Ciara i reszta wyszli na korytarz,oprócz Joy.
-Carlos zwariowałeś?-zapytał Samuel-Co jeśli ten notes kryje jakieś tajemnice związane z tym całym gównem?
-To nasza jedyna szansa.Nikt z nas nie zna niemieckiego,a siedzenie nad książkami zajęło by nam wieki.-wyjaśnił Carlos
-Chcesz ją narażać?-zapytał Ivan wiedząc,że trafia w słaby punkt chłopaka.
-Nie.-odparł-Niech tylko to przetłumaczy i będzie spokój.-powiedział i odszedł
-O co on się tak wkurza?-zapytała Vicky widząc minę Carlosa.
-O Joy.-odparł Ivan i odszedł,z resztą jak reszta.
Chwilę później Ciara rozmawiała z Vicky w salonie,obok biblioteki.
-Czemu mi nie powiedziałaś?-zapytała Vicky,myśląc,że Ciara ją zrozumie
-Że niby o czym?-zapytała niezainteresowana rozmową.
-O tym,że jesteś z Ivanem.-odparła
-Co?-zapytała-On Ci to powiedział?
-Powiedzmy.-odprła,a dziewczyna wyszła,Vicky domyśliła się,że poszła do Ivana.
Chwilę później na korytarzu Ciara złpała Ivana.
-Ty idioto.-odparła będąc jeszcze za nim.
-I tak wiem,że to Ty,Ciara.-odparł nie odwracając się,będąc w całkiem dobrym humorze.
-Co Ty nagadałeś Vicky,że my jesteśmy razem?-zapytała dochodząc do chłopaka.
-A nie jesteśmy?-zażartował sobie odwracając się do niej
-Ivean,nie rób sobie jaj.
-Nie robię.-odparł idąc dalej.
-Co Ty w takim dobrym humorze jesteś?-zapytała
-Bo lubię gdy się mnie czepiasz.-zaśmiał się
-Iven!-odparła wkurzona na chłopaka
-I-van.-przeliterował chłopak swoje imię
-Iven.-odparła teraz specjalnie pzekształcając jego imię.
-I-van.-ponownie przeliterował-Rozumiem,że jesteś z Hiszpanii i masz ten akcencik,ale mogłabyś się nauczyć wymawiać moje imię.-odparł
-Odezwał się five-oclo'ck.-odparła ze swoim akcentem.
-Haha no i znowu Twój akcent.-zaczął się śmiać Ivan.
-Ivean,nie zmieniaj tematu.O czym ty gadasz?-zapytała
-Mi tam ten układ pasuje.Ja się trochę spieszę,więc Ty sobie idź i nie goń mnie.-zaśmiał się i odwracając się w stronę dziewczyny odszedł.
Ivan nie był długo sam.Tuż za rogiem napadł go ojcicec.
-A jednak wiedziałem,że będziecie razem.-odparł mężczyzna,ale po chwili dodając-Czy dziś ze chcesz ze mną gdzieś wyjść?-zapytał
-Nie.-odparł chłopak
-Czemu?Ivan,nie złość się już o stare dzieje.
-Hahaha nie o to mi chodzi.-odparł odchodząc,a ojciec za nim.
-To o co?
-Powiedzmy tak,jeśli Ci powiem,to ktoś z Tqojej bandy może chcieć nas zlikwidować.
-Nas?-zapytał zdzwiony
-Mnie i moich kumpli,nie miej nic więcej na mysli.-odparł i odszedł.
Nad ranem Vicky i Ciara dostały sms.Był on od chłopaków,żo treści,że mają zejść do nich,by zejść do podziemi.
CZYTASZ
El internado la Rosa negra PL
Mystery / ThrillerPiątka uczniów z internatu odkrywa przerażającą tajemnicę.Dołącza do nich nowa dziewczyna - Ciara,która poszukuje zaginionych rodziców,chociaż wszyscy wmawiają jej,ze nie żyją.Internat otacza ponury i ogromny las,do którego wejście srogo ich kosztuj...