58.Fejezet

210 6 0
                                    

Harry szemszöge

A parfümje körülleng, ahogy hajának illatát érzem, mikor gyengéden megcsókolom a fülénél. A szívem felgyorsul, és megint itt van, az a hideg, ami végigfut testemen, mikor tartom őt a karjaimban. Hagyom, hogy kezeim lassan levándoroljanak testén, derekánál megállva. Érzem, ahogy visszafojtja lélegzetét. Pólója a földre esik, ahogy közelebb húzom és háta hozzáér a meztelen felsőtestemhez. Basszus, tűzijátékok robbannak testemben, és még csak nem is csinál semmit, csak előttem áll. Ez a lány az őrületbe kerget a kicseszett ártatlanságával. Lassan szorosabban markolom meg derekát és megfordítom. Látnom kell az arcát, leginkább gyönyörű szemeit. Ahogy megfordul, szemei le vannak hunyva, és gyengéden megfogom állát kezemmel, mire kinyitja őket óvatosan. Szemei kissé álmosak, talán fáradt, de élvezi az érintésem. Közelebb húzom magamhoz és halványan elmosolyodik, egy gesztus, amitől minden alkalommal dörömböl a szívem. Egyszerűen csak imádom látni a mosolyát, és ahogy kifújja a levegőt, miközben kuncog. Ilyenkor kívánom azt, hogy bárcsak naphosszat kuncogna.

- Imádsz nézni, nem igaz? - suttogom.

Kissé elszégyelli magát és lehunyja a szemét, mellkasomba temeti arcát. Egyre közelebb és közelebb nyomja magát nekem, ahogy apró kezeivel finoman átöleli a hátam és magához húz.

- Ezt igennek veszem, bébi - suttogom rekedten egyenesen a fülébe.

Még jobban magához húz, és nem bírom már visszafogni magam, finoman felemelem a fejét és tekintetünk találkozik.

- Ne őrjíts meg, kérlek - könyörgök neki. Egy halk nevetés hagyja el a szám és lebiggyeszti ajkait. Még egy gesztus, amitől csak jobban imádom őt, de ugyanakkor meg is őrjít.

- Sajnálom - leheli, mielőtt pislogna párszor, és látom, ahogy tekintete fel-le siklik az ajkaim és szemeim között.

- Annyira szeretlek - mondom neki, nagy kezemmel körbefogom arcát, enyhén megszorítom.

- Szeretlek, Harry - leheli, mielőtt megcsókolnám.

A már ismert öröm és boldogság önti el a testem, amint szánk összeér. Ajkai annyira puhák és melegek, mint mindig, csak ezúttal kissé sós az ízük, nem olyan, mint a gyümölcsös szájfénye vagy ajakbalzsama, amihez már hozzászoktam. Azt hiszem, ezek még mindig a könnyei miatt vannak. Szám az övén hagyom, finoman nekipréselem. Nem kényszerítem egy hevesebb csókra, de próbálom vele megértetni, mennyire szeretem őt. Halkan sóhajt, ahogy kezemmel végigsimítok a vállán, le karjain, és végül a csípőjénél megállok. Közelebb húzom, ajkaim sosem hagyják el az övét. Lábujjhegyre áll és erősebben nekem nyomja száját. Nem tudok mást tenni, csak mosolygok, amiért ezt csinálja. Kezeit felcsúsztatja a nyakamhoz és erősen magához húz, amennyire közel csak lehetséges. Finoman beleharap az ajkamba, próbál kényszeríteni, hogy kinyissam a szám. Úgy döntök, hogy kicsit kínzom azzal, hogy nem teszem, amit ő szeretne. Halkan morog, mindkét kezét az arcomra teszi, kényszerít, hogy lejjebb hajoljak. Ez egy gesztus, amit még nem tett ez előtt, és anélkül, hogy lenne más választásom, beadom a derekam, mikor nyelvét átcsúsztatja a számba. Még egyszer végigfut a hideg a hátamon, amikor nyelve hozzáér az enyémhez. Sosem gondoltam volna, hogy megcsókolni ugyanazt a lányt hetekig, még azok után is lehet ilyen intenzív érzés és új, de bebizonyítja az ellenkezőjét. Erősebben fogom meg a csípőjét, ujjaimat a bőrébe mélyesztem, közelebb húzom magamhoz, miközben lassan hátrafele kezdek sétálni, míg háta nem érinti a falat. Csípőm ütközik az övével és apró kezei elhagyják az arcomat, meztelen hátamra vándorolnak. Olyan érzés, mintha minden apró részletét megérintené a hátamnak, ujjaival finoman karcolja, de mégis simogatja a bőröm. Hagyom, hogy kezem a fenekétől felcsússzon, és egyre közelebb és közelebb húzom magamhoz, nyakánál megállok, arcát is közelebb hozom. Elmélyítem a csókot és a halk nyögéseitől megőrülök, anélkül, hogy észrevenném, már odaszorítom a falhoz. Csípőmtől és a növekvő erekciómtól nehezen tud megmozdulni. Nem szakítja meg a csókot, apró kezeit a boxerem peremén pihenteti és hüvelykujjával végigsimít rajta. Libabőrös leszek, meleg és hideg fut végig hátamon egyszerre, és a gyomromban újévi tűzijátékok robbannak. Nem tudom tovább türtőztetni magam, annyira imádom őt, tiszta szívemből szeretem.

Unexpected - MagyarWhere stories live. Discover now