⭐𝕹𝖔𝖆𝖍 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊⭐
-Noah drágám..-nézett fel rám anyu, Nicole kimenetele után nagyjából 10 perccel-Menj ki és nézd meg! Ne adj Isten, valami baja lehet.
-Hagyd csak-pattant fel Nicole édesanyja, de mire kimászott volna szék és az asztal közül, addigra már nyitottam is a hátsó ajtót és kiléptem a borongós nyári levegőre.
A gondosan letakart medence mögött lévő kis hintaágyon piroslott a lány csipkéses szoknyája, amit anyu megbízott kertésze által ültetett csomó-csomó, növésben lévő, zöldelő pálmafa között elég nehézkes lett volna nem észrevenni. Szőke haja előre omlott, a térdére támaszkott és mintha nagyon agyalt volna valamin. A válla nem rázkódott, a távolból könnycseppeknek nyoma sem látszódott, így megkönnyebbültem. Közelebb mentem hozzá, s óvatosan leereszkedtem mellé, mire megemelte kis fejét és rámnézett.
-Hiányoltok?-kérdezte, finoman nevetve. -Hát..Anyukáék nagyon aggódnak..-biccentettem a házunk felé vihogva-Úgyhogy gondoltam kijövök megnézni, hogy minden oksa-e.
-Persze-mosolyodott el halványan-Minden..rendben-válaszolta jól megfontoltan.
Emberismerő képességem vörös jelzést adott. Éreztem, hogy valami nem esik jól a lelkének. Kis ideig hezitáltam, hogy megkérdezzem tőle, mi is a probléma, hisz nem tudtam, mi lesz a reakciója, vagy elmondja, vagy itthagy mérgesen, mert kérdezgetek, annak ellenére, hogy még nem is ismerem. De végül a "jobb kint, mint bent,, elv meggyőzött, közelebb nyomultam, majd hozzáhajolva, de nem túl szorosan, nehogy kényelmetlenül érezze magát, megkérdeztem:
-Min gondolkodtál ennyit?
Ez szép volt Noah. Nem túl mélyre ásó kérdés, de mégis bő választ adhat rá. Egy ideig csendben ült. Agyalt, hogy elmondja-e, vagy sem.
-Már sokkal jobban vagyok-szívta tele a tüdejét a friss levegővel, s elindult befelé.
Na ezt a jelenetet sem szeretném többet felidézni soha az életben.
✨𝕹𝖎𝖈𝖔𝖑𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊✨
-Min gondolkodtál ennyit?-kérdezte meg hírtelen, mire a szívem a torkomba ugrott fel.
Nem tudtam mit csináljak. Elmondjak neki mindent, ami már a költözés óta fáj, annak ellenére, hogy nem is ismerem, vagy adjam be neki is a "csak rosszul voltam" szöveget...