64.rész

876 64 8
                                    

-A bátyám még mindig a büfénél áll?-nevetett a fiatalabbik iker.
-Jaa nem, csak leállította egy németes csaj és most vele beszélget.
-A bálról legalább? Igazán felszedhetne egy lányt már szerencsétlenkénk-kuncogott Ciara, mire egy szemrehányó felszólítást kapott a szóban forgó személy hugától.
-Én azt nem értem még, hogy miért nem használja ki hogy híres? Akármilyen csajt felszedhetne, amilyet csak akar.
-COLE, NE MONDJ ILYENEKET!-kacagott a fiú testvére.
-Noah egy szerény gyerek. Biztosan van neki kiszemeltje, lehet hogy kavar is már valakivel, csak nem szeretné megmondani nektek, mert gáznak tartja hogy beszéljen erről, vagy valami-szóltam közbe.
-Nem hinném-rázta a fejét Chloe.
-Miről van szó?-huppant le hozzánk az emlegetett személy is.
-Csak a bálról beszélgettünk. Eddig senki nem megy senkivel-nevettem.
-Aha...Miért nem megyünk így öten?-mutatott körbe.
-Az nem lenne túl gáz?-ráncolta a szemöldökét Ciara, akivel Chloe is egyetértett.
-Jó, hát ha ti mindenképpen egy valakivel akartok menni akkor nem szólok bele.
-Hát nekem már van valakim...-kezdte el Cole, mire barátnőmre pillantottam, aki a pillanat tizedrésze alatt sápadt le-Azaz...El szeretnék hívni valakit és azzal lehetőleg kettesbe menni-pirult el.
Ekkor egyszer csak egy 10.-es fiú hozzánk sétált és félrehívta Ciarat picit, aminek a lány látszólag nagyon örült. Kevesebb esélyen lett arra, hogy elmenjek a bálra.
-Bocsi Nicole!
Egy bíztató pillantást vetettünk a rá, majd tovább társalogtunk erről.
-Most hogy nincs itt a hugom, hogy cukkoljon...-állt fel mellőlem, majd Chloe mellé ült-El jönnél velem szombaton?-kérdezte ragyogó szemekkel a lánytól, full vörösen.
Egy pillanatra Noahra néztem, aki mosolyogva nézte haverja és a testvére jelenetét. Természetesen barátnőm igent mondott.
-Hát akkor én megyek is-köszönt el tőlünk Cole, majd hármasban hagyott minket.
Noah felállt, majd szembe ült velem.
-Milyen érzés?-kérdeztem tőle vihogva.
-Remegek-kuncogott-Megint 3 órát fogok készülődni a tükör előtt...Na de most jöttök ti. Ti kikkel mentek?
-Vagy összeszedek valakit, vagy nem megyek-piszkáltam a körmöm szégyenemben.
-Noah? Mi van azzal a németes csajjal?
-Kinyírom Colet-nevetett-Vele biztos hogy nem megyek. Csak egy rajongó volt, de az a tipikus ijesztően rajongó.
-Ahjj skacok ne már! Valakit hozzatok magatokkal! Milyen menő lenne, hogy már kilencedikben van párunk a bálra.
És ekkor történt meg az, amire nagyon nem számítottam...Azaz csak reménykedtem benne. Felnéztem Noahra a körmön taperálásából, mire ő is sunyiban felnézett, s miközben Chloe folyamatosan beszélt, úgy hogy nem is figyelt ránk, elhagyta az a mondat a száját, hogy "felőlem akár együtt is mehettek,,. Ekkor a fiú tekintetét az enyémbe fúrta, majd elvigyorodott és kérdően felhúzta a szemöldökét. Bólintottam egy aprót és ezzel le is volt rendezve az egész bálom...

Más vagyWhere stories live. Discover now