[...]
-Nagyon meg fogunk fázni-kötöttem fel egy már kinyúlt hajgumival vizes loboncom, majd még jobban magamra húztam a törölközőt.
-Legalább nem kell mennem arra a fesztiválra-feküdt hanyadt.
Kicsit kíváncsivá tett ez a kijelentés, persze nem akartam tólakodó lenni.
-Mármint?-néztem rá.
-Mármint ha tüdőgyuszim lesz, akkor nem kell mennem.
-N...Nem úgy értettem...
-Jaa! Elhívtak New Yorkba egy ilyen színész fesztiválra, de se időm, se kedvem nem lenne.
-Értem-bólintottam, majd a már sárguló eget kezdtem nézni a víz tükröződésében.
-Egyébként...-ült fel hírtelen-Nem szeretnél eljönni velem, meg Chloeval?-mosolygott, majd hozzátette-Ha nem kapunk tüdőgyulladást persze.
-Hát nem is tudom...Anyu nem biztos, hogy elengedne-húztam el a számat.
-Amíg nem kérdezed meg, addig nem is tudjuk meg...Márpedig én nagyon örülnék.
-Talááán érdeklődök utána-vigyorogtam provokatívan.
-Oké Nicole...Ezt még megbeszéljük-fenyegetett meg nevetve.
[...]
-Jézusom, akkora mákom volt, hogy Sidney elkapott mert ha ő nem lett volna, eskü belefulladok-mesélte Ciara, a többiek pedig fűzték tovább a történet láncait, amit a mellettem ballagó fiúval csendben hallgattunk.
-Amúgy ti meg hogy lettetek vízesek?-vágott a sztorizgatás közbe Cole.
Nekem nem volt kedvem mesélni a fáradtságtól, Noah meg...Hát igazából kiderült hogy egyáltalán nem figyelt ránk szóval nem kaptak választ.
-Hékás!-kiáltott fel Sid, majd az állát kezdte simogatni szemöldökeit emelgetve-Csak nem egy kis romcsi és vicceske vízfröccsölős csatátok volt?
-M...Miből gondolod?-kérdeztem nyugottságot tettetve.
-Hát mert a romcsi filmekben mindig ilyen van-vonta meg a vállát.
-De nem mindegyikben-érveltem-Ráadásul ez nem egy romcsi film, ahogy te mondanád, így az ég világon nem történt semmi-ráztam meg a fejem egy halál nyugottnak kinéző mosollyal, hogy hitelesebb legyen lazaságom, amit szerencsére be is vettek és nem is foglalkoztak tovább vele, hanem meséltek tovább...