7.rész

1.5K 87 0
                                    

-Noah-kiáltott fel a Schnapp anyuka-Kérlek hagyd abba az Xbox-ozást és gyere le!
-Egy pillanat-hallottunk az emeletről, a számomra már ismerős hangot.
-Nem xboxozik-szólt közbe a testvére-Már nagyjából egy fél órája a fürdőszobában van. Egy díjátadóra nem készül ennyit.
-Díjátadó?-kérdeztem furán.
-Igen..Jól hallottad-jött hozzánk Mr. Schnapp is-A mi fiúnk színész.
-Ohh..Hisz ez csodálatos-mosolyodott el anya, de bizony nem a szokásos mosolyával.
Az unokái apja ráadásul még híres és pénzes is..Nagyon jól mehet neki.
-Noah, drága..Tényleg nagyon örülnénk, ha lejönnél. El szeretnénk kezdeni enni.
-Hagyd csak Karine-nyugtatta le anya-Egyáltalán nem sietős a dolog.
-De a bátyám sem valami versenyló-forgatta a szemét Chloe, mire muszáj volt nevetünk.
-Hát lányok..Addig nyugodtan felmehettek. Mi igyekszünk kiműtteni a szépfiút a fürdőből-biccentett az emelet felé Karine.
[...]
-Na hát ez lenne az én szobám-mutatott körbe.
A falak fáradt rózsaszín színben pompáztak, az ablakban mini kaktuszok díszelegtek, a szekrények matt fehérre voltak festve és az ablak mellett egy led fényekkek kivilágított tükör volt. Természetesen volt egy hatalmas ágy is, de gondolom az mindenki szobájában van. Maga a helyiség hatalmas volt. Ja, és egy pihepuha szőnyegen ácsorgtunk.
-Szép-nyilvánítottam ki a szűk szavú véleményem, mire felnevetett.
-Hát, én nem két órával ezelőtt végeztem vele-vonta meg a vállát, mire már nekem kellett vihognom.
[...]
-Lányok-hallottuk a szülők hangját valahonnan lentről, a konyha közeléből.
-Pillanat-kiáltott vissza Chloe, majd hozzám fordult-Később megbeszéljük, okés?
-Mit beszéltek meg?-ütötte meg fülünket egy mély hang az ajtó felől, mire automatikusan odafordultunk.
Noah támaszkodott az ajtófélfának, majd amikor meglátott, teste kis ívbe feszült és pozíciót váltott. Egy egyszerű szakadt farmerben volt, hozzá egy piros Championos pulcsit vett fel, a lábán pedig egy kitudja meddig felérő fehér zokni egy piros-fehér kockás Vans cipővel társítva.
-Semmit-vágta rá a kisebbik Schnapp, majd felpattant, s maga után intett-Gyere, menjünk!
A kín teljesen látható volt arcán, szinte éreztem, hogy égeti és gondolom ezt Noah is észrevette...

Más vagyWhere stories live. Discover now