[...]
Mr. Schnapp nagyjából 8 óra fele mondta nekünk, hogy vegyünk fel valami melegebbet és fújjuk be magunkat szúnyog irtóval, mert kimegyünk az udvarra sütögetni. Így is tettünk. Chloétól kölcsön kaptam egy szürke Nike melegítőfölsőt és egy fekete, szintén Nike melegítőnadrágot. Ő egy piros szettet kapott magára és már mentünk is ki az udvarra. Lent természetesen a mi drága Spaghettink nem bírt magával és egyből letámadt minket, mire felvetődött az ötlet, hogy egy teniszlabdát dobálgassunk neki, ami sikerrel járt, ugyanis teljesen lefoglalta a kutyust. A szülők mindeközben pakoltak ki a hátsó udvarba és semmi segítséget nem fogadtak el ,,Majd megoldjuk ketten" címkével.
-Elfelejtettünk valamit-szólalt meg a fiatalabbik iker-Megyek, előkeresem valahonnan a szúnyogirtót.
Aztán elszaladt. Egyedül maradtam a kutyával, aki látszólag nagyon örült a társaságomnak, ugyanis eszeveszetten rohant a tennislabda után és hozta vissza nekem. Ez nagyjából 3 percig ment, mikor is a hátam mögül hírtelen megszólalt Noah:
-Mostmár a kutyára cserélsz le mindkettőnket?-guggolt le közvetlen melém.
-Hát...Ő legalább nem fog tudni beszélni arról, ha valami nem tetszik neki bennem-nevettem fel.
-Ha tudna se mondana semmi rosszat-nézett rám.
Zöld szemei elnyelték ez enyéimet és a mellkasomat meleg érzés töltötte el, ami kis híján szétfeszítette azt. Hatalmas pilláit enyhén lengette a szél. Mosolygott, arca felpuffadt és a hideg kicsipkedte neki, aminek hatására kipirult. Szája kis rést alkotott, amin látni lehetett egy keveset csillogó fehér fogaiból. Pupillája majdnem elnyelte a szemét. Annyira figyeltem az arcára, hogy ebből a szoborszerű állapotból az ébresztett ki, hogy Spaghetti nemes egyszerűséggel leterítette a fiút.
-Pajti-ficánkolt a kutyus alatt-Szállj már le rólam!
Nem tudtam rajta segíteni csak fuldokolni kezdtem a nevetéstől. Nagy nehezen sikerült leharcolnia magáról egy idő után, addigra pedig már alíg kaptam levegőt.
-Ne tudd meg milyen, mikor egy 20 kilós kutya rád tehénkedik-porolta le magát.
-Akkor te még nem voltál legalul ,,Kicsi a rakás" közben, a hátadon 4 idősebb unokatestvérrel-nevettem.
-Nyertél-nevetett fel ő is-Még sosem meséltél magadról egyébként nekem-tette hozzá, számomra eléggé váratlanul.
-Talán később mesélek...-mosolyodtam el...