✨𝕹𝖎𝖈𝖔𝖑𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊✨
Chloe, Cole, a huga Ciara és az unokatestvérük Sidney a vízben csatáztak, versenyt úsztak, én pedig a parton napoztam és néha beáztattam a kezem-lában a vízbe. Ez ment mind addíg, míg az egyik alkalommal leült mellém egy kutyus, majd szagolgatni kezdte a kezem. Egy aranyos kis berni pásztor volt.
-Hát te meg hol hagytad a gazdád?-kérdeztem tőle, miközben simogatni kezdtem a fejét.
Megfordult, amit persze követtem és megpillantottam a távolban Noah-t, aki villámsebességgel kezdett felénk futni. Miután odaért hozzánk, a felismerés egyből képen vágta.
-Ohh...Hali Nicole!-intett egy aprót, majd leguggolt a kutyus mellé.
-Szervusz-nevettem fel-Mit kerestek itt?
-Hát csak erre sétáltunk és Spaghetti nagyon futkározni szeretett volna.
-És pont ide?-néztem rá furcsán-Csak nem felismert?!
-Előfordulhat hogy megérezte azt a jó kis festék szagot-mondta röhögve.
-Festék szagot?-kérdeztem vissza, miközben eszembe jutott valami.
Kezeimet óvatosan a vízbe raktam, majd tölcsér formában mertem belőle és a fiú felé hajítottam, aki prüszkölve és vihogva fogadta az arcába csapódó vizet.
-Igen...Jól hallottad-szedte ki nedves haját a szeméből, majd pimasz mosollyal visszafröcskölt.
-Ne már!-sikítottam fel a hírtelen nekem csapódó hideg víztől.
-Te kezdted-vonta meg a vállát, provokáló hangnemmel.
-Vagy úgy...-kezdtem el hevesen merni a vízet rá, mire felugrott, majd a kezemnél fogva felrántott, felkapott a vállára és vinni kezdett.
-Nee! Állj le Noaah!-ütögettem a hátát.
-Ez csak víz, nyugi-nevetett, majd letett a kb. csipőig érő vízbe..és megtette azt, amit én vele a parton.
Természetesen nem hagytam magam, én is elkezdtem rá merni a vízet, ami egy idő után egyáltalán nem tűnt hidegnek...