43.rész

926 66 34
                                    

Most nagyon meg fogtok utálni😳😂

✨Nicole szemszöge✨
A film nagyjából felénél tartottunk már, mikor észrevettem, hogy a fiatalabbik Schnapp már rég húzza a lóbőrt.
-Chloe elaludt-suttogtam Noahnak.
-Akkor szerintem aludjunk mi is. Elég későre jár.
-Fél 10 van-vihogtam-Az annyira nem késő.
-Mondjuk nem mintha fáradt lennék-vonta meg a vállát-Nem megyünk át hozzám?-vetette fel az ötletet.
-Biztos hogy az egy jó ötlet?-tört ki belőlem a röhögés.
Szegényem nem értette mire célzom és csak értetlenül bámult rám.
-Hát tudod. Mi ketten. A szobádban. Este fél 10-kor. Mindenki alszik-magyaráztam neki nem túl korrekten de ebből a pár dologból simán rájött.
-Jaaaj nyugi, nem foglak megerőszakolni-kacagott-Persze csak ha nem szeretnéd-kacsintott még mindig nevetve-Na gyere-állt fel és maga felé biccentett.
-Ez nagyon csúnya volt-ráztam a fejem, miközben a folyosón sétáltunk át a fiú szobájába.
-Te hoztad fel-vihogott-Nyugi, a világért sem bántanálak-lökött meg, mikor a szobában voltunk már.
-Lökdösődünk?-kérdeztem kekeckedve tőle, majd én is meglöktem picit.
Ez egészen odáig fajult, hogy egyszer akkorát lökött rajtam, hogy az ágyára estem, s miközben "zuhantam" elkapta a kezem, hogy el ne essek, azonban nem számított arra, hogy ennyire nehéz vagyok, így rám esett és a teste közvetlen az enyém felett volt. Hírtelen megremegtem a közelségétől. Mellkasa szinte hozzá volt tapadva az enyémhez, így szinte éreztem a szívverését, ami elég heves volt.
-Minden oksa?-kérdeztem tőle.
-Miért?-vonta össze szemöldökét.
-Csak mert a pulzusod átszámítva kilencszer magasabb, mint te magad-nevettem fel.
-Csak megijedtem, hogy beütöd valamidet.
-Aha. Értem-kuncogtam-Azt mondtad nem erőszakolsz meg.
-Nem is foglak-hajolt közelebb hozzám.
-Vagyunk olyan szerencsétlenek, hogy valaki felkel és egyből idejön?-emeltem meg a fejem, hogy még közelebb legyek.
-De hát csókolózni nem tudunk hangosan úgy, hogy felkeljenek-nézett a számra.
-Ki mondta, hogy csókolózni fogunk?-vigyorodtam el.
-Most te-mosolygott, majd ajkait lassan az enyéimnek tapasztotta.
Először egy kis puszi volt, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a másik is szeretné, ami persze érezhető volt, így újrakezdtünk, csak mostmár tényleg megcsókolt.
Kezeimet a nyaka köré fontam, ő pedig a derekam alá nyúlt és közelebb tólt magához. Olyan érzéki volt. Imádtam. Sóhajtottam egyet, mire elvállt tőlem.
-Nem tetszett?-motyogta a számra.
-De, csak kikívánkozott-kuncogtam.
-Ha tudnád belőlem mióta kívánkozott ki ez a csók.
-Nem tudom. Mióta ittál odakint?-nevettem.
-Nem ittam semmit. Ha ittam volna, kevesebb ruha lenne rajtunk-kacsintott, mire felkacagtam és most én csókoltam meg őt.
És ekkor éreztem hogy valaki bökdösi a vállam. Felébredtem.
-Jó reggelt álom szuszék!-nevetett fel Chloe-Nagyon vigyorogtál álmodban. Mi történt?-vonogatta a szemöldökét.
-Semmi-válaszoltam szűkszavúan-Azaz nem tudom, mert elfelejtettem mit álmodtam-vontam meg a vállam.
-Hát jó-hagyta ennyiben-Na gyere, anyu hívott reggelizni-adott egy köntöst a kezembe és lementünk...

Más vagyWhere stories live. Discover now