37.rész

920 55 0
                                    

-Tudod mire gondoltam?-szólalt meg evés után egy picivel-Van itt egy fodrászat ahová időpont nélkül lehet menni.
-Olyanok még vannak?-csodálkoztam.
-Néhány...Szóval arra gondoltam, hogy mi lenne, ha a hajunkat is megcsináltatnánk?
-Nem rossz ötlet-mosolyodtam el és elkezdtem követni.
A harmadik emeleten kötöttünk ki, ahol az edzőtermek után volt megtalálható ez a fodrászat és csakugyan ki volt írva, hogy időpont nélkül lehet menni. A szalonban 3 szék volt, azonban csak egynél dolgoztak, a maradék kettőnél üres helyek mellett vártak a fodrászok, s mikor megláttak minket, nagy örömmel ültettek le minket.
-Mi az elképzelés?-kérdezte tőlem a hölgy.
-Tulajdonképpen nem tudom-vontam vállat-Ön mit gondol?-néztem rá a tökrön keresztül.
-Hmm-fogott egy tincset ujjai közé-Ezt a kis kusza göndör frizurát először szépen megmossuk, szárítás után a tetejét kiegyenesítem, alul pedig a kis fodrokat megigazítom. Megfelel?
-Persze-bólintottam.
-És ha beleegyezel, néhány halványka mellírt is rakhatunk bele. Nem olyan erőseket.
-Legyen-egyeztem bele és már neki is látott a munkának.
[...]
Nagyjából 1 óra múlva kész is lettem. Teljesen őszinte leszek, nagyon tetszett az eredmény. Chloe csak ritkítatott és nagyjából 5 centit vágatott.
-Nagyon szuperül nézel ki-dícsérgetett, miközben egy padon ülve jégkását ittunk-Miért nem jöttük el előbb?!
-Fogalmam sincs-nevettem fel és belekortyintottam jéghideg italomba...

Más vagyWhere stories live. Discover now