Odc.43 'Taśma'

37 4 0
                                    

Carlos przechodził korytarzem.Na głównych schodach siedziała Denisse z Nathalie,bawiąc się jakimś pudełkiem.

-Carlos,Carlos!-krzyknęła Denisse-Spójrz jakie znalazłyśmy fajne pudełko!

-No fajne.-odparł nie zwracając zbytnio uwagi,ale po chwili uświadomił sobie,że to może być szkatułka,której szukał-Skąd to macie?

-Byłyśmy z Amelią na spacerze i kazała nam szukać jakiś rzeczy na jesienną gazetka i to znalazłśmy.-powiedziała Nathalie

-Dacie mi to na chwilę?-zapytał,a Denisse podałą mu szkatułkę.

Carlos poszedł do biblioteki,gdzie nikogo nie było,dokładnie oglądając szkatułkę i jej zawartość.

-Buu.-odparła Joy wchodząc do biblioteki

-Joy,...-zaśmiał się chłopak

-Co robisz?-zapytała,jak zwykle pozytywnie.

-Denisse znalazła w lesie szkatułkę i to chyba jest ta,którejj szukaliśmy wtedy.Ale tu nie ma nic sensownego.-powiedział-stare papiery,łańcuszki.

-Pokaż.-powiedziała,a chłopak podał jej szkatułkę.-Spójrz tu jest jakaś taśma.

-To co?-zapytał

-To jest chyba ze zdjęciami.-odparła dokładnie się przyglądając,ponieważ taśma była przyklejona do nakrywki.

-To jest film.-powiedział Carlos przygądając się tasmie.

-Carlos,mogę moje pudełko?-zapytała Denisse

-Chwilkę,dobrze?-powiedział Carlos wychodząc z Joy z biblioteki,ponieważ potrzebowali czegoś małęgo by delikatnie wyciągnąć film.

Korytarzem przechodzili również Ciara i Ivan.Po chwili minęli się z nowym nauczycielem,który ię za nimi odwrócił.

-Ciara?-zapytał Javier

-Javier?-zapytała zdziwiona podchodzą i się witając z mężczyzną.

-?Qué estás haciendo aquí? -zapytała Ciara,a Ivan tylko stał z boku nic nie rozumiejąc.

-Voy a ensenarte espanol.Tu no sa ves?-odparł mężczyzna

-No.?Pero Tu usted vino aquí desde Espana??Por que?

-Yo no me gusta Espana,no se por que.-zaśmiał się-Pero me alegro de que nos conocimos.Usted tiene una clase para un determinado plan.Probablemente no va a ir a estas lecciones, ?eh?

-No se.Seguramente no.-odparła trochę ze smutkie-Pero geniale que Tu venir.Por fin pude hablar con alguien en espanol.

-Ajajaja.Lo siento,me tengo que ir.-odparł i odszedł z uśmiechem.

-Dobra.Nie zrozumiałem ani słowa.Możez mi powiedzieć co to za facet.-powiedział Ivan

-To masz problem,bo od teraz będziesz się uczył hiszpańskiego.-zaśmiała się

-Co?

-To jest Javier.Kolega moich rodziców,taki bardzo dobry.Najlepszy.I on przyjechał tutaj uczyć hiszpańskiego.

-To będziesz robić mi zadania.-zaśmiał się i dodał-Skąd wiesz,że taki dobry?Może pracuje z Akweardsem?

-Nie on.Uwierz mi,znam go bardzo dobrze.

-Mnie się wydaje podejżany.

-Twój problem.-powiedziała-Ale ja się cieszę.Wreszcie mam tu kogoś kogo znam i kogoś kto mówi w moim języku.

Na korytarzu spotkali również Joy i Carlosa,którzy pokazali im taśmę.Poszli do łązienki,gdzie wyjęli czymś cieńkim taśmę.

-Tylko gdzie my to odtworzymy?-zapytała Joy

-Na strychu był chyba projektor.-powiedział Carlos

-To się pobawimy w lata siedemdziesiąte.-zaśmiał się Ivan

-Musimy.-odparł Carlos

-Pójde po Vicky i Samuela.-odparła Ciara i wyszła.

Tymczasem w pokoju nauczycielskim siedział Yon,a do niego doszła Clara.

-Dobrze,że jesteś.-powiedziała

-Jak to mówisz to zaczynam się bać.-zasmiał się

-Wiesz o co chodzi.Musimy odnaleźć tego virusa.

-Jak?Masz mapę?

-Tobie powinno na tym bardziej zależeć.-odparła znając doskonale jego historię.

-A Ty mówiłaś,że zależy Ci tylko na odnalezieniu nazistów.

-Ale żeby ich odnaleźć musimy rozwiązać Twoją sprawę.-powiedziała i chciała wyjść,ale wpadła na Javiera.

-Przepraszam.-odparł ze swoim akcentem-Jestem Javier.-odparł przedstawiając się

-Clara.-odparła mile zaskoczona.-Czego będziesz uczył?

-Hiszpańskiego.-odparł-Jestem z Hiszpanii.

-I przyjechałeś tu uczyć?-zapytał Yon

-Tak.-odparł-Nie przepadam za tamtejszym klimatem.

-Głupi jesteś.-zasmiał się-Ja bym dal wszystko by tam teraz mieszkać.-powiedział

Ciara z Ivanem poszli poszukać Samuela i Vicky,a Joy z Carlosem poszli przygotować projektor.

-A te schody to do czego?-zapytała Joy rozglądając sie po pomieszczeniu.

-Prowadzą na dach.-powiedział,a po dłuższej chwili dodał-Ale nie idź tam,później Ci go pokażę.-po chwili powótrzył-Joy?-ale dziewczyny już nie było.

Carlos poszedł na dach domyślając się,że dziewczyna tam poszła.

-Joy czemu ty przyszłaś?-zapytał-Chodź do środka.

-Bardzo tu fajnie.Czemu tu częściej nie przbywacie?-zapytała

-Bo..-odparł,a po chwili dodał szybko-Padnij!-powiedział kładąc się z dziewczyną na stromy dach.

-Czemu leżymy?-zapytała spokojnie.

-Bo idzie Camilla,a jak nas zobaczy to będzie lipa.-odpowiedział

Chwilę później Joy z Calosem rozstawili projektor,a do nich dołączycli Ivan,Ciara,Vicky i Samuel.Puścili film.

-Co to ma być?-zapytała Vicky

-Jakaś operacja?-zapytał Samuel

-Ale po co ktoś nagrywał operację na dzieciach?-zapytała Joy

-Nie..nie wierzę.-powiedział Carlos keidy reszta była zajęta rozmową.-Co robi tam Denisse?

-To nei jest Denisse.-powiedziała Vicky,a reszta zaczęła się pogrążać w rozmowie.

-I może mi powiesz,ze tam nie ma Nathalie,co?-zapytał wkazując na ścianę,na której leciał film.

-Co?-zapytała Ciara-Nie,to nie jest ona.-próbowała tak wmocić samej sobie-Czemu ona tam jest?

-Ciara to nie jest ona.-powiedział Samuel-To działo się jakie 30 lat temu.

-To jest ona.Tak samo Denisse.One są takie same jak dziś.-odparła Ciara

-To nie one.-odparł Ivan

-Nie?To powiedz mi dlaczego te dwie dziewczynki wyglądają dokładnie tak samo jak Denisse i Nathalie?-zapytał Carlos

-To było 30 lat temu.-odparł Ivan

-Przestań mi to powtarzać,bo i tak nie uwierzę.

El internado la Rosa negra PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz