Ivan poszedł do biblioteki gdzie siedział Samuel,Vicky i Carlos,którzy odrabiali jakieś zadania.
-Patrzcie gdzie pojadę z ojcem na wakacje.-odparł chłopak
-Nie mogę.Tam?Ale masz fajnie.-odparł Samuel
-Ivan,powiedziałes z ojcem?-zapytała Vicky
-Tak.Coś w tym dziwnego?
-Gdybym Cię nie znała to bym tak nie pomyślała.Ivan,co Ci nagadał Twój ojciec.
-Nic.
-A co chce w zamian?-zapytała,ale Ivan nie odpowiedział.
-I trafiłam w środek tarczy.-odparła Vicky-Ja z Tobą rozmawiać nie umiem,więc Cię nie przekonam do tego,że to z pewnością zły pomysł.
-On się zmienił!
-Ivan on jest w Akweardsie.
-Skąd wiesz?Może był.Nie wiemy z kiedy było to zdjęcie.-odparł i oburzony wyszedł z biblioteki.
Vicky postanowiła o tym powiedzieć Ciarze sądzą,że ona mu to wybije z głowy.Nawet jej to zaproponowała,więc Ciara późnym wieczorem zaszła do pokoju chłopaków,gdzie był tylko Ivan.
-A Ty tu czego?-zapytał gasząc papierosa,którego palił po kryjomu.
-Co Ci nagadał ojciec?-zapytała
-A co Was wszystkich to nagle tak interesuje?Zazdrościcie mi?-zaśmiał się
-Nie ma czego.-odparła przerywając chłopakowi-On się nie zmienił i nie zmieni.Ludzie się nie zmieniają.Co chce w zamian?Skoro zaoferował Ci tyle rzeczy to musi coś chcieć.
-Chce żebym mu pomógł.-odparł
-W czym?-dociekała
-W pewnej sprawie.
-Sądowej,co?-odparła rozgryzając Ivana.
-Skąd wiesz?
-Powiedzmy,że znam się na ludziach.-odparła podchodząc do niego.-Ivean,nie zeznawaj na jego korzyść.-odparła-Przy pierwszej okazji odda Cię do innego intenatu,albo zrobi Ci coś gorszego.
-A Ty co jesteś taka obeznana?Sama nie masz ojca.-odpowiedział
-Wiesz co?Pieprz się.-odparła i wyszła trzskając drzwiami.
Idąc korytarzem do swojego pokoju zobaczyła ponownie tego chłopca.Zrozumiała,że to on sprawiał,że jest jej zimno,choć nie wiedziała jak on to robi.Do niej podszedł Samuel.
-Ciara,wszystko ok?-zapytał
-Taa.-odpowiedziała
-Tobie jest zimno?-zapytał spoglądając na swój ubiór,czyli krótkie spodenki i bluzka z krótkim rękawem,a na jej-legginsy,gruba bluza,a pod nią jeszcze bluzka.
-Już nie.-odpowiedziała
-Masz zimne ręce.-odparł dotykając jej dłoni.
-Ale nie jest mi zimno.-skłamała i odeszła w stronę swojego pokoju.
Rankiem wszyscy zebrali się w pokoju chłopaków by omówić sprawę notesu.
-Dobra to o co chodzi,bo ja się zgubiłem.-odparł Samuel
-Nie tylko ty.-odparła Ciara-Nie rozumiem choćby tego fragmentu z jego chyba synem.O jakiej on chorobie tam pisał i kapsule?-odparła
-Ta,ten wątek z kapsułą i chorobą przewija się przez cały notes,nawet sa rysunki jakiś kapsuł,chyba dla tego dzieciaka.-powiedział Carlos
CZYTASZ
El internado la Rosa negra PL
Misteri / ThrillerPiątka uczniów z internatu odkrywa przerażającą tajemnicę.Dołącza do nich nowa dziewczyna - Ciara,która poszukuje zaginionych rodziców,chociaż wszyscy wmawiają jej,ze nie żyją.Internat otacza ponury i ogromny las,do którego wejście srogo ich kosztuj...