61.rész

835 61 3
                                    

🌷Chloe szemszöge🌷
-Hát jó-vontam meg a vállam-Te tudod-tápászkodtam fel a bátyám ágyáról, majd elhagytam a szobáját és az enyémbe mentem.
Előkaptam a telefonom és írtam Millie-nek. Ő sokkal jobban ismeri a tesómat, mint én magam.
🌷: Szia Mills❤️
Azonnal jött a válasz:
🍇: Halii, jobban vagy?❤️
🌷: Sokkal
🌷: Lenne egy kérdésem a bátyámmal kapcsolatban
🍇 : Mond csak🙂
🌷: Nem mesélt még neked egy bizonyos lányról?
🍇: Csak nem?
🍇: Az én kicsi Noahm végre felnőtt és tetszik neki valaki😍
🍇: Egyáltalán nem mesélt még senkiről😐 sajnálom
🌷: Nem probléma🙂 azért köszi❤️
🍇: Nincs mit❤️
Ezek után még egy csomót beszélgettünk.
⭐Noah szemszöge⭐
-Ugye nem mondtál neki semmit?-néztem félve a a képernyőn lévő Milliere.
-Dehogy mondtam-nevetett-A pokol tűzén égjek, ha hazudok.
-Köszönöm-mosolyogtam a kamerámba.
-Ez alap dolog-viszonozta gesztusom-Na de nekem most mennem kell. Jó éjszakát Schnipper!
-Neked is Mills!
Kinyomtam a hívást. Szerencsére Millienek nem járt el a szája. Már a kezdetek óta tudja, hogy tetszik nekem Nicole. Erről még nem is meséltem nektek. Mióta tetszik Nicole? Mikor jöttem rá, hogy tetszik? Tulajdonképpen fogalmam sincs. Lassan de biztosan szerettem bele. Mikor a plázában összefejeltünk, azt hittem azért nem bír megszólalni, mert egy rajongóm. Addig éltem ebben a tudatban, míg abban a buliban ismét neki nem mentem. Abban a ruhában olyan gyönyörűen nézett ki és az, hogy nem támadott le, plussz pont volt. Rájöttem, hogy fogalma sincs ki vagyok. Az elejétől fogva szép lánynak tartottam, de nem hittem volna, hogy ő lesz az első kiszemeltem. Összebarátkoztunk, majd szépen elnyertük egymás bizalmát, ezek után pedig egyszer csak arra ébredtem, hogy lehet itt több van, mint barátság...

Más vagyWhere stories live. Discover now