45.rész

923 58 3
                                    

[...]
-Azt a mindenit-nézett végig rajtunk Karine-Nagyon jól néztek ki csajok-mosolygott.
-Induljunk!-kiáltott az udvarból Mitchell.
A szülők előre, mi pedig hátra ültünk. Az anyós ülés mögé Chloe, középre én, végül Noah.
Az út nem tűnt olyan hosszúnak, mint valójában, ugyanis végig beszélgettünk. Leparkoltunk szépen és egy VIP felirattal ellátott kapun besétáltunk a helyszínre. Az egész tér hatalmas volt, tele emberekkel. Egy nagyszínpadot pillantottam meg először, aztán egy-két céllövöldét, hullámvasutakat és mindent, amit el tud képzelni az ember.
-Csak hogy itt vagytok-sétált felénk két biztonságival egy göndör hajú fiú, akit a sorozat nézése miatt természetesen felismertem.
-Finn-fogott keze vele Noah, majd megölelte-Hadd mutassam be neked Nicolet-mutatott rám.
-Nagyon örvendek-fogott velem is kezet-Csak nem rokon?-kérdezte a Schnapp anyukától.
-Nem-kapta meg a választ.
-Akkor...-kezdte el, aztán megakadt-Gratulálok!-karolta át ismét haverját-Nem rossz választás.
-Uram atyám!-szedte ki magát a karjai közül-Nicole csak egy barátunk.
Erre a szülők felnevettek én pedig elsápadtam. Csak. Egy. Barát. Hát rendben. Felfogtam. A gyomrom összeszűkült, majd vihogást tituláltam.
-Erre gyertek!-intett maga után a srác-Gaten és Charlie is itt vannak már.
A színpadig követtük, ami mögött egy csomó hangfal, meg efféle berendezések voltak plussz egy-két statiszta az említett személyekkel.
-Szevasztok!-köszönt Gaten, majd megállapodott a szeme rajtam-Noah...-fordult az említett személy felé-Miért nem mondtad, hogy van bará...
-Nem Gaten-rázta a fejét-Nem a barátnőm. Egy nagyon jó barátunk, Nicole.
Itt is megkaptam a szokásos kis bemutatkozást, ugyanezt megtette Charlie is, majd a műsorvezető a színpad szélére vezetett minket, ahonnan pont nem látott minket a tömeg, de mi az egész színpadot beláttuk. A fiúknak a kezükbe nyomtak fejenként egy-egy mikrofont és kisebb felkonferálás után egy hölgy sétált a színpadra és leült a középre rakott székre. Majd jöttek a fiúk. Charlie és Gaten a nő jobb, Finn és Noah pedig a bal oldalán foglaltak helyet.
⭐Noah szemszöge⭐
-Nagyon örülök hogy elfogadtátok a meghívónkat fiúk-hálálkodott a hölgy, névszerint Clara-A fesztivál weboldalán a rajongók tettek fel nektek egy csomó kérdést és mi kiválasztottunk jó párat, amiket itt most meg tudtok válaszolni-magyarázta, felmutatott egy vastag borítékot, amiből lapokat húzott elő, valószínűleg a kérdésekkel teleírva.
-Az első kérdésünk az lenne mindegyikőtök felé, hogy van-e barátnőtök?
-Nekem van-mosolygott Gaten.
-Finn nővére-nevetett Charlie a közönséggel együtt.
-Hahaha-morgott viccesen, fapofával Finn-Nekem nincs barátnőm, otthon vár a gitárom.
Ezt hangos kacaj követte, majd Clara rámnézett a fiúkkal együtt.
-Hát izé-vakartam meg a tarkóm nevetve-Zendaya ugye nincs errefele?
A nézők megint röhögtek egy sort, majd egyszer csak valaki bekiáltott:
-Ki az a lány, akivel jöttél?
Ismét rám szegeződött minden szempár, nekem pedig a torkomba ugrott a szívem. Egy pillanatra Nicolera sandítottam a színpad szélére, nevettem egyet, majd szépen megfogalmaztam a választ:
-Ő egy nagyon jó barátom.
-Hmm...Biztos?-vonogatta a szemöldökét Finn.
Nevetés hallatszott, mire Gaten is rákezdte:
-Nagyon cukik lennétek együtt.
-Jöhet a kövi kérdés-mondtam Claranak, mire a tömeg kacagott.
-Noah...Hogy hogy elkezdtél Tiktokozni?
-Hát igazából unatkoztam, aztán függő lettem.
És ekkor a tömeg elkezdte kántálni:
-TÁNCOLJ! TÁNCOLJ!
Ezt egészen addig csinálták, míg fel nem álltam a székről.
-Zenét kérünk!-kiáltotta Clara, mire elindult a „Cannibal" című szám.
A rajongók velem együtt táncoltak, voltak akik felvették a fiúk pedig mögöttem vihogtak...

Más vagyWhere stories live. Discover now