مقدمه

711 81 55
                                    

درود!
اول از همه بگم خودم آدمی نیستم که مقدمه ها رو بخونه پس خوشحالم که شما دارید مقدمه من رو میخونید اگه مثل منید:)

به نظر من مقدمه نوشتن حتی از نوشتن کتاب اصلی هم سخت تره! برای همین متاسفم اگه مقدمه من مثل بقیه مقدمه ها نیست.

فکر کنم برای کسی که اولین باره داره داستانشو یه جای عمومی آپلود میکنه، واجبه که خودشو معرفی کنه، پس فلوکتوس هستم:) نوشتن رو از هفت سالگی شروع کردم و... الان اینجام. من اصولا رمان های واتپدو نمیخونم، اکثر اونایی که خوندم هم میتونین توی ریدینگ لیستم ببینین؛ پس اگه داستانی مشابه مال من پیدا کردید، اصلا عمدی نبوده!

درباره داستان باید بگم لیلیوم فن فیک به حساب نمیاد، ولی فضای هالیوودیش ممکنه اونو شبیه فن فیک ها نشون بده. بعضیا میگن باید بهش بگم هالیوود فیکشن؛ ولی خودم نمیدونم اسمش چیه🤷🏻‍♀️

راستش اصلا نمیدونم‌ کسی این داستان رو میخونه یا نه، چون اولین داستانمه و کسی اکانتمو نمیشناسه. یعنی اینقدر ناشناسم که فقط شش تا فالور دارم... به هر حال امیدوارم داستانش براتون جذاب باشه...

سبک نوشتن و همچنین فضای داستان اوایل خیلی با چیزی که قراره توی آینده اتفاق بیفته فرق داره که خودتون بعدا متوجه میشید دلیلش چیه؛ برای همین خواهش میکنم اگه پارت های اولو خوندید و خوشتون نیومد این کتابو نذارید کنار... داستان تقریبا از پارت ۱۲ یا ۱۳ جالب میشه...
و از وسطاش هم که کلا خیلی چیزا تغییر میکنن...

خب فکر کنم زیاد حرف زدم... در آخر از تک تکتون تشکر میکنم. وقتی که میذارید و حمایتتون برام خیلی ارزشمنده...

پ.ن: چند نفر بهم گفتن بعضی از پارتا نصفه اپ شدن. اگه همچین مشکلی داشتین حتما بهم بگین یا واتپدتونو اپدیت کنین.

♡لاو آل آو یو تو دث♡

LiliumWhere stories live. Discover now