[...]
A srácok 1 órás dedikálása után Charlienak és Gatennek el kellett mennie sajnos, Finn fotózásra rohant, így csak én és a két Schnapp maradtunk, akiket a szülők elengedtek szórakozni.
-Céllövölde?-hozta fel az ötletet Chloe.
Beleegyeztünk, majd mikor odaértünk, kitaláltuk, hogy egy plüssfiguráért játszunk mind a hárman és a győztes kapja meg természetesen. 3-3 babzsákot kaptunk fejenként és a cél az volt, hogy egy folyamatosan mozgó bohóc szájába kellett beledobni mind a hármat. Chloenak nem sikerült egyet sem, én beleszenvedtem egyet nagy nehezen, Noah pedig mind a hármat beledobta így megkapta az általunk választott kb. 70 centis plüssmacit.
-Mázlista-forgatta a szemét a kisebbik iker.
-Az vagyok-vonta meg a vállát testvére, közben a macit felmutatva.
[...]
-Ti nem vagytok éhesek?-fogta a hasát barátnőm, miután leszálltunk az egyik hullámvasútról.
-Nem-választoltuk egyszerre Noahval.
-De elkisérünk.
Az étkezés megtörtént. Idő közben elkezdett besötétedni. Közben megdumáltuk hogy a 8-kor kezdődő koncertre elmegyünk. Megköszöntük a vendéglátást, majd el is indultunk a helyszínre, mikor egyszer csak Chloe megragadta a fejét és elkezdett mély levegőket venni. Egyszer csak megállt és összerogyott.
-Uram atyám!-kaptam a szám elé a kezem-Mi a baj? Fáj valamid?
-A hasam, szörnyen-dadogta.
-Noah, hívd fel a szüleid!-adtam az utasítást, mire rögtön cselekedni kezdett.
2 perc múlva ott is volt Mr. és Mrs.Schnapp két mentőssel és egy tolószékkel. Beleültették a lányt, közölték hogy beviszik a helyi kórházba, majd megkérték Karinet, hogy tarson velük.
-Velünk mi lesz?-kérdezte Noah.
-Ne aggódjatok, Chloe a legjobb kezekben lesz-szólt az egyik mentős.
-Ti maradjatok itt Mitchellel, érezzétek jól magatokat és ha itt kell maradnunk akkor hívunk benneteket.
Ezek után eltűntek. Egy ideig fogalmunk sem volt mit csináljunk, csak álltunk egy helyben, majd egyszer csak megszólalt az apuka:
-Lesz egy koncert 5 perc múlva. Menjetek! Nyugodjatok meg, Chloe rendben lesz!...