11.rész

1.3K 73 0
                                    

-Jó éjszakát!-csukta be az ajtót maga mögött Karine.
Chloe felpattant és ránk zárta az ajtót, majd a szekrényében kezdett el kotorászni, amit egy ideig idétlenül figyeltem, majd mikor kettő gyönyörű szép kis estéjit előszedett, minden megvilágosodott.
-Nagyon jól akarsz kinézni, ugye?-nevettem el magam.
-Viccelsz? Cole elhívott a huga bulijára. Még mindig nem érted?..COLE ELHÍVOTT EGY BULIBAAA-ragadta meg a két vállam, s vihogva rángatni kezdett.
-Jó jó jó-kiáltottam fel-Értettem.
Ezután lenyugodott, legalább is úgy tűnt, majd visszalépett a szekrényéhez. Leguggolt, s matatni kezdett. Ezt sem néztem másképpen, mint az előbb. Kis idő múlva két pár magassarkúval fordult vissza.
-Na, azt már nem-ráztam hevesen a fejem-Én fel nem fogom venni ezeket. Amíg élek, addig senki fel nem rakja a lábamra.
Egy pillanat erejéig kérlelően nézett, majd miután látta, hogy nem fogja tudni megtörni a jeget, egy párt visszadobott a szekrény alljára.
-Legalább az egyik csini szoknyámat vedd fel, kérlek-dörgölte magát hozzám, mint egy macska.
-Rendben-egyeztem bele, mert már nem bírtam nézni, ahogy szerencsétlenkedik azzal, hogy rám erőltessen mindent.
-Hát akkor válassz!-mutatott fel a bal kezével egy fekete ujj és pánt nélküli szoknyát, amit szíves alakú kivágása tette olyan jól kinézővé.
Bár nem tudom mire vegyem fel, úgy őszintén. Semmi nem lenne, ami megtartaná. A szoknya allja kb. térdig ért, s tüll anyaga volt. Annyira rávágtam volna, hogy szeretném, holott még nem is láttam a másikat, de láttam, hogy Chloenak is nagyon tetszik és jól is állna neki. Miután jól átnéztem mindent a ruhadarabon, felemelte a jobb kezét, amiben egy tűzpiros ceruzaszoknyát tartott. Elég szűknek tűnt. Kevés kitömés volt a mell részénél és mint az előzőnél, ennek is szív alakú kivágása volt, csak kicsitt mélyebb dekoltással, szintén ujj és pánt nélkül. Ez kicsit rövidebb volt, comb középig ért.
-Nagyon jól állna neked a fekete-mosolyogtam a lányra.
-Neked is tetszik?-tartotta maga elé és forgolódni kezdett.
-Szép-nyilvánítottam ki szűk véleményem.
Hangnemem a döntésképtelenségről tanuskodott. Nem szerettem volna felvenni a pirosat, de közben tudtam, hogy Chloe nagyon jól szeretne kinézni...

Más vagyWhere stories live. Discover now