27.Fejezet

186 4 0
                                    

Megint kinyitom a szemem és látom, hogy Harry felemeli magát a könyökével és engem néz. Az arca majdnem hozzáér az enyémhez és a lehelete csikiz.
- Harry - motyogom.
- Sajnálom - suttogja és közelebb hajol. - Sajnálom, de muszáj. - Ajkait ismét az enyémekhez hozza.
Amint ajkai az enyéimen vannak, lehunyom a szemem. Meg akarom mondani neki, hogy nem csókolhat meg csak úgy kedve szerint, de nincs hozzá erőm, hogy eltoljam. Megint úgy érzem, mintha az agyam azt akarná, hogy békén hagyjon, míg a testemnek mindenestül szüksége van rá. Érzem, hogy szenvedélyesebben csókol most már, és ahogy nekem nyomja ajkait, olyat érzek, mint még soha. Az egész testemmel reagálok. Gyengéden megfogja az arcomat, próbál közelebb húzni magához, ahogy kinyitja a száját. Most sem tudom, mit csinálok, csókjaival átveszi a testem feletti irányítást. Felemelem a kezem a testéhez, kissé meghökkenek, mikor rájövök, hogy nem visel pólót, de hamar megnyugszom. Nevet és a hangjától kiráz a hideg. Kezei levándorolnak a testemen, a csípőmnél állnak meg. A kezét a pólóm alá csúsztatja minden figyelmeztetés nélkül, mire eláll a lélegzetem. Kihasználja az alkalmat, hogy nyitva tartsa a szám és nyelvét átcsúsztassa. Sóhajtok az ismerős érzésre, nyelve meleg és puha, de a csókjai még mindig kemények és kényszerítőek. A csupasz mellkasára vezetem kezem és csak ujjaimmal próbálok hozzáérni. Válaszul nyög, és testét felém fordítja, anélkül, hogy megszakítaná a csókunk. Nyöszörgök, ahogy testének súlyát érzem magamon, de egyik kezével megtámasztja magát, és államat cirógatja. Másik kezét végigviszi testemen. Libabőrös lesz érintésétől, de nincs időm gondolkodni, hogy mi is csinál, ajkai és nyelve teljesen elveszik az eszem.
Ahogy nyelveink harcolnak egymással, és ahogy érzem rövid és meleg leheletét arcomon, csak még erősebben nyomom neki a testem. Közelebb akarom magamhoz, közelebb, mint amennyire most van. Kuncogni kezd, ahogy karommal körülölelem és magamhoz húzom. Megragadok egy tincset a kezemmel és gyengén meghúzom, mire morog, és be kell valljam, tetszik, mikor ezt csinálja. Erősebben húzom meg a haját és hangosabban nyög, mielőtt felnéz rám és vigyorog.
- Tetszik, mikor ilyen tüzes vagy - suttogja még rekedtebb hangon, mint ahogy szokta és a szemei is másképp néznek rám.
Amikor ajkai elhagyják az enyémet, máris hiányzik és megragadom a nyakát, hogy visszahúzzam, de csak megpuszilja a szám és kuncog. Össze vagyok zavarodva és kezét a pólóm alá viszi, érintésével az őrületbe kergetve. Nincs időm gondolkozni, ajkát a nyakamnak nyomja és nyálas csókokat hagy egészen az állkapcsomig. Próbálom magam közelebb nyomni hozzá, de amint kezeivel a mellemet érinti, megfagyok.
- Ne félj - suttogja a hajamba és legnagyobb meglepésemre, szavaitól megnyugszom.
Mintha olvasna a gondolataimba, kihúzza kezét a pólóm alól és az arcomhoz hozza. A szemeimbe néz, mielőtt hüvelykujját végigsimítja a számon.
- Még sosem csináltál ilyet, ugye? - puszil meg, mire megrázom a fejem.
Próbálok levegőhöz jutni, olyan, mintha hiperventillálnék, miközben ismét megcsókol, és ezzel teljesen levesz a lábamról. Mindkét kezével az arcom fogja most már és szenvedélyesen csókol. Nem kétséges, hogy ő közülünk a tapasztaltabb, de gyakorlatilag most megmutatja, hogyan csókoljam vissza. Nyelvét átcsúsztatja a számba megint és lassan kezdi felfedezni először, de egyre gyorsabb lesz. Nehezen kapok levegőt és meg tudom mondani, hogy ő is egyre izgatottabb lesz.
- El tudnám érni, hogy olyan jól érezd magad - suttogja hirtelen a fülembe.
Szavaitól a gyomrom égni kezd, és fura érzés keríti hatalmába ott lent a testem. Nem válaszolok, miközben elveszi a kezét és a nyakamhoz viszi. Lassan simít végig rajta, csak ujjaival ér hozzá. Megint libabőrös leszek és be kell csuknom a szám, hogy visszatartsam a nyögéseket. Lassan simít le egészen a mellemig, majd megáll egy pillanatra és lenéz a testemre.
- Bassza meg - káromkodik, és nem tehetek róla, de valamiért beindít, ha így beszél.
Kezei a mellemnél mozognak, még mindig csak ujjaival ér hozzám, ahogy lassan levándorol a hasamig. Visszatartom a lélegzetem, ahogy a nadrágom felett áll meg és hirtelen már nem mozgatja ujjait. Levegő után kapkod, ahogy a szemembe néz, és közben lassan hajol le és csókol meg szenvedélyesen. Egész teste az ágynak nyom és gyengén veszi fogai közé az ajkaiamat. Kuncog megint, ahogy végigcsókolja a kulcscsontomat. Egy nyögés hagyja el a számat és kezei ismét a hasamnál mozognak.
- Finom leszek - motyogja a fülembe.
Rádöbbenek, hogy éppen mire is készül, és nem tudom, hogy én készen állok-e erre, de azt sem akarom, hogy ő megálljon. Függővé váltam az érintéseitől, és még sosem éreztem így. Egyszerre tud gyengéd és durva lenni. Gondolatok százai kergetőznek a fejemben, de megpuszilja a számat, ezúttal keményebben és a zavaró gondolatok eltűnnek, ahogy kezét a nadrágom vékony anyagára rakja. Érzem, ahogy az anyagon keresztül érint meg, lassan vezeti végig tekintetét a testemen, mintha csak engem akarna. Élesen szívja be a levegőt, mielőtt beharapná ajkát és ismét nekem nyomná testével együtt. Nem tehetek róla, halkan nyöszörgök a szájába. Egy kicsit felemeli rólam a súlyát és hagyja, hogy keze a nadrágom alá csússzon.
A testem minden egyes módon reagál, nem is tudom, mit csinálok, de feljebb tolom magam, hogy közelebb legyek hozzá. Az agyam le akarja állítani, mert ez nem helyes, amit csinálok, de a testem közelebb akarja magához tudni, és tetszik neki az, amit tesz velem. Ezek az érzések, amiket még sosem tapasztaltam meg, még sosem érintettek meg így. Ajkai elfedtetnek mindent, durvábban csókol pár percig, mielőtt elhúzódik és mozgatni kezdi a kezét a nadrágomban.
- Nem fog fájni - nyugtat meg, ahogy aggódó arcomra néz. Bólintok és levegőt veszek, mert nem vagyok képes semmit se mondani. Nem ezt vártam a ma éjjeltől. Sosem leszek képes senkinek sem elmondani ezt, és ez rossz.
- Ne gondolkozz annyit, és élvezd. - Harry ajkai megtalálják az enyéimet ismét, és örülök, hogy csókja megint meglep, és ezzel elfeledteti velem, hogy mit csinálunk éppen. Ujjai fel-le mozognak és még csak nem is emlékszem, hogy éreztem-e volna már ilyet.
- Tetszik, nem igaz? - motyogja a fülembe és gyengén megharapja a fülemet. Nincs erőm válaszolni, ahogy megpuszilja a számat.
- Nem kell válaszolnod, érzem, hogy tetszik. Annyira nedves vagy - meleg lehelete csikizi a nyakam és azon gondolkozom, hogy miért nem ijedek meg szavaitól, pont ellenkezőleg, dögös, mikor ezeket mondja. Elakad a lélegzetem, ahogy gyorsabban mozgatja a kezét és úgy érzem, hogy a hasam felmelegszik és a hátam ívbe hajlik attól, ahogy ujjaival érint. Nem vagyok képes visszacsókolni őt, ahogy újra összeérinti ajkainkat. Kuncog, és a nyakamat kezdi csókolgatni. Szabad kezét fel-le futtatja testemen, tudja, hogyan érje el, hogy jól érezzem magam. Ujjaival megérint, köröket rajzol a hasamra és feljebb mozdítja őket. Most már libabőr borítja egész testem. Úgy érzem, mindjárt felrobbanok.
- Harry - nyögöm halkan, ahogy nagy kezeivel megfogja a mellemet.
- Bassza meg - motyogja. - Ne nézz rám így - mondja, mire lehunyom a szemem. A szorítás a hasamban egyre erősebb és még jobban ívbe hajlik a testem alatta.
Az ujjai a nadrágomban kis körökben mozognak, miközben minden lehetséges ponton megcsókol a nyakamon és mellkasomon. Nyelvével körberajzolja a mellem, de sosem hagyja abba az érintését odalent. Még mindig csukva vannak a szemeim és a fejem hátraesik, amiatt az érzés miatt, amiről sosem gondoltam volna, hogy létezhet. Úgy érzem, hogy elvesztettem az irányítást és a lábaim remegni kezdenek.
- Semmi baj - suttogja, és ismét megcsókol.
Meleg nyelvével felfedezi minden lehetséges pontját a számnak és olyan erővel csókol meg, hogy el is veszi az eszemet egy pillanatra. Érzem a nyomást a hasamban erősödni.
- Harry - nyöszörgök.
- Mhh - susogja rekedt hangján a fülembe és gyengén megcsókolja, majd szívni kezdi a nyakam. Ismét elvesztem az eszem. A lélegzésem is felgyorsul, és ismét égni kezd a hasam. Megragadom a kezét, ahogy egy gyönyör járja át a remegő testem. Összeszorítom a szemem, az érzés annyira erőteljes, hogy mellkasom fel-le emelkedik, ahogy kihúzza kezét a nadrágomból. Nem hagyja abba a csókolgatást, még mindig a nyakamon vannak ajkai, puha szájával csókol, miközben kezei megtalálják az utat a mellemhez. Ismét megfogja őket, és én halkan nyögök az érintésre. Még mindig észhez kell térnem az előbbitől, mikor megérintett és lassan nyugszom le, a csípőm megint a matracon van és Harry egész testével felém emelkedik. Ajkai hirtelen az enyémeken vannak megint, kényszerít, hogy elfelejtsem, ami az imént történt. Megfog, és magára fordít, szóval most én fekszem rajta. Kezeivel közelebb húz a mellkasához és hagyom, hogy nyelvem átcsússzon szájába.
Ahogy hátrahúzódik a csókból, szégyenlősen kinyitom a szemem. Tudom, hogy a fejem piros mert elpirultam. Valójában kínosan érzem magam, amiért a nevét nyögtem és hagytam, hogy így megérintsen.
- Ne érezd rosszul magad - suttogja, mielőtt megpuszilna még egyszer. - Ez jobb volt, mint mikor magadhoz nyúltál? - vigyorog, mire zavartan nézek rá. - Te még nem...?
Megrázom a fejem és még egyszer megcsókol, mélyen a mellkasára nyom, ahogy átölel és hátamon tartja a kezét, hogy közel tartson magához.
- Ezt nem tudtam - motyogja a számba és ismét megpuszil.
Rá nézek, nem állok készen arra, hogy beszéljünk arról, ami történt. Még mindig szégyellem magam, ez túl gyorsan történt. Nem is volt időm felfogni, hogy mi történik.
- Menned kéne aludni - mondja és megfordul, hogy lassan lecsússzak róla.
Bólintok, a szám száraz és az égő testem kezd lecsillapodni. Megragadom a kezét, mintha meg kéne róla nyugtatnom, hogy jól vagyok. Kuncog és magához ránt, miközben szorosan tart kezeivel.
- Itt vagyok - suttogja. Mély lélegzetet veszek.
A fejem lüktet és megőrülök, de ugyanakkor még sosem éreztem így. Valójában, élveztem, hogy hozzám ért, még ha szégyenemben most el is szeretnék tűnni. Lassan simítok végig a mellkasán, mire kiegyenesedik kissé.
- Ez nem a megfelelő idő, hogy felizgass - kuncog, mire ledermedek.
Visszarakom a kezem magam mellé és lehunyom a szemem. Megpuszilja a fejem búbját és végre sikerül elaludnom.
Harry szemszöge
Még sosem voltam ennyire felizgulva ennyire valakinek az elélvezése láttán. Még ha hagyná, hogy megdugjam... A gondolattól magától érzem úgy, hogy közel járok hozzá. Még sosem éltem át ilyet ez előtt, annyira tapasztalatlan és ártatlan. Mielőtt le akart feküdni, már mikor ránéztem, tudtam, hogy nem tudok úgy elaludni, hogy ne csókoljam meg. Valójában, a csóknál több meg se fordult a fejembe, de mikor meghúzta a hajam és a számba nyögött, már nem tudtam visszafogni magam. Lehet, hogy tapasztalatlan, de nincs tisztában vele, hogy mennyire beindít az ártatlansága. Még sosem voltam lánnyal, aki ennyire tapasztalatlan lett volna. Az hogy én vagyok az első, aki így érintette, büszkévé tesz, de ugyanakkor elgondolkoztat, hogy egy ilyen gyönyörű lány, miért hárítja az ilyen dolgoktól. Nem hiszem, hogy ne élvezte volna a ma éjszakát, a tekintete elárulta, hogy tetszett neki. A nyöszörgéseiből tudtam, hogy tetszik neki, ahogy megérintem.
Lenézek a gyönyörű arcára, a hosszú szempillái majdnem érintik orcáját, ahogy egyenletesen lélegzik. Még egyszer magamhoz szorítom, mielőtt visszafekszem az ágyra és a mellkasomra vonom őt. Beharapom az ajkam, ahogy őt nézem a karomban, lassan lélegzik, de egyenletesen és a lehelete csikizi a bőröm. Jó érzéssel tölt el, hozzá tudnék szokni ehhez. Valójában, hozzá tudnék szokni, hogy vele legyek. Bárcsak adna nekem egy esélyt.

Unexpected - MagyarWhere stories live. Discover now