...telibe fejeltem valakit, aminek következtében a poharam a nekem ütközött személynek csapódott.
✨𝕹𝖎𝖈𝖔𝖑𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊✨
-Chloe-bökdöstem meg a mellettem táncikáló lányt-Én elmentem a konyhába, nézek valami ütcsit.
De mintha észre se vett volna, csak intett, hogy mehetek. Igyekeztem az asztalon valami olyasmit keresni, amin semmi nem volt százalékolva, ugyanis az a pia lehetett volna, semmi más, végül csak kólát találtam. Fogtam egy műanyag kis pohárkát, megdöntöttem az üveget és már vihettem is, azonban mikor megfordultam, egyenesen összekoccoltam valakivel, aminek következtébem a poharam tartalmának fele a mélybe veszett, a másk fél pedig teljesen kifelejtette a kezéből, egyenesen rám.
-Uram atyám-szólalt meg egy ismerős hang, majd annak tulajdonosa megemelte fejét.
Kivel fejeltem megint össze? Ki nem találjátok. A tudat, hogy a mai napon már másodjára kapom fejbe Noaht villámsebességgel hasított belém, amitől kirázott a hideg. Az fiú arcára őszinte sajnálat ült ki, azonban mikor a rám vetülő diszkófény megvilágította az arcomat és felismert, egy kicsit ledöbbent.
⭐𝕹𝖔𝖆𝖍 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊⭐
-Uram atyám-bámultam a kiömlött italom után, ami egy ismerős vörös ruhán landolt.
Már kezdtem volna bele a sorozatos bocsánat kérésekbe, azonbam belém fagyott a szó, mikor megpillantottam Nicole döbbent fejét. Meztelen válla folyamatosan megemelkedett heves légzésétől, mire picit hanyag tartása miatt vékony kis kulccsontjai kiemelkedtek, amitől rájöttem milyen vékonyka lány.
-Ezt nem hiszem el-nevetett fel-Ma már másodjára koccanunk össze-tépett le egy kocka kéztörlőt és a fejét rázva törölgetni kezdte nedves kezét.
✨𝕹𝖎𝖈𝖔𝖑𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊✨
-Én nagyon sajnálom-kaptott a kezébe ő is egy kevés papírt és elkezdte felitatni vele a cipőjéről a kólát. -Semmi gáz..
-Ez egy ilyen nap-szólaltunk meg egyszerre, aminek következtében egyszerre kuncogtuk el magunkat.
-Egyébként..Ezt nem akartátok elmondani Chloeval?
-Hát..Igen-vontam meg a vállam. -Nagyon bír amúgy téged-mosolyodott el egy pillanatra.
Hegyes kis fogai kimutatták élüket, ami engem is megvigyorogtatott. Arcán a kis ködröcskék kivillantak, s nevetőráncai is megjelentek...