Bölüm 44

9K 751 546
                                    

ipekdogan41  MP161981 gizler213  SalihaMete  GkeKaragz mutlubirgulus syneem Simayusuf A1903a01 kezbanylmz ulvylp iremTuRAN2626 saadet-1985 meryaem sungu3737 DuyguAksu2 MeryemCeliktas  siyahvrd  mavi_blum cerenuta Su_dee havvakarakaya laylaylaylom60   basakyesil_52 Bilinmezlikk slmcnmbensilaa minaseher Mydreamcolors asiece sanemayda thsnmrtsrc zeyneptpn0325

Bölümü, geçen bölüm yorum bırakan bu arkadaşlara ithaf ediyor ve çok teşekkür ediyorum.

Ayriyeten, bir tek kişi bile uzun bölüm kısa bölüm muhabbetine girmediği için çok mutlu oldum. Aynı şeyi YEİS 'in bölümüne de yazmış ama aynı yaklaşımı görememiştim.

YEİS' e de gelin lütfen. (:

Vize haftasıydı, cidden iğrenç bir haftaydı. Tam otuz saatlik uykusuzluğun ardından ölü gibi uyuyup, uyandıktan hemen sonra bölüme başladım. Yalnız neden bilmiyorum bu bölümü bir türlü yazamadım, yazıp yazıp silip tekrar başladım.

Bence bu gece hep birlikte inat edip, Aşk Affeder mi? 'yi listenin üst sıralarına taşıyabiliriz.

Gerçekten yapabiliriz. :) Bence o kadar bölüm sonra ben, Burcu Demir ve Mert Karan bunu hak ettik.

Öncelikle lütfen, çok rica ediyorum , şimdiye kadar hayali okur olmuş olsanız bile, önceki bölümlere dönüp boş bıraktığınız bölümlere oy verin. ( Üşenmemenizi rica ediyorum. ) Bu bölüme de oy vermeyi ve yapabildiğiniz kadar yorum yapmayı da unutmayın.

Bölümün sınırı 500 yorum ve 400 oy.

Mert o an dünya dursun istedi. Kollarının arasında bulunan minik bedeninin korkuyla kasıldığını hisedebiliyordu. Şimdi sırası değildi. Mira Karan gerçeklere hazır değildi.

Ancak bu defa işler olması gerektiği gibi gitmedi, Mert 'in istediği gibi olmadı.

"Evet efendim, olanlarla ilgili bir şey söylemek ister misiniz? Anne ve babanızı kaybettikten sonra onlarca olay oldu. Siz büyük bir sessizliğe gömüldünüz. Söylemek istediğiniz bir şey var mı?" diyen kadın, mikrofonu Mert' e uzatmıştı.

Mert Karan sustu. Bakışları ateş topuna dönmüşken dili tutulmuş gibiydi. Kalabalığı yarıp oradan ayrılmak istedi ancak o kadar kalabalıktılar ki, zaten psikolojik olarak büyük bir belirsizliğe düşmüş olan kız kardeşinin bir de fiziksel bir hasar almasını istemedi.

Aşk Affeder mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin