-Ennek örülök. Én is nagyon bírom a tesódat.
-Látszik..
És itt jött el az a pont, amikor nem tudtam mit mondani. Kínos csend feszengett körülöttünk, ami egy idő után kezdett kínossá válni.
-Amúgy kivel jöttél?-kérdezte meg hírtelen, miközben rám sem nézett.
Egy szerelmes párt figyelt, akik a többiekkel ellentétben nem le akarták nyomni egymást a torkukon, hanem szépen, lassan keringőztek a lassabb számra.
-A hugodon kívül?..Senkivel. Te?
-Egyedül jöttem..És már kezdtem unni, de a te fejed vonzza az enyémet-nevetett.
-Éppen ellenkezőleg..A te fejed vonzza az enyémet-léptem közelebb hozzá és már böktem volna bele a vállába szemrehányásképp, amikor is megbotlottam a poharában és pofára estem..VOLNA, ha nem kap el.
-Azt a rohadt-egyenesedtem fel levegőt kapkodva-Életmentő vagy-hálálkodtam.
-Látod? Most is te estél belém-mosolyodott el önelégülten, miközben smaragdzöldes csokibarnás szemeit az enyéimre szegezte.
-Ez véletlen volt-védekeztem vihogva.
-És a mai két fejelés?-vonta fel a szemöldökét egy komisz vigyor kíséretében.
-Hát te bolond vagy-löktem meg a szememet forgatva.
-Hé!..-szólalt meg, miután sikerült vissza egyensúlyoznia magát előző állásába-Nem táncolunk?
-Mi?-tettem úgy, mintha nem hallottam volna.
-Az előbb mondtad, hogy bolond vagyok..-nyúlt a kezemért.
-De..Én nem tudok tán..
Még csak időt sem adott, hogy befejezzem a mondatot, a véleményemet cseppent sem érdekelve, megranadta a kezem és a parkett felé kezdett húzni. Csináltam én ott mindent, csapkodtam a vállát, próbáltam kicibálni a kezem az övéből, sikonyálni kezdtem, hogy meg akarnak erőszakolni a wc-ben, de az utóbbit Noahn és rajtam kívül senki sem hallotta meg és ráadásul még jót is szórakozott rajtam. A nappali egyik sarkába értünk, ahol a legkevesebb volt a fény, majd maga elé vezetett, majd megragadta a derekam.
-Biztos hogy nem-tettem keresztbe a karom a mellkasom előtt cölöpként álltam meg előtte.
-Ne legyél már ilyen gyerekes-nevetett fel, majd szétszedte a kezeim és a vállára helyezte.
Nem kell említenem, sokkal erősebb volt és hiába ellenkeztem...