Ciara siedziała z Maxem w bibliotece,kiedy z podziemi wyszedł Ivan i Carlos.Ciara poszła do nich,trochę niechętnie z powodu Ivana.
-I jak?-zapytała
-Normalnie.-odparł Ivan
-Normalnie?Wiecie gdzie są leki?-zapytała
-Domyślamy się,że są za ścianą,którą trzeba odgruzować.-odparł Carlos widząc,że Ivan ma ochotę do kłótni
-Ile mamy czasu?
-Tydzień.-odparł Carlos
-I to bez specjalistycznego sprzętu i innych rzeczy.Zajebiście.-odparł Ivan odchodząc.
-Ja z nim porozmawiam.-odparł uśmiechając się Carlos i również poszedł w kierunku Ivana.
Chwilę później znalazł się w łazience,za Ivanem.
-Czemu ją tak traktujesz?-zapytał Carlos
-Jak?
-Gorzej niż zawsze.
-Normalnie.-odparł-Po za tym co Cię to interesuje,Carlos?
-Słuchaj nie wiem co między Wami zaszło,bo ani od niej,ani od Ciebie się tego nie dowiem.Ale boli Cię to i ją też,choć próbujecie to ukryć.Dlczego?
-Carlos ty się lepiej nie wtrącaj,bo nie ma do czego.-odparł
-Jak to?-zapytał nie pewnie nie rozumiejąc.
-My nie jesteśmy i nie będziemy razem.-odparł-I teraz możesz nas zostawić w spokoju.-odpar wychodząc z łązienki.
Wieczorem zmianę w podziemiach miała mieć Ciara i Joy,jednak Carlos nie dopuścił Joy,więc zeszli oby dwoje oraz Javier i Clara.
-Carlos,a zamiast Ciebie nie powinna być Joy?Bo Ty byłeś rano.-odparł Javier
-Wziąłem jej zmianę.A Pan tż był rano.
-Tak,ale Ty już dzisiaj pracowałeś i jutro musisz iść na lekcję.
-Jakoś przeżyję.-uśmiechnął się
-W końcu to jego wybór.-odparła Ciara
Niedługo później,przy odgradzaniu kamieni przez Ciarę i Carlosa,a reszta je roznosiła lub chodziła po inne pomocne przedmioty, Carlos zaczął wypytywać Ciarę o Ivana.
-O co tym razem pokłuciliście się z IVanem?
-Zapytaj Ivana.-odparła dziewczyna już delikatnie wkurzona przez poruszenie tego tematu.
-Nie wiesz o co się kłóciłaś?
-Nie mam ochoty o tym rozmawiać.
-Jesteśmy przyjaciółmi.A przyjaciele sobie mówią takie rzeczy.-uśmiechnął się,wiedzc że będzie ciężko.
-Ale to nie znaczy,że każdy musi o tym mówić.-odparła
-Dobra.Chcę Wam pomóc.
-Joy też chciała...Macie jakąś łączność telepatyczną czy co?
-W końcu jesteśmy razem.Więc?
-Więc to skońćzone.
-Co skończone?
-Ta rozmowa i sprawa z Ivaenem.-odparła odchodząc z kamieniami w przeciwny korytarz.
Więć Carlos wziął inne kamienie i dogonił Ciarę.
-Ale o co tym razem poszło?Nie będziecie już razem?
-Carlos przeginasz.
-Powiedz.Pogadam z nim.
CZYTASZ
El internado la Rosa negra PL
Mystery / ThrillerPiątka uczniów z internatu odkrywa przerażającą tajemnicę.Dołącza do nich nowa dziewczyna - Ciara,która poszukuje zaginionych rodziców,chociaż wszyscy wmawiają jej,ze nie żyją.Internat otacza ponury i ogromny las,do którego wejście srogo ich kosztuj...