Harry szemszöge
Megállok a bejárati ajtó előtt és felemelem a kezem benne a kulccsal, hogy kinyissam az ajtót, mikor meggondolom magam és Samantha felé fordulok. Még mindig a földre néz és a lábaira. Közelebb megyek hozzá, de észreveszem, hogy hátrébb lép, távolodik tőlem.
- Sam - törik meg a hangom, de ő csak megrázza a fejét.
Sóhajtok, mielőtt ismét megfordulnék és kinyitnám az ajtót, hogy beengedjem őt. Azonnal az emeletre megy, és nem látom értelmét, hogy utána menjek, miközben bezárom az ajtót. A konyha felé veszem az irányt, kiveszek egy sört a hűtőből és leülök az egyik székre. Tudom, hogy elbasztam ismét; két másodpercig az az ember voltam, aki soha nem akartam lenni előtte. Csak egy mondat, egy kicseszett mondat és az is amiatt a seggfej Derek és a hülye bandája miatt. Mi a faszért ilyen köcsög Kyle? Az arcomhoz tartom a hideg sörös üveget, hogy lehűtsön. Nem fáj annyira, de tudom, hogy majd reggel el kell tűntetnem. Miért rontották el a vacsorát? Miért? Akármikor visszajöttem Londonba, sosem találkoztam velük. Soha. És ma, mikor először vagyok itt az igazi barátnőmmel, utánam jönnek és mindent elcsesznek. Kyle sosem volt a barátom, de Derekkel régen azok voltunk. Már ha azt annak lehet hívni, hogy megdugtuk a lányokat együtt, és próbáltunk mindent szétbaszni. Buliztunk, autókat törtünk, kapcsolatokat tettünk tönkre, csak mert viccesnek tartottuk őket. Jól szórakoztunk, tényleg jól éreztük magunkat. Még ha nem is akarnék visszamenni az időben, akkor is jól éreztem magam. Veszélyes volt, félelmetes és izgalmas, hogy üldözött a rendőrség, és megpróbáltunk kijátszani különböző biztonsági őröket, vagy hamis személyit használtunk más emberek arcképével, hogy ne minket hibáztassanak. Tényleg jól szórakoztunk, igen. De a dolgok megváltoztak, az életem megváltozott, én megváltoztam. Derek sosem fogadta el a tényt, hogy szerettem énekelni, és hogy valóban jobb vagyok benne, mint ő gondolta. Mindent megpróbált, hogy tönkretegye az álmaimat, és ez volt az, amikor mindent elcseszett. Ez volt az, amikor megpróbáltam őt tönkretenni, mikor a banda ellen fordultam, a mi bandánk ellen. Ekkor nem törődtem már a többiekkel és a csajaikkal. Mindig volt egy szabályunk: sosem mozdultunk rá a csajra, akit egy másik tag szemelt ki magának. Hát, Derek elbaszta és még jobban hülyítettem őket. Az egyetlen jó dolog, hogy Kyle csaja nem rögtön aztuán mondta el neki, valószínűleg évekkel később. Ekkor kezdtem új életet, találtam igaz barátokat és sok pénzt kerestem azzal, hogy azt csinálok, amit mindig is szerettem. Tudom, hogy Derek keresett, de teljesen elfeledkeztem róla az évek során és nem is gondoltam, hogy visszajönne. Miért most? Mi haszna volt belőle? Komolyan, Kyle csak behúzott nekem egyet egyenesen, még csak vissza se ütöttem. Valójában, meg vagyok lepődve, mert általában a szart is kiverném belőle és nézném, ahogy szenved. Nos, ez a régi énem lett volna, de még akkor sem gondoltam arra, hogy visszaütök. Csak mondtam neki néhány dolgot és eljöttem. Talán Samantha volt az, aki visszafogott, ahogy rám nézett, azt sosem fogom elfelejteni. Tekintete nagyra nőtt és nagyon aggódó volt, úgy nézett rám, mint aki soha sem fog elengedni. Aztán kinyitottam a szám és elmondtam az igazat Kylenak a „barátnőjéről", és ezzel a sok aggódás a szemében eltűnt. Lesokkoltan és csalódottan nézett. Igen, csalódottan és ez volt az, ami miatt elmentem. Nem akartam látni ismét a szemeit, azt a tekintetet. Csak elsétáltam, minden szó nélkül. Egyenesen a kocsihoz, messze tőlük. Tudom, hogy sose sétáltam volna el, ha nem nézett volna úgy rám. De őszintén, a tekintete millió darabra zúzta a szívem. Annyira őszinte és kibaszottul csalódott tekintet volt, nem tudom kiverni a fejemből.
Kortyolok egy nagyot a sörből, majd hátradőlök a székbe. Tudom, hogy fel kéne mennem és beszélni Samanthával, de még mindig próbálom elfelejteni azt, ahogy rám nézett. Próbálom elfelejteni, hogy mi történt ma. Mármint, nem a vacsorát, mert az valójában nagyon jó volt. Hanem a tekinteteket, amiket a fiúktól kapott, meg hogy aztán Derek tequilát ivott a csajommal. Hogy lehetséges ez, miért csinálta? Kedveli őt? Már megunt engem, és valaki mással akar lenni?
YOU ARE READING
Unexpected - Magyar
FanfictionA 18 éves Samantha Davis kiskorától kezdve a balettra koncentrált és hogy hivatásos táncossá váljon. A legnagyobb rajongója az édesanyja, aki válogatásokra hordja és vágya, hogy híres legyen a lánya, de ahogy nem jut tovább a balett társulat válogat...