62.rész

844 59 1
                                    

✨Nicole szemszöge✨
Reggel anyu vitt a suliba, ugyanis dolga volt arrafelé. Mikor kiszálltam az autóból, rögtön el is ment a kedvem attól, hogy tovább menjek egy lépést is. Oliver az iskola épülete előtt társalgott valakivel, amikor megpillantott. Magamban elmormoltam egy imát, hogy még vélelenül se jöjjön ide, azonban hiába. Míg közeledett, egy-két emberrel lepacsizott, s végül elém lépett.
-Hogy vagyunk?-mosolyodott el.
-Eddig teljesen jól voltam-löktem félre, majd igyekeztem minnél gyorsabban bemenni, azonban utólért.
-Figyelj Nicole...Nagyon sajnálom ami ott történt. Tényleg nem akartam.
-Madárnak nézel Oliver?-néztem rá szemrehányóan-Komolyan be akarod etetni velem, hogy nem direkt kezdtél el tapizni a moziban? Felhívtál, mert neked muszáj volt, hogy valaki az ágyadban legyen. Azt hiszed elhiszem, hogy nem akartad?
-De én...
-Egy valamit kérek...-vágtam a szavába-Keress egy olyan lányt akinek tetszik amit csinálsz, engem pedig hagyj békén! Okés?-kerültem meg és tovább mentem.
-Nicole...-kiáltott utánam, azonban amit mondott utána, már nem hallottam, ugyanis beértem a suliba.
A fizika terembe mentem, ahol szinte már mindenki ott volt. Az ikreket sehol nem láttam. Köszöntem egy "Jó reggelt!,, félét, majd becsapódtam egy üres padba. Felkönyököltem az asztalra, majd fejemet a kezemnek támasztottam és gondolkodni kezdtem. Oliver olyan...Kedves volt most. Lehet tényleg bocsánatot akart tőlem kérni? Lassan előkaparásztam a telóm, majd ráírtam:
✨: Mi volt ez a hírtelen kedvesség?🙄
Nem jött válasz, így beraktam a padba a készüléket és csendben várni kezdtem a becsengetést.
[...]
-Ezt nem mondod komolyan!?-hidalt le Chloe, mikor elmeséltem neki, mi történt reggel.
-De, teljesen komolyan mondom. Oliver bocsánatot kért, ráadásul nagyon kedves volt, de én ott hagytam a fenébe.
-Szerintem...Nem kéne hinned neki-húzta el a száját Ciara, miközben a büféből szerzett kóláját szürcsölgette-Aki egyszer magáévá akar tenni, az mindig magáévá akar tenni.
-CIARA!-szólt rá Chole.
-Hát most na! Nincs igazam?
A Schnapp lány elgondolkodott, majd megforgatta a szemét.
-De! Viszont nem így kéne beszélni erről. Ez igen is gáz szitu. Nicole egy teljesen normális lány, viszont egy ilyen seggfej, mint Oliver akármit megtesz azért, hogy ilyen kis szende lányok legyenek egy takaró alatt vele. Ez nagyon komoly dolog.
-Dee lányok...-szóltam közbe halkan-Azért mégis bocsánatot kért.
-És ez nem bizonyítja azt, hogy megváltozott és hogy öribarik lesztek-vágta rá Ciara-Ne légy ennyire naív! Oliver és a hozzá hasonló fiúk nagyon veszélyesek. Ha sikerül az ujjuk köré csavarniuk téged, annak nagyon komoly következményei lehetnek.
-Igaza van-mondta komoly tekintettel Chloe-Ilyen embereknek hinni veszélyes.
-Uhh gyerekek-csapódott le mellém Cole-Ne tudjátok meg, mi van a büfében!
E kijelentést egy ideig elemeztük magunkban, majd hírtelen felnevettünk...

Más vagyWhere stories live. Discover now