-De..Az leszek-varázsoltam ovis durci ráncokat az arcomra, ami kezdett már viccessé válni és kezdtem én is megszeretni ezt a szituációt. -Hát oké-vonta meg a vállát, majd fogta magát és lehuppant egy fotelbe ami a szoba másik végében volt.
Egy ideig néztem mit csinál, de még csak vissza sem pillantott rám, csak meredt a semmibe amolyan filmbe illő szívfájdalmas arckifejezéssel, ami miatt megesett a szívem rajta. Nos igen, engem nagyon könnyen kenyérre lehet kenni.
⭐𝕹𝖔𝖆𝖍 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊⭐
-SEGÍTSÉG! EMBEREK! MEG AKARNAK ERŐSZAKOLNI A WC-BEN!!-kiabált a szőke leányzó, én pedig egész jót nevettem rajta és azon, hogy senki nem hallotta meg a dübörgő zene miatt.
A kis helyiség egyik sarkában álltam meg, s szépen magam elé állítottam Nicolet, majd körbefogtam finom, vékony kis derekát.
-Biztos hogy nem-kulcsolta össze karjait, s mint akinek földbe gyökerezett a lába, úgy állt meg egy helyben.
-Ne legyél már ilyen gyerekes-kaptam el a karjait és nevetve a vállaimra helyeztem.
-De..Az leszek-vágta be a műdurcit, azonban aprócska szája görbületében látszott, hogy igenis viccesnek találja a szitut.
-Hát oké-vontam meg a vállam, s úgy tettem, mintha nem érdekelne és bevágnám a hisztit.
Kerestem egy fotelt a szoba másik végében, s próbáltam nem rá nézni. Egy ideig a szemem sarkában figyeltem, ahogy csillogó tekintete lyukat éget a mellkasomba, majd a combjára csapott és elindult telém. Mikor elém ért, egy csattanó lépéssel keltette fel a figyelmem, majd a kezét nyújtotta. Szórakozottan vigyorogtam vissza rá.
-Na gyerünk! Tápászkodj fel, mert most hagyod ki azt a lehetőséget hogy először és utóljára láss engem táncolni.
-Sosem hagynám ki-fogtam meg a kezét mosolyogva.
Ismét a kis sötét sarokba menekültünk a tömeg elől, ahová csak nagy ritkán esett fény, így egy jóval nyugodtabb hatást adott mindkettőnknek. A Stranger Things forgatásán sokkal több világítás volt és ráadásul egy olyan lánnyal tettek egy kamera elé, akit maximum kétszer láttam csak, és bár nem tudom, mennyi színészi vénája van Nicolenak, abban a két percben, amíg lassúztunk, úgy éreztem, sokkal jobban szerettem volna vele táncikálni a forgatáson, ha már akkor ismertem volna...