-Jajj ne már-nézett rám sajnálkozó tekintetével, majd átölelt-Miért sírsz mindig, te csaj?-simogatta meg a hátam, miközben gyengéden dölöngélt velem.
-Nem tudom-fúrtam a fejem a vállába-Nem tervezem egyfolytában bőgni. Csak..Jön magától.
-Ne jöjjön! Nagyon nem szép látvány sírni látni. -Sajnálom-nevettem el magam, már-már higgadtabban.
🌷𝕮𝖍𝖑𝖔𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊🌷
Éppen a fürdőruháim próbálgatásába merültem bele, mikor meghallottam a szobám ajtajának csapódását. Tipikus Noah belépő.
-CHLOE, HOVA TETTED A TÖLT...-kezdett el kiabálni, azonban hangja hírtelen megszakadt.
Most vagy én lettem hírtelen süket, vagy Nicole rávette magát a fürdőruhák próbálgatására és a tesóm rányitott. Már szóltam volna neki vissza, azonban párbeszéd ütötte meg a fülem, ami érdekesnek minősült számomra ahhoz, hogy nagy számat zárva tartsam és hallgatózzak.
-...Soha nem láttam alkotni de a ceruzák alatt találtam rajzokat és..Elképesztőek voltak...-áradozott Nicole nyájas, vékonyka hangján-Aztán anya észrevette, hogy a cuccai közt kutakodok, ezért a ceruzákkal együtt kiküldött a szobából...
-Miért nem engedte megnézni?-érdeklődött a bátyám.
Furcsa. Soha nem érdekelte a művészet, most pedig egy barátnőmmel beszélget egy speckó ceruzáról, ami marha drága is. Esküszöm nem ismerem eléggé az ikremet. Most valamiért a hangja is már volt és ami a leginkább meglepett, hallgatott. Nem szólt bele semmibe, csak tartotta a száját. Tényleg érdekelte, amit mond. Mikor volt ilyen utóljára? Te jó ég!
-Apa tavaly parkinson kóros lett és anyu nem bírta tovább szenvedni látni, így beadta a vállópert és költöz...tünk-szippantott egy mélyet, ami a fürdőszoba falát is átütötte hangjával.
Sírni akart. Nem egyszer látom bekönnyezni, pedig még csak egy hete sincs itt.
-Jajj ne már...-szólalt meg a tesóm-Miért sírsz mindig, te csaj?-kérdezte vicceskedve.
-Nem tudom-tompult el a hangja, mint mikor Ciara, Cole huga a vállamon sírt-Nem tervezem egyfolytában bőgni. Csak..Jön magától.
-Ne jöjjön! Nagyon nem szép látvány sírni látni-gügyögött neki Noah.
Jézus...Mindig is tudam, hogy én előbb házasodom meg, mint ő, de nehogy már egy színész ilyen szarul játsza el a nagy szerelmest. Többet vártam tőled bratyó...