Samantha szemszöge
Meglepődöm a hirtelen mozdulatai miatt, de imádom az érzést, ahogy kezeit a testem köré fonja, és magára húz. A csókunk szenvedélyes, a tűzijátékok robbannak bennem, és azt akarom, hogy olyan közel legyen hozzám, amennyire lehetséges. Erősen présel magához, ahogy csak tud, ajkunk is összenyomódik, de nem mozdul meg. Kezei hirtelen elgyengülnek és mozgatni kezdi száját, kínzóan harap bele az alsó ajkamba, majd ismét megcsókol, és még egyszer beleharap. Nyöszörgök és arcához viszem a kezem, hogy egyhelyben tartsam, és hogy visszacsókoljam, ahogy kuncog. Kezei fel-le kezdenek mozogni hátamon. A fenekemnél megáll és gyengén megmarkolja, válaszul pedig erősen nekinyomom csípőm és ezúttal ő nyög. Kihasználom a lehetőséget, hogy átcsúsztassam nyelvem a szájába és meglepetésében eláll a lélegzete, ahogy nyelvünk összeér. Mentolos az íze, mint a fogkrémének. Kezét megállítja a csípőmnél és erősen nekinyom az érzékeny területnek boxerén. Mosolygok és megszakítom csókunkat, ahogy arcát, majd nyakát csókolom. Nyöszörög és tetszik a hang, ami elhagyja ajkait. Folytatom, próbálok gyenge csókokat hagyni bőrén, miközben a vállához érek és ott is megcsókolom. Hirtelen megfordít és fölém tornyosul.
- Bassza meg - mormolja és hirtelen megérzem, hogy értette.
Az egyre növekvő dudora keményen nekem nyomódik, a most már nyitott lábaimnál és vigyorog rám, miközben mélyen szemembe néz. Hirtelen kényelmetlenül érzem magam, nem tudom, mit csináljak. Megfogom nyakát a kezemmel és lehúzom magamhoz ismét. Nem akarom, hogy rám nézzen. Szükségem van rá, hogy megcsókoljon és elfeledtesse velem, éppen mit csinálunk.
- Türelmetlen? - suttogja fülembe, miután beleharapott volna a fülcimpámba.
Meleg leheletétől kiráz a hideg és csendesen nevet, ahogy nedves pillangócsókokat hagy nyakamon. Lehunyom a szemem, levegőért kapkodok, ahogy gyengén szívja a bőröm, miközben csípőjét nekem dörzsöli.
Próbálom bezárni a lábam, de nem engedi és kezeivel szétnyitja őket, lassan, de határozottan. Telt ajkait nyakamról a vállaimra viszi, nedves nyomot hagyva maga után. A kulcscsontomnál folytatja és gyengén beleharap a bőrömbe ott. Következő mozdulatai gyorsabbak, ahogy megfogja a pólóm és azonnal megbánom, hogy melltartó nélkül aludtam el. Tekintetével végigvándorol mellemen újra meg újra, miközben kezével megtámasztja súlyát. Még mindig felém tornyosul. Összefonom mellkasom előtt a karjaim, hogy elrejtsem meztelen testem, de lassan elveszi onnan és lerakja a testem mellé.
- Ne - törik meg a hangja. - Ne rejtőzz el - találkozik tekintetünk, szemei sötétek és vággyal teliek, meg... szerelemmel? Lenéz rám és arckifejezése másnak tűnik, még sosem láttam volna, hogy így nézne rám. - Nincs semmi, amit el kéne rejtened, bébi - suttogja és szájon csókol, gyengéden, de szenvedélyesen.
Testem felmelegszik, ahogy bébinek hív. Szívem gyorsabban ver, és nyaka köré fonom karom, hogy még jobban magamhoz húzzam.
- Bébi - ismétli meg a szavait és kuncog. - Tetszik, nem igaz? - Ujjaival végigsimít számon. - Tetszik, hogy így hívlak? - kuncog. - Le merném fogadni, hogy annyira szereted, mint ezt - törik meg a hangja, ahogy lehajol és arcon csókol. - Ugye? - nyögi és csípőjét mozgatja a lábaim között.
Lassan dörzsöli nekem, és érzem, hogy a dudor egyre nagyobb lesz, mikor ezt csinálja. Lehunyom a szemem és egy nyögés hagyja el a szám, ahogy nekem nyomja csípőjét. Az érzés eléggé intenzív, de nagyon jó. Olyan, mintha az egész testem égne és én is nekinyomom a csípőm, felemelem a fenekem a matracról. Kuncog és abbahagyja a mozgást, érzem meleg és nedves ajkait a kulcscsontomon ismét. Ahogy kinyitom a szemem és lenézek az arcára, még mindig a karjával támasztja magát, de feje le van hajtva a testemre. A szemei le vannak hunyva és a meztelen bőröm kényezteti. Azt akarom, hogy a szemembe nézzen, és hogy megcsókoljon, de a lélegzetem is visszafojtom, ahogy lassan a mellkasom és mellem felé veszi az irányt.
YOU ARE READING
Unexpected - Magyar
FanfictionA 18 éves Samantha Davis kiskorától kezdve a balettra koncentrált és hogy hivatásos táncossá váljon. A legnagyobb rajongója az édesanyja, aki válogatásokra hordja és vágya, hogy híres legyen a lánya, de ahogy nem jut tovább a balett társulat válogat...