Az út nem olyan hosszú, mint amilyenre számítottam, és ahogy megérkezünk a helyszínre, örülök, hogy Bailey megragadja a karom és mutatja az utat. Próbálom elrejteni a tényt, hogy még sosem voltam klubban ezelőtt, és mikor Bailey megszorítja a kezem, tudom, hogy már rájött a kis titkomra.
- Gyerünk, bulizzunk holnapig, srácok - kiabálja Niall és minden fiú lecsillapítja.
- Fogd be, te manó, a paparazzi rá fog jönni, hol vagyunk és mehetünk haza hamarabb - mondja Louis és hátba vágja.
Mosolygok, ahogy bemegyünk a klubba. Hangos zene szól és örülök, hogy a fiúk magunkra hagynak minket, lányokat. Gyorsan körbepillantok a helységben. Van egy DJ, aki játszik, hát, elég hangos és érdekes zenét. Fények vannak mindenhol, bárok százai és rengeteg ember. Látok néhány fiút és lányt táncolni, ami gondolom a táncparkett és nevetni támad a kedvem a fura mozdulataikon. Gyorsan megkeresem a kijáratot jelző táblát, ami zölden világít. Legalább majd tudni fogom, hogy hova rejtőzzek a buli elől. Az első bárhoz tolakodjuk magunkat és Danielle kiabál a pultosnak, mire az bólint és visszajön pár pohárral. Olyan itallal van megtöltve, ami úgy néz ki, mint a víz.
- Első kört én fizetem, lányok - kiabál Danielle és átadja a poharat.
- Dani, nem nagyon akarok inni - mondom neki, de nem nagyon figyel rám, csak rám néz egy ne-csináld-ezt-velem pillantással, mire sóhajtok és elveszem tőle a poharat. Beleszagolok, és majdnem hánynom kell az illattól.
- Mi ez az undorító izé, ami úgy néz ki, mint a víz? - kérdezem a körben állva, mire nevetni kezdenek.
- Ne mondd, hogy a tizennyolc éved alatt nem tanultad meg, hogy milyen a vodka illata és az íze - mondja Linda és hallom a hangján, hogy szórakozik rajtam.
Megrázom a fejem, mire nevetni kezd, mintha viccet mondott volna, hátraveti a fejét. Baileyre nézek, aki csak megrázza a vállát, egy ne-törődj-vele pillantást ad, úgyhogy igyekszem továbblépni.
- A tökéletes kezdésre és a még elkövetkezendő tökéletes koncertekre! - Roxy túlüvölti a zenét és a magasba emeli a poharát. A többiek is ezt csinálják, úgyhogy utánzom őket és mind üvöltenek valami furcsa dolgot, mielőtt a poharat a szájukhoz tartják és elsőre kiisszák a tartalmát. Nagyra nőtt szemekkel nézek rájuk, Bailey lazán meglök a csípőjével, bátorít, hogy igyak.
- Oké, oké - nyafogok és egy nagy kortyban kiiszom a poharam. Az égető érzés elönti a testemet és undorodva hunyom le a szemem. Minden erőmbe beletelik, hogy ne hányjam el magam, és ahogy sikerül leküzdenem az ingert, a testem ég. Furcsa egy érzés, de legnagyobb meglepetésemre jobb az íze, mint a szaga. Kinyitom a szemem, hogy a többi lányra nézzek, akik mosollyal az arcukon néznek rám. Danielle átnyújt egy másik poharat.
- Induljon a buli - kiabálja és iszunk még egy rövidet.
Négy rövidital után szédülni kezdek, a többiekre nézek, de ők még mindig normálisnak, józannak tűnnek. Úgy döntök, hogy megkeresem a mosdót és Bailey felajánlja, hogy elkísér. Próbálunk keresztülmenni a nagy tömegen, Bailey pedig mindenkit arrébb lök, aki az utunkba áll, csak hogy eljussunk a mosdóig.
- Ne legyél már bunkó - mondom neki, mire nevet.
- Üdv a való életben, bébi - gúnyolódik, amint bemegyünk a mosdóba.
Ahogy a tükörbe nézek, meglepődöm, hogy alig ismerem fel magam. A hosszú sötétbarna hajam hullámosan omlik a vállamra, valójában, jól nézek ki abban a mélykivágású pólóban és azokban a fekete leggingsekben. Még mindig hozzá kell szoknom a klubokban való magas sarkúban járáshoz, teljesen más, mint táncolni velük.
Egy csókot dobok magamnak a tükörben, miközben megmosom a kezem és hallom Baileyt kuncogni mellettem.
- Ne mondd nekem, hogy valójában élvezed a bulit - mondja drámaian és nevetek, megragadom a kezét, hogy visszahúzzam a klubba.
Ahogy visszaérünk a lányokhoz, meglepődöm, hogy látom a fiúkat a bár mellett állni Lindával, Roxyval és Daniellel. Danielle boldogan dől Liamnek, miközben Liam egyik kezével körbeöleli a vállánál.
- Lányoooook - kiabálja Louis és a tekintetéből ítélve, megállapítottam, hogy sokkal többet ivott, mint mi ez alatt a rövid idő alatt. - Mit akartok inni? - lengeti meg a tárcáját, mire nevetnem kell a fura mozdulatán.
- Semmit, köszi - kiabálom túl a zenét és Bailey is egyetért velem.
- Oh, gyerünk, cicák - nyafog Niall. - Ünnepelnünk kell - mozgatja viccesen a csípőjét, mire Bailey és én nevetésben törünk ki.
Niall nagy kék szemekkel néz ránk és hirtelen Harry felé fordul, aki a bárnál áll.
- Adj két rövidet azoknak a lányoknak, hogy ne viselkedjenek furán - kiabálja, megpróbál komolynak hangzani, amint fura pillantásokkal néz felénk.
Harry megfordul, és a szeme felcsillan, ahogy fel-le siklik a testemen. Vigyorog és megnyalja az ajkát mielőtt megfordul, hogy kiabáljon valamit a csaposnak, aki rohan, hogy hozza Harrynek akármit is rendelt az előbb. A földre nézek és látom, hogy a többi lány érdeklődve méreget. Az arcom egyre jobban ég, amiért Harry folyton megbámul mindenki előtt. Egy meleg kezet érzek az enyémen, mire ijedtemben megugrok, és felnézek, hogy találkozzon a tekintetem a smaragdzöld szemeivel. Rám mosolyog, csak az egyik szélét húzza fel a szájának.
- Az italod - mondja, és felém nyújtja az poharat.
- Sajnálom, de nem kérem - motyogom, mire Bailey belerúg a lábamba.
- Vedd el, most - suttogva kiabálja a fülembe, mire megragadom az italt és zavarodva nézek rá.
- Koccintsunk a nagyszerű kezdetre és a nagyszerű turnénkra - mondja Liam. Daniellet közelebb húzza magához a szabad kezével, és ránk mosolyog.
Mindenki a magasba emeli a poharát és sóhajtok, mielőtt csatlakoznék hozzájuk. Próbálok nem Harryre nézni, ahogy az ajkaimhoz emelem a poharat és ledöntöm a fura ízű folyadékot. Mindenhol magamon érzem a tekintetét és örülök, amiért Danielle olyan sok sminket rakott az arcomra, mert mostanra már olyan lenne a színem, mint a paradicsomnak. A szívem gyorsabban ver, ahogy érzem a folyadékot végigmenni a testemen és szédülni kezdek. Jó érzés és a zene ritmusára kezdek mozogni. Hirtelen úgy érzem, hogy semmi sem állíthat meg abban, hogy táncoljak és boldog legyek.
- Ki akar táncolni? Őrület van! - kérdezi Niall és a tánctérre mutat.
Megrázom a fejem. Bailey megragadja Niall kezét és arrébb húzza.
- Gyerünk Nialler, mutassuk meg nekik, hogy kell partizni - mondja hangosan, fura arckifejezésével utánoz, mire kinyújtom rá a nyelvem.
Most már kényelmetlenül érzem magam, ahogy Danielle és Liam mellettem ölelkezik, Harry folyton engem bámul, miközben Linda próbálja megszerezni a figyelmét. Az üvegpohárral játszadozom, ami a kezemben van, míg gondolkozom, hogy mit csináljak. A bár felé sétálok, leteszem a poharat és meglátok egy szabad széket előtte. Felmászom rá és próbálom megkeresni Niallt és Baileyt a tömegben, de semmi esélyem őket meglátni, mert rengeteg ember táncol ott. Harry suttog valamit Louis fülébe, mielőtt megfordul, hogy rám nézzen. Azonnal másfelé nézek, míg ő ott áll és egy önelégült mosollyal néz engem.
Pár perccel később közelebb jön és az üres pohárra nézek a kezében, amit tart.
- Egész este itt fogsz ülni? - kérdezi tőlem és a hangja vidámnak hangzik, ahogy rám mosolyog.
Nem válaszolok neki, ezért a bár felé sétál, ahonnan teli pohárral tér vissza és megint szemben áll velem. Közelebb lép, kezeit a combomra helyezni, mire összerezdülök. Kuncogni kezd, de a kezét nem mozdítja meg. Lehajol, hogy a szemembe nézhessen, miközben az állam alá nyúl, hogy felemelje a fejem.
- Fogadni mernék, hogy táncolni akarsz velem, nem igaz? - suttogja a fülembe, meleg lehelete csikizi a fülemet, amitől kiráz a hideg.
Megrázom a fejem, mire felemeli egyik szemöldökét. - Most tényleg lelombozol? - kérdezi, meglepettség tükröződik a hangjában, mire bólintok.
Pár pillanatig rám néz, majd megfordul egy szó nélkül és egyenesen Lindához sétál. Megragadja a kezét és közel vonja a mellkasához. Látom, ahogy fültől fülig vigyorog Linda, ahogy Harry keze lejjebb csúszik a fenekéhez, enyhén belemarkolva. Másfele nézek, nem tudomást véve az enyhe féltékenységről, ami rám tört. A tánctérre kíséri Lindát és nézem, ahogy a testük mozog a zenére, miközben lassan eltűnnek a tömegben, magamra hagyva a furcsa érzéssel. Körbenézek és minden, amit látok, az részeg emberek, és ahogy Liam és Danielle csókolózik, Louis pedig fura táncmozdulatokat csinál, hogy megpróbálja lenyűgözni a lányokat előttem. A lányok gyakorlatilag rávetik magukat amennyire szexin csak lehet. Megrázom a fejem, és körbenézek a helységben, hátha meglátom Baileyt, de sehol nem találom. Még egyszer a tánctérre pillantok, amikor meglátom Harryt és Lindát táncolni, a teste teljesen hozzá van nyomva Harryéhez, miközben mosolyog rá. Látom, hogy Harry visszamosolyog, és egyre inkább szorít a mellkasom, ahogy nézem őket pár percig. Linda csípője úgy mozog, hogy az már nekem kellemetlen. Magamat is meglepem azzal, hogy felállok a székről és a bárhoz megyek, hogy rendeljek még egy italt.
Nem tudom miért, de Linda és Harry látványa összezavar és el kell felejtenem őket, nem mellesleg kezdem megkedvelni a vodka ízét. Amint a csapos átadja nekem az italt, felhörpintem, és kifizetem. Nagy szemekkel néz rám, válaszul pedig egy elragadó mosolyt küldök felé. Visszafordulok a tömeghez. Mostanra még jobban szédülök és koncentrálnom kell a járásomra, de úgy érzem, hogy semmi sem tarthat vissza egy kis szórakozástól. A táncoló tömeg felé sétálok, csordultig tele önbizalommal és táncolni kezdek én is. Másodpercek alatt srácok vesznek körül és velem együtt mozognak. Az alkohol a testemben teljesen elbódítja az agyam, és csak táncolok. Emlékszem, hogy Bailey szerint hogyan kell mozgatnom a csípőm, a többi fiú szeme pedig majd kiesik, ahogy látnak engem ütemre mozogni. Kezek érintenek, de nem törődöm velük. Az alkohol hatása az ereimben teljesen átveszi az irányítást és minden, amit akarok, az a tánc. Táncolni, amíg nem marad semmire se energiám.
YOU ARE READING
Unexpected - Magyar
FanfictionA 18 éves Samantha Davis kiskorától kezdve a balettra koncentrált és hogy hivatásos táncossá váljon. A legnagyobb rajongója az édesanyja, aki válogatásokra hordja és vágya, hogy híres legyen a lánya, de ahogy nem jut tovább a balett társulat válogat...