✨Nicole szemszöge✨
-Az első kérdésünk az lenne mindegyikőtök felé, hogy van-e barátnőtök?-nézett körül a srácokon a nő.
Gaten mosolyogva válaszolt, Charlie pedig egy sorozatos poénnal felelt, amire Finn reagált, majd poénosan mesélt a gitárjáról. A közönség nevetett, majd mindenki Noahra nézett.
-Hát izé-vakarózott-Zendaya ugye nincs errefele?
Mindenki kacagni kezdett, majd egyszer csak egy fan felordított:
-Ki az a lány, akivel jöttél?
Az összes vér kifutott a fejemből és megragadtam a korlátot, hogy el ne ájuljak, hisz egyértelmű volt, hogy rólam van szó, elvégre Chloet ismerték. A fiú indokolatlanul rám nézett, majd végigpillantva rajtam és a lefagyott testemen, felkuncogott és ugyanazt a választ adta, mint barátainak. Itt picit lenyugodtam, mert azt hittem mindenki elfelejti a témát, azonban Finn viccesnek találta a szituációt.
-Hmm...Biztos?-kérdezte a szemöldökeit vonogatva.
-Nagyon cukik lennétek együtt-olvadozott Gaten.
-Jöhet a kövi kérdés-váltott témát Noah.
[...]
Kb. 1 óra múlva a srácokat egy banda váltotta le.
-Királyok voltatok-pacsizott le mindenkivel barátnőm.
A szülők a biztonságiakkal tárgyaltak Chloe pedig a srácokkal, én viszont picit elveszettnek éreztem magam. Nem tudtam mit csinálni, mert nem éreztem odavalónak magam. Újdonság volt ez az egész.
-Sajnálom, hogy kellemetlen szituációba hoztunk-lépett mellém Noah, aki sikeresen leadta a mikrofonját-Tudod, ez nálam szinte mindig így van. A fanok meglátnak egy lánnyal és szegény párát egyből letámadják.
-Ugyan-legyintettem-Semmiség.
-Ne lepődj meg majd, ha holnap már cikket írnak rólunk-nevetett.
-Ehhez hozzá kell szoknom?
-Hát ha továbbra is tervezel a közelemben lenni, akkor igen-mosolygott.
-Hát...Ha már egy nagyon jó barátod vagyok-kacsintottam.
-Örülök-vesztette el tekintetét az enyémben.
Így álltunk egy darabig, mikor kezdett kissé gáz lenni a helyzet.
-Nem megyünk vattacukizni?-biccentett a bódé felé, mire bólintottam és elindultunk.
Láttuk, hogy elég nagy adagokat lehet kapni, így megegyeztünk, hogy egyet kérünk és azt ketten esszük meg.
-Rágógumi ízű jó lesz?-mutattam a táblára amin a kínálat volt.
-A zöld almás jobban hagzott volna, de okés. Legyen az!
-Nem probléma neked?-udvariaskodtam.
-Jaa nem dehogy-rázta meg a fejét-Viszont ha nekem nem ízlik, te fogod megenni az egészet-kuncogott.
-Na szép-forgattam meg a szemem-Cukor mérgezést is kaphatok mellé?
-Ezer örömmel-vigyorgott.
-Milyet adhatok?-szakított félbe minket a vattacukros bácsi.
-Egy almásat szeretnénk-vágtam rá.
-Ezaaaz-örömködött a mellettem álló fiú.
-Ezt megjegyeztem-vágtam be a műdurcit.
-Jegyezd is! A nagy Noah Schnappel vattacukiztál-karolt át egy önelégült vigyor kíséretében.
-Parancsoljatok!-adott a kezembe egy szív formájút a férfi.
Megköszöntük, majd elindultunk visszafelé. Nem kellett nagyon sokat sétálnunk, ugyanis Finn futott velünk szembe.
-A szüleid agybajt kaptak, hogy eltűntetek-fújtatott-Aztán megláttam egy fanpostot instán ahogy Nicolet átölelve eszitek a szív formájú cukit és eljöttem értetek-csípett bele ő is az édességbe.
Ekkor észrevettem, hogy Noah keze még mindig a vállamon pihen, mire kimásztam alóla.
-Ugyan, ne zavartasd magad! Már mindenki tudja hogy szereted Noaht-röhögött fel.
-Mi?! Dehogyis!-tagadtam le rögtön-Azaz szeretem, de mint barátot-magyaráztam tovább.
-Hát, nagyon nem tűntök barátoknak-vonta meg a vállát a göndör hajú és elindult velünk együtt visszafelé...