Odc.44 'Thom'

42 5 1
                                    

   Kolejny dzień rozpoczął się dość dziwnie.Na pierwszej lekcji przyszedł Patrick-czyli taki informator,który roznosi pocztę i inne tego typu rzeczy.

-Ciara,ktoś do Ciebie przyszedł.-powiedział

-Do mnie?-zdziwiła się dziewcyzna zmieniając swoją znudzoną minę na zdziwioną.

-Tak,czeka w holu.-odparł czekając aż dziewczyna wyjdzie z klasy,a po chwili rozchodząc się na korytarzu.

-Que quieres?-zapytała po hiszpańsku,ponieważ zauważyła,że czekał na nią ojciec Lucasa.

-Ciara,tranquilo.Yo quiero que digas algo.-odparł

 Tymczasiem w klasie,wśród grupy przyjaciół Ciary rozpętała się pogawędka na temat Ciary i kto na nią czekał.

-Jak nie długo nie wróci to trzeba sprawdzić kto na nią czekał.-odparła Vicky

-Kto mógł na nią czekać?-zapytał Samuel

-Nie wiem.-odparł Ivan

 Chwilę później Ivan udał,że musi wyjść z klasy,ponieważ niby bolał go brzuch.

-A ten typ co tutaj robi?-zapytał IVan widząc Ciarę i ojca Lucasa  bibliotece.

-Ivean...-powiedziała Ciara

-Spokojnie.-odparł mężczyzna

-Czego tutaj Pan szuka?-zapytał podchodząc do dziewczyny

-Chciałem Wam coś powiedzieć,o tej chorobie,którą Ty i inni jesteście zarażeni.

-Nam?-zdziwił się chłopak-A nie pomylił nas Pan z Akweardsem?

-Nigdy z nimi nie byłam,a przynajmniej tak na 100%.Mówiłem już Wam,że nie potraficie rozróżnić dobrych,od złych.

-Może Pan przejść do rzeczy?-zapytała znudzona Ciara

-Ty nie jesteś zarażona.

-A to niby skąd Pan wie?--zapytał dociekliwie Ivan

-To widać.-powiedział-Ale Ty masz uważać.To,że nie zarazili Cię tym virusem,bo nie mogą nie znaczy,że nie ulepszają tej wersji,któa może zburzyć Twoją umocnioną ochronę.

-Co?-zapytała Ciara nierozumiejąc.

-Dobra,inaczej wam to wyjaśnię.Jak Was zarażono.

-Myślałam,że tyle to Pan wie.-odparła

-Jak?-powtórzył

-Nie wiemy.-odparł Ivan

-Jesteście zarażeni szczepem,którego nie przenosi sie przez powietrze,więc musieliście zostać zarażeni poprzez krew,nie wiem może do jedzenia wam coś dodali?

-Nie ważne.Co ma to wspólnego z tym co chcesz nam powiedzieć?-zapytała Ciara

-Próbuję dojść do tego w jaki sposób wy zostaliście zarażeni,żebyś Ty uważała na taką sytuację,ponieważ mogę też Ciebie,a jeśli Ty zostaniez zarażona,to oni tak naprawdę zabiją sa siebie.I Ciebie.

-Co?-zapytał tym razem Ivan,nic nie rozumiejąc.

-'Elegido necesario morir' czyli 'Wybrana musi umrzeć'.-odparł-To powiedzenie przeważa w Akweardsie.-wyjaśnił-Chodzi mi o to,że Akweards ma wiele odłamów,jest bardzo dużo i nie muszą wszyscy wiedzieć,że ty jesteś wybraną.Jeśli któryś odłąm zarazi Cię tym nowszym szczepem to ty umrzesz jak i Twoi przyjaciele i inni zarażeni ludzie.Ponieważ Akweards ma lek.Ale nie myślicie chyba,że Akweards ma nieskończenie wiele leków.Ma sporo,starczy ich na setki lat,ale nie ma całkowitego antidotum.Dlatego mogą chcieć Ciebie.Bo ty możesz temu zapobiec,oczywiście chcą to sprzedawać.Powiedz,nie proponował Ci czasem nikt z nich jakiegoś układu?

El internado la Rosa negra PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz