🌷𝕮𝖍𝖑𝖔𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊🌷
-Skacok, szerintem itt nagyon sebzik valami-mesélte a fürdőből Sidney, aki le akarta cserélni a ruháját.
-Ezt hogy érted?-kérdezte Ciara, aki éppen a haját szedte ki szürke törölközőjéből.
Nicole hazament átöltözni, mert állítása szerint Spaghetti beleszaladt a vízbe és mikor kijött a bundáját rázva lefröcskölte őt és Noaht és ezt még vagy tízszer megcsinálta. Természetesen drága ikrem ugyanezt tette.
-Hát tudjátok...Noah és Nicole. Olyan hallgatagok voltak ma-szállt be a beszélgetésbe Cole.
-Nicoletól ez nem újdonság-legyintettem-Viszont Noah tényleg más volt-gondolkodtam el.
-Szerintem ezek kavarnak-harsant fel Sid, majd kilépett a fürdőből és visszaült a helyére.
-Nem hiszem-vettem el egy gumimacit-Noah elég rosszul udvarol, de lehet rosszul ismerem-vontam meg a vállam.
Sidney egy ideig értetlenül nézett rám, majd véleményemmel egy picit sem foglalkozva a többiekre nézett.
-Na és ti mit gondoltok?
-Szerintem Noah elég érett már ehhez...Tud vele foglalkozni egyedül is-érkezett vissza Ciara immár törölköző nélkül és egy tál chipsel.
-Ha pedig rosszul jár-kapott be egy szemet Cole-Akkor majd mi felkaparjuk a földröl-nevetett csámcsogva.
⭐𝕹𝖔𝖆𝖍 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊⭐
Nagyjából fél órája álltam a szekrényem előtt és néztem a sok ingemet, de végül arra jutottam, hogy egy fekete Ellesse pólót veszek fel, s rá egy szakadt hatású farmer kabátot, ugyanis elég szeles idő lett késő délutánra. Ezután előkerestem egy ezekhez passzoló nadrágot, ami felett megint negyed órát gondolkodtam. Beleléptem otthoni kis fekete Vansembe, majd gyorsan befújtam magam, fixáltam frissen fésült sérómat, majd gyorsan ráírtam Nicolera, aki még mikor jöttünk haza, megkért, hogy várjam meg, mert nem tudja merre kell menni Coleékhoz.
⭐: Mehetek?
✨: Várj egy kicsit😅
Ezután nagyjából még fél óra eltelt, bár nem csodálom, hisz a lányok valamiért mindig sokat készülődnek. Nicole végre írt.
✨: Kész vagyok😁 Jöhetsz
Lerohantam a lépcsőn és a kulcs után kapva kisuhantam a házból, majd bezárva azt, egyből észrevettem, hogy Nicole is pont akkor zárkódott és mosolyogva rámpillantott...