Był wieczór.Wszyscy znajdowali się w pokoju próbując jej to wszystko wytłumaczyć,razem z Samuelem i Vicky.
-Czyli wszystko zaczęło się od tego nauczyciela,tak?-zapytała Joy
-Tak.-potwierdziła Vicky
-A co tam jest na dole?-zapytała
-Podziemia,siedziba Akweardsu.-odparł Ivan,któy siedział obejmując Ciarę,która się o niego opierała.
-A ten Akwerds to co to?Bo nie powiedzieliście,a dużo razy słyszałam tę nazwę.
-Ci źli.-odparła Ciara
-Nie wiemy czym się zajmują.-odparła Vicky
-To znaczy wiemy,ale nic nie rozumiemy.-odparł Carlos
-Ale to jest bez sensu.-odparła Joy-Po co oni to wszystko robią i co oni od nas chcą?
-Na pewno chcą żebyśmy przestali grzebać.-odparła Ciara
-Więcej nie wiemy.-odparła Vicky-Joy,to jest ich strona.Weszliśmy tutaj na hacku,bo innej nie mają.
-Aaa znam tę firmę.-odparła co wywarło zdziwienie na wszystkich.
-Skąd?-zapytał Carlos podchodząc do dziewczyn
-Tu nie daleko internatu w tej miejscowości,jest takie coś z takim logo.
-Najbliższe miasto jest 80 km stąd.-odparł Ivan
-I mówisz za pewne o miejscu gdzie byłeś tam Ivan.-odparł Carlos-Z Ciarą.
-Możliwe.-odparła Joy-Widziałam je przelotnie,ale poznaję po znaczku.
-Ciara możesz na chwilkę?-zapytała Camilla wchodząc do ich pokoju,a Ciara kiwnęła głową i wyszła z nauczycieką na zewnątrz.-Ja chciałabym Tobie i Nathalie coś zaproponować.Teraz kiedy Michaela już nie ma i straciłyście prawnego poiekuna pomyślałam,że mogłabym zostać Waszym.Michael był badzo dobrym dla mnie pzyjacielem,ale jeśli nie chcesz to oczywiście to zrozumiem,tyle,że nie możecie być dłuższy czas bez opieki.
-Nie,może Pani nim zostać.-odpowiedziała Ciara
-Teraz w dokumentach figurujesz sama jako opiekun Nathalie,więc tylko Ty będziesz musiała podpisywać dokumenty.Jutro przyjedzie Twój prawnik.-odparła całkiem zadowolona i odeszła,a Ciaa wróciła do pokoju.
-Co chciała?-zapytał Ivan
-Jutro przyjeżdża tu mój prawnik.-odparła
-Czego on znowu chce?-zapytał Carlos
-Podpisac dokumenty związane ze zmianą opiekuna prawnego.-odaprła
-Czekajcie,a kto to?-zapytała Joy
-Mój prawnik.Jest fałszywy,podawał się za przyjaciela mojej rodziny,jest także prawnikiem Carlosa,ma biuro w Hiszpanii i Anglii.Nie wiem o co z nim chodzi,ale należy do Akwerdsu.-odparła Ciara
-Ahha.-odparła nic nierozumiejąc Joy.
-Kiedyś zrozumiesz.-odparł Carlos
-Albo i nie.-powiedział Ivan
Następnego dnia,po lekcji plastyki Ivan,Ciara,Vicky,Carlos,Samuel i Joy zostali w klasie razem z Clarą.
-Coś nie tak?-zapytała niepewnie Clara
-Co Pani wczoraj robiła w podziemiach?-zapytała Vicky
-Aa czyli to jest cała wasza paczka.-odparła-Jesteśmy z tych dobrych,jeśli Was to uspokoi.
CZYTASZ
El internado la Rosa negra PL
Mystery / ThrillerPiątka uczniów z internatu odkrywa przerażającą tajemnicę.Dołącza do nich nowa dziewczyna - Ciara,która poszukuje zaginionych rodziców,chociaż wszyscy wmawiają jej,ze nie żyją.Internat otacza ponury i ogromny las,do którego wejście srogo ich kosztuj...