12.rész

1.3K 69 0
                                    

-A piros az enyém-böktem ki, egy pici fintorral az arcomon.
Egy ideig hallgatott. Mintha meggondolta volna magát.
-Biztos, hogy azt szeretnéd?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Tuti-bólintottam, egy kis mosolyt erőltetve az arcomra.
-Nem úgy nézel ki, mint aki hanyadt lenne esve tőle..
-Hát nem is-vontam meg a vállam-Viszont én elől deszka, hátul léc vagyok. Nincs ami fent tartaná a fekete ruhát-nevettem fel.
[...]
Mindketten szépen lefürödtünk és fel is vettük a pizsománkat, amíg a Schnapp lány által erőltetett sminket fel nem kentük magunkra.
-Ííígy ni!..Kész is vagy-adott a kezembe egy kicsi tükröt, hogy jobban szemügyre tudjam venni az arcom.
-Ajánlom, hogy ne vidd túlzásba-fenyegettem meg irónikus hangnemben, majd belenéztem a tükörbe.
Nos, nem tudom mennyire egészséges az, ha valaki minimum 3 percig elfelejt lélegezni, de hogy én gyakorlatilag megszédültem, az biztos. Egy valami nem tetszett. A műszempilla. Az arcom összes kis hibája tökéletesen le volt fedve. A számon vörös rúzs terült és a műszempillámat egy nagyon picike tusvonal emelte ki. Na hát, ez sem én vagyok.
-Mit gondolsz?
-Egész jó-tekergettem a fejem, hogy jól megnézzek mindent-De a műszempilláért még számolunk.
-Okés..A lényeg, hogy marha jól nézel ki-vigyorgott-Na és a hajaddal mit kezdjünk?
Megvontam a vállam. Még soha nem csináltam semmit a hajammal a lófarokba kötésen kívül.
[...]
Egyet tippelhettek mit csinált a se nem göndör, se nem egyenes hajammal. Hát persze, hogy kivasalta. Igazából nem volt rossz, sőt nagyon is tetszett. Bár nagyon szokatlan volt. Ha anya így látott volna, vagy kinyírt volna, vagy elbőgte volna magát, hogy az ő egyetlen nagy lánya felnő.
-Szerinted én mit csináljak a hajammal?-kapott egy tincset a két ujja közé és csavargatni kezdte azt.
Gyorsan végigmértem, majd ráképzeltem a ruhát.
-Maradjon így! Nagyon pöpec leszel-mosolyogtam rá.
-Pöpec?-húzta fel a szemöldökeit nevetve-Ilyet ki mond már?
-Én-kacsintottam rá kuncogva, majd lekaptam a ruhát a fogasról és bevittem a fürdőszobába a cipővel együtt, amit kiválasztottam hozzá...

Más vagyWhere stories live. Discover now