[...]
Elkezdődött a műsor. A zenekar bemutatkozott és elmondták, hogy különböző sorozatok és filmek zenéit fogják 1 órán keresztül játszani. Ezek után jó szórakozást kívántak és nekivágtak. Az első a „Hupikék Törpikék"-ben szerepelt, Meghan Trainor-I'm a Lady című száma volt, amire mindenki ugrált egy nagyot. Aztán poénosan jött egy „Titanic“-ban lévő Celine Dion dalt és még sok-sok közismert szám. Ezután egy nagyon ismerős számot kezdtek el játszani, amit Noah egyből felismert és önfeledten mosolyogni kezdett.
-Annyira ismerős ez nekem. De nem tudok rájönni mi ez-nevettem fel.
-If you say that you are mine-énekelte a srác, majd rám nézett-Ez a sorozatom első évadában volt. Tudod amikor...Várjunk csak...Te belenéztél?!
-Should i stay or should i go?-daloltam vigyorogva.
Aztán jött a személyes kedvencem: A „Csillag születik“ leghíresebb zenéje, a Lady Gaga és Bradley Cooper kolladorásának a „Shallow“-ja, amiket már az első dallamoknál felismertem.
-Tell me someting girl-énekelték.
-Are you happy in this modern world? -énekeltem én is, amit Noah is észrevett.
-Or du you need more? -kezdett bele ő is mire felnevettem.
-Is there something else you searching for?-daloltuk egyszerre.
Egyszer csak a refrénnél megszólalt az énekes, hogy azok a fiúk akik lányokkal jöttek, kérjék fel a kedvesüket és lassúzzanak, mire Noahval hírtelen egymásra néztünk, felnevettünk, a kezemet átfontam a vállán, míg ő a derekamon és lassan lépkedni kezdtünk. Fejemet a vállára helyeztem és hatalmasakat lélegeztem, hogy élvezzem az illatát, közben pedig hallgattam a zenét. Vége lett a refrénnek, de mi nem váltunk szét, hanem egymásba fonódva dölöngéltünk még.
-Tell me something boy-kezdtem bele a második verzébe, de a fejem még mindig a vállán volt, így konkrétan a fülébe énekeltem.
-Szeretlek-súgta a fülembe.
A szívem hevesen verni kezdett. Azt hittem elájulok. A fülemben az erek ezerrel lüktettek, így semmit nem hallottam a zenéből. Egyszer csak elvállt tőlem, de csak éppen annyira hogy lásson engem, a kezeink ugyan ott maradtak. Csak néztük egymást pár pillanatig. Aztán szemeit szépen lassan a számra szegezte, majd ismét felnézett rám és mivel nem ellenkeztem, így fejét picit megdöntve közeledni kezdett. Szája egy picit dörzsölte már az enyémet majd apró résre nyitotta, és akkor...
Csörögni kezdett a fiú telefonja. Szétrebbentünk és én pirultan néztem, ahogy előveszi és beleszól. 2 perc múlva már tette is le, majd megfogta a kezem és maga után húzott.
-Haza kell mennünk. Anyu és Chloe itt marad, ezért apu hoz nekik pizsamát meg mindent és nem szeretne többször fordulni, ezért hazavisz minket.
[...]
Aznap este haza lettem hozva. Anya egy üzenetet hagyott a hűtőn, hogy hol találom a vacsim és hogy ő már alszik, illetve hogy holnap és utána 3 napon át délután 3-tól este 8-ig dolgozik. Esti rutinomat elvégezve még egy órát beszéltem Noahval, majd elaludtam...