36.rész

983 63 0
                                    

[...]
Utunk először egy hajápoló üzletbe vezetett, ahol barátnőm valami bio sampont vett, mert elmondása szerint sokkal jobb a hatása, de ez fele annyira volt fontos, mikor megérkeztünk Chloe kedvenc ruhaboltjába.
-Tudod mit?-ragadta meg a kezem-Mind a ketten választunk magunknak egy egész outfitet, aztán egymásnak is választunk és a fülkében mindet felpróbáljuk, okés?
-Felőlem mehet-rántottam vállat és elindultunk ruhavadászatra.
Először a pólókhoz mentem, ahol egyből megütötte a szemem egy levendula lila színű, bal mellkas résznél zsebes haspóló. Egy ideig méregettem magamhoz, ugyanis nem nagyon szerettem volna mindenemet megmutatni, de közben csábított a színe. Végül úgy döntöttem, hogy érdemes felpróbálni, biztos ami biztos. Aztán a nadrágoknál kezdem el keresgélni. Egy ideig nézegelődtem, mivel elég monoton volt a választék, végül egy klasszikus, fekete magasderekú szakadt farmerre esett a választásom. Ez egyenlőre nem tűnt valami izgalmasnak, azonban a harisnya részlegen megpillantottam egy fekete hálós harisnyát, amire természetesen lecsaptam. Aztán következett Chloe öltözete. A pólóknál egy necc pólóra esett a választásom, ami alá egy fekete toppot kerestem, a nadrágoknál pedig egy fehér farmert néztem ki. A megbeszélt pontra mentem, ahol Chloe már várt.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Mehetünk-indultam meg a fülkék felé, ő pedig követett.
Először a saját választásainkat próbáltuk fel és én teljesen meg voltam elégedve magammal a kinézetemmel együtt. Barátnőm szólt, hogy kész van és kiléptünk egymás elé. Egy fehér, rózsamintás pólót viselt egy szürke szoknyával, ami nem mellesleg nagyon tetszett nekem.
-Ez baromi jól áll neked Nicole-nézett végig rajtam-Szerintem az általam összeállított outfitet már most veri-dícsért meg.
-Azt nem tudhatom-nevettem fel-De te sem vagy semmi.
Ezek után visszamentünk átvenni a másikakat. Egy sakktábla mintázatú, oversize méretre hajazó pólót vett el nekem, hozzá pedig egy fekete farmert a változatosság kedvéért, amibe bele is tűrtem azt. Ismét hamar kész lettünk és megmutattuk egymásnak a "kreálmányokat"
-Nekem esküszöm tetszik a tiéd magamon-forgolódott a tükör előtt.
-Nekem is jobban tetszik a sajátom. Ez a póló úgy lóg rólam, mintha muszáj lenne neki-igazítottam meg a vállamról lecsúszott ruhadarabot, mire felnevetett.
Végül mind a ketten az általam választott öltözetet vásároltuk meg. Ezután egy KFC-ben kötöttünk ki, ugyanis megéheztünk...

Más vagyWhere stories live. Discover now