[...]
-Akkor holnap találkozunk!-köszöntem el Ciaratól és Coletól, akiket a sulibusz hozott és vitt is mindig.
A Schnapp testvéreknek rokon látogatás miatt már egy órával ezelőtt haza kellett menniük, azonban én még mindig az intézetben rohangáltam fel és alá, mintha az eszemet vesztettem volna. Hogy miért? Egyszerűen nem találtam a telefonom. Egyszer csak megszólalt az utolsó kicsengetés is, majd a fizika teremből egy ismerős alak kezdett jönni felém. Kezébe a telefonommal. Elvigyorodtam és elindultam felé, azonban mikor Oliver arcát fedeztem fel a személyben, lassítottam picit.
-Valaki ott hagyta a telefonját pont az én padomban a fizika teremben-mutatta fel mosolyogva a készüléket, majd átadta-Nyugi, egyáltalán nem néztem bele-kacsintott, majd tovább állt.
Ez furcsa. Sosem volt ennyire kedves, legalábbis tapasztalataim alapján, plussz ilyen gyors és lényegretörő se. Fogalmam sincs mikor eshetett fejre és mennyire ütötte meg magát, de teljesen kicserélődött a személyisége. Egy ideig még egy helyben ácsorogtam és agyaltam ezen, majd hagytam és elindultam haza.
[...]
Anya isteni vacsorát készített. Miközben azt fogyasztottam, elmesélte, hogy az osztályfőnököm felhívott minden egyes szülőt, köztük őt is, mert szombaton hét múlva őszi bál lesz a suli tornatermében és várnak sok szeretettel, azonban egy feltétel van megszabva, mindenkit kísérnie kell legalább egy személynek.
-Mekkora baromság ez-forgattam a szemem-Kísérni kell valakinek? Nem édes mindegy, hogy másokkal sétálgatok fel és alá az italos pultig meg vissza, vagy egyedül?-nevettem fel.
-Jajj ne mondj ilyeneket! Biztos van akikkel el tudsz menni...Vagy AKIVEL el tudsz menni-vigyorodott el megint azzal a tipikus "tinédzser lányom van és kell már neki egy fiú,, arcával.
-Végülis...-vontam meg a vállam-Elmegyek Ciaraval. Neki úgy sincs senkie-mosolyodtam el, majd arra hivatkozván, hogy jól laktam, elhagytam a helyiséget és felemntem a szobába.
Miért pont Ciara? Chloe Coleal megy, Noaht pedig egy csomó lány meg fogja rohamozni hogy menjen el vele.
[...]
-Nekem teljesen okés-mosolygott Ciara, miután elmomdtam neki a tervem, majd mindketten Chloera néztünk.
-Nem, nem fogom elhívni Colet! A fiúnak illik elhívni a lányt.
-Vannak kivételek néha-vonta meg a vállát a Roberts lány.
-Tudom, de mi van, ha nem szeretne velem jönni? Lehet egy 10.-essel megy.
-Sosem lehet tudni-vigyorogtam-Egy próbát mindenképpen megér. Ráadásul lehet hogy veled szeretne el menni, csak nem meri megkérdezni, mert ugyan ettől fél, mint te. Plussz ha nem kérdezed meg tőle minnél előbb, lecsúszol róla és akkor tényleg mással megy.
-Igazatok van. Ma suli után elhívom kávézni és akkor megkérdezem.
-Na mizu hölgyek?-ült le hozzánk Cole.
-Semmi érdekes-vágta rá feltűnően gyorsan Chloe, amin a fiú elnevette magát...