Samantha szemszöge
Harry felemel és továbbra is a szobája felé sétál. Nem tudom, miért mondtam az imént, hogy ezt az ő szobájában kellene folytatnunk, de kimondtam és van egy olyan érzésem, hogy nem tudom és nem is akarom visszavonni. Ahogy felvisz a szobájába, megcsókol, és a lepkék még jobban érződnek a hasamban. Elgyengülök, mikor tekintetével végigméri testem. Ahogy belépünk a szobájába, rádöbbenek, hogy még mindig vizesek vagyunk, mert épp az imént jöttünk ki a medencéből. Harry lefektet az ágyra és még egyszer megcsókol. Forró ajkai szenvedélyesen érnek hozzá az enyémekhez annyira, hogy lehúzzam magamhoz.
- Mindjárt visszajövök - suttogja, ahogy ajkait elemeli és kisétál a fürdőbe.
Majdnem futva megy el és pár másodperccel később vissza is tér egy nagy törülközővel a kezében. Megtörli vele a testét, haját, és el kell ismernem, bámulatosan néz ki. Vizes haja a homlokára hullik, mielőtt hátranyomná, el az arcától. Rám néz, ahogy az ágyon fekszem és közelebb jön. Kezeivel még mindig a törülközőt tartja és lehajol, hogy megszárítson engem is. Gátlásos leszek, ahogy tekintete minden egyes pontot átvizsgál rajtam és nem tudok a szemébe nézni. Gyengéden ér hozzám és lehunyom a szemem, ahogy kezével végigsimít meztelen hasamon. Csak pár másodpercig tart neki, hogy megszárítson, nem is érdekel, hogy vizes-e a hajam. Rám fekszik és a válla felett hátradobja a törülközőt a földre. Végre kinyitom a szemem ismét, hogy az ő zöld, csillogó szemeibe nézzek. Mosolyog rám, ahogy megfogja az arcom mindkét kezével és ismét megcsókol.
A csók heves, nyelve azonnal megtalálja az enyémet és sóhajtok kissé, amint hosszú ujjaival végigsimít mindkét oldalamon. Kiráz a hideg, ahogy végigszánt az alsómon és érzem, hogy férfiassága nekem nyomódik. A melegség a gyomromban emelkedik és mozogni kezd rajtam. Fogalmam sincs, mit csinálok, de nyaka köré fonom karjaim és olyan közel húzom magamhoz, amennyire csak lehetséges. Elhúzom a nyelvem a szájából és gyengéden beleharapok az alsó ajkába. Morog, és ez csak bíztat arra, hogy tovább húzzam. Hagyom, hogy kezem végigfuttassam hátán, próbálok minden egyes izmot érinteni. Érzem, ahogy megfeszül és ujjaimmal a fenekéhez érek. Enyhén megmarkolom ott, mire abbahagyja a csókolást és a fülembe morog.
- Biztos, hogy ezt szeretnéd? - kérdezi, hangja rekedt és hallom rajta, hogy mennyire szeretné, hogy megtörténjen.
Bólintok, nem tudom kinyitni a szám, hogy válaszoljak. Tudom, hogy a hangom cserbenhagyna. Félek, félek attól, hogy mi fog történni.
- Sam. - Megáll, és egyik kezével felnyomja magát, szemembe néz.
- Mi az? - suttogom.
- Biztos vagy benne? Nem akarom erőltetni - mondja és látom rajta, hogy mennyire aggódik.
- Biztos vagyok benne, Harry - válaszolom, még ha annyira ez nem is igaz.
Rám mosolyog, és ettől a tűzijátékok a hasamban felrobbannak. Tökéletes. Nincs semmi vesztenivalóm. Szerelmes vagyok ebbe a férfiba, aki rajtam fekszik, nyilvánvalóan fel van izgulva és szeretném, ha megtennénk, amire már rég óta vártunk. Tudom, hogy nem adhatok meg neki mindent, amit szeretne, de nem akarom, hogy csalódott legyen, ha most visszalépnék.
- Annyira szeretlek - mormolja Harry, mielőtt ajkait az enyémeknek nyomná.
Csókja elfeledtet velem mindent, nem tudok többé koncentrálni, amikor csípőjét mozgatni kezdi. Merevedése nekem nyomódik, megérinti a csiklómat és szaggatottan kezdek lélegezni. Ez túl intenzív ahhoz, hogy gondolkodni tudjak. Úgy csókol, mintha még sose csókolt volna, szája és ajkai nem engedik, hogy hezitáljak és tudom, hogy csak könnyebbé akarja ezt tenni a számomra. Lassan lemászik rólam és óvatosan magával húz, ahogy kezeivel megáll a csípőmnél. Mellettem fekszik, de még mindig mozgatja a csípőjét ellenem. Közelebb mászok hozzá, ahogy érzem, hogy elmozdult mellőlem és kuncogni kezd. Nevetése vibrál a testemen és erőteljesen megcsókolom őt, kezemet a vállára vezetem, hogy tartsam magamhoz.
YOU ARE READING
Unexpected - Magyar
FanfictionA 18 éves Samantha Davis kiskorától kezdve a balettra koncentrált és hogy hivatásos táncossá váljon. A legnagyobb rajongója az édesanyja, aki válogatásokra hordja és vágya, hogy híres legyen a lánya, de ahogy nem jut tovább a balett társulat válogat...