Egy ideig hezitáltam, hogy tényleg felvegyem-e, vagy kérjek egy másikat. Újra végignéztem a fejem a tükörben, magam elé tartottam a ruhát, majd lábujjhegyre álltam, hogy úgy tűnjön, mintha az általam választott kisebb sarkas cipő már rajtam lenne.
-Huhh..-fújtam ki a levegőt egy nagy sóhajtás után-Oké, Nicole-suttogtam magamnak-Sirályul nézel ki-nyugtattam magam, s a köntöst ledobva, elkezdtem felcibálni magamra a szűk kis ruhát.
[...]
-Ne aggódj Nicole!-törte meg az esti utca morajlását és a sarkak monoton kopogását a Schnapp lány-Brutál vagy-ölelt át, majd becsengetett.
Egy szőke, magas srác és egy szintén szőke lány nyitottak ajtót. Hatalmas vigyorral fogadtak minket.
-Ömm..Szia Chloe-köszönta srác, majd a szemeit lesütve, óvatosan a szájába harapott.
Tuti zavarba jött. Biztos ő az a Cole gyerek.
-Hali C-ugrott "partnerom" nyakába a lány-Kit hoztál magaddal?-nézett rám barátságos tekintettel.
-Ja, ő?-mutatott rám-Az új szomszéd lány, Nicole. Elhívtam magammal, ha nem nagy baj. -Dehogy-legyintett-Gyertek csak be!
A zene üvöltött. A sok fiatal undorító módon gyömöszölte magába a másikat..akarom mondani, romantikáztak. A látvány az valami full új volt, de förtelmes.
⭐𝕹𝖔𝖆𝖍 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊⭐
A hangszóróból vagy 3000 decibellel üvöltött egy újonnan felkapott szám, valahonnan a youtube legmélyebb bugyraiból. A sarokban ültem egy egészen kényelmes kis fotelben, jobb kezembem egy műanyag pohárral, amiben valami szénsavas üdítő volt. Egy házibuliban tartózkodtam. Az egymással beszélgető korombelieket néztem, néhol fel-felbukkant egy szerelmes pár. Az utóbbi társulásokat nézve a szívem majd kiesett a helyéről. Érdekes egy érzés volt, mit ne mondjak. Vállat vonva e felett, ittam volna a poharamból, pedig egyáltalán nem voltam szomjas, azonban belémütött a tény, hogy bizony most fel kell állnom innen, hogy elmenjek egy újabb, érkezésem óta már a kilencedik pohár akármimért, miközben kényelmes kis helyemet egy fulladásig csókolozó pár foglalja el. Eskü olyan gáz ez, mint a suli által rendezett Valentin-napi buli. Csak itt mindent lehet csinálni. A tömegen végigbattyogva elértem a konyhát, ahol egy nagy edényből, kimerítettem egy keveset, s mikor megfordultam...