10.rész

1.4K 81 0
                                    

Végül egyiket sem tettem, egy egyszerű "már minden oksa" szerű megnyilvánulással visszaindultam a házba, ezzel faképnél hagyva őt. Szép lassan visszasétáltam a helyemre, s visszaültem anyu mellé.
-Minden rendben kincsem?-fordult felém anya, én pedig mosolyogva bólintottam, ezzel tudtára adva, hogy semmi bajom.
-Aggódtunk-szólt közbe Karine. -Tudom-vigyorogtam-Noah mondta...
-Tényleg-kapott a fejéhez Chloe-Ő mit csinál ott kint?
-Fogalmam sincs-rántottam meg a vállam, s neki kezdtem az étkezésnek.
[...]
Végül Noah is befáradt, mindenki jól lakott és sajnálatos módon anyu itt is hagyott.
-Hol is tartottam?-ült vissza az ágyra Chloe-Áh, megvan!..Szóval hogy ha majd anyuék elalszanak, akkor elvisszük a kulcsot és szépen eltávozunk.
-Ez tuti jó ötlet?-kérdeztem félénken, ezzel kifejezve nem tetszésemet.
Nos igen, Chloe aznap este ki akart szökni egy buliba, ahova egy 10.-es srác hívta. Hogy minek? Nem tudom. De nekem nagyon nem tűnt murisnak a dolog. Soha nem voltam még buliba és nem is tartom célnak, hogy eljussak egyszer valamilyen szórakozóhelyre, vagy akárhova.
-Hát hogy ne lenne az?!-tárta szét a karjait nevetve-Hisz már rég nem óvodások vagyunk..
-És mi van akkor, ha a szüleid megtudják?-kételkedtem tovább.
-Nem fogják megtudni..Már este 8-kor alszanak, mert nagyon el szoktak fáradni.
-És a tesóddal mi van?-próbáltam még több indokot adni, hogy miért maradjunk.
-Noaht pont nem érdekli. Meg amúgy sem köpcis-rántotta meg a vállát-Naa..Nicole-nézett rám boci szemekkel-Tuti jó buli lesz-lökdösött meg vigyorogva-Nem lesz semmi baj és táncolni sem muszáj-győzködött tovább.
-De..-akartam volna még egy kedvezőtlen tényezőt, azonban már semmi nem jutott eszembe.
Végignézve a tetőtől talpig felcsigázott lányon elgondolkodtam. Lehet mégis el kéne engednem magam? Lazábbnak kéne lennem? Anya folyton görcsöl a magányos kislánya miatt. Talán tényleg be kéne adnom a derekam?
-Jó-forgattam meg a szemem nevetve-Egye fene, elmegyünk-csaptam a combomra és vettem egy nagy levegőt.
Az első lépést megtettem a lazaság felé. Büszke vagyok magamra...

Más vagyWhere stories live. Discover now