4.rész

1.6K 89 1
                                    

🌷𝕮𝖍𝖑𝖔𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊🌷
-Nagyon kis aranyos lány ez a Nicole, ugye?-kérdezte anya mosolyogva.
-Igen-bólintottam miközben leraktam az utolsó kártyámat, ezzel ismét győzelmet aratva unoban.
-Hát ezt nem hiszem el-forgatta a szemét nevetve-Na majd most legyőzlek-osztotta volna a következő körre, azonban megállítottam.
-Ha nem probléma, én szerintem elmegyek aludni-mutattam a szobám felé-Te is menj és pihend ki magad!
-Menj csak, én megvárom a testvéred.
-Okés. Jó éjszakát!
-Szép álmokat!-kívánta, majd elkezdte összeszedni a játékot.
Felsuhantam a lépcsőn, majd a szobámba érve az ágyra vetődtem. Lekaptam a telefonomat az éjjeliszekrényről, majd végigpörgettem a social media felületeket, mikor jött egy üzenetem drága ikertestvéremtől:

Egy perc sem telt el, egy borítékot csúsztattak be az ajtóm alatt. Lusta természetem persze a világért sem engedett felállni, ráadásul még ahoz is rettentően fáradt voltam, hogy átordítsak a testvéremnek egy "Ide is hozhattad volna,, szerű szöveget, így a jó öreg üzire hagyatkoztam:

Végül győzött a kíváncsiság és nagy nehezen feltápászkodtam, majd a fehér papírost megemelve azonnal ki is bontottam. Két jegy volt benne. Biztos megint valami díjátadó szerű rendezvényre szólt és szokásosan két jegy is volt benne, hogy valamelyik barátnőmet is elhívjam. Mindig ezt csinálja. Két jegyet ad, hogy valamilyen csajt is vigyek magammal, hogy a rajongók azt higyjék, van barátnője és ne szálljanak rá annyira. Cseles, mi? Hm..Ahogy elnéztem ez a cucc egy hét múlva lesz, addigra találnom kell egy partnert aki valamilyen szinten ismeri a tesómat.
✨𝕹𝖎𝖈𝖔𝖑𝖊 𝖘𝖟𝖊𝖒𝖘𝖟ö𝖌𝖊✨
-Majd jövök kincsem!-kiabált fel anya.
-Hová mész?-kérdeztem, ugyanis szó nem esett róla, hogy menne valahova.
-A közeli plázában keresnek új eladót az egyik ruhaboltba és tegnap leadtam a jelentekezesem.
-El tudsz vinni engem is? Be szeretnék vásárolni az ottalvós estére.
-Akkor siess!
Hiperszuper gyorsan léptem a cipőmbe, ami ezúttal egy egyszerű fekete Vans volt és már szaladtam is le...

Más vagyWhere stories live. Discover now