(Pov Sky)
Ik plant mijn nagels diep in Chad zijn schouders. Met een boos gezicht kijkt hij me aan.
'Heb je geen oren ofzo? Ze zei nee.'
'Alsof jij altijd naar iemand luistert.'
Voordat ik hem een klap kan geven slaat hij mijn arm van zijn schouder af en loopt nonchalant af.
Wanneer Chad de deur van de kroeg dicht gooit, sta ik op en loop wankelend terug naar de banken. Met een zucht plof ik neer. Iedereen van het team is al weg, behalve Ryan en ik. Zoals altijd heeft Ryan weer een meid gevonden. Ze zitten samen in de hoek van de kroeg. Voor de aller laatste keer pak ik een biertje en giet het mijn mond in.
Ik ben toch al dronken.
Ineens hoor ik een meisjesstem achter me: 'Hey.'
Meteen draai ik me om. Achter de bank staat een hele knappe meid. Ze heeft krullend zwart haar en een zwarte jurkje aan.
'Mag ik hier komen zitten?' vraagt ze en ze wijst naar de lege plek naast me.
'Of course.'
Ze gaat naast me zitten en neemt een grote slok van haar biertje. Haar zwarte haar hangt speels over haar schouders heen. De grote grijze ogen kijken me mysterieus aan, waardoor ik alleen nog maar nieuwsgieriger wordt.
'Zit je bij ons op school?' vraag ik.
Ik heb haar nog nooit gezien. Zo iemand als haar zou ik toch wel eerder moeten hebben gezien.
'Ja, ik zit in de 11th grade.'
Nog steeds verbaasd het me dat ik haar nooit eerder heb gezien.
'Wat is je naam eigenlijk?'
'Tiffany.'
'Ik ben...' maar voordat ik iets kan zeggen is Tiffany me voor.
'Sky, natuurlijk weet ik wie je bent. Je bent de beste basketballer, populairste van de school en om niet te vergeten, de knapste natuurlijk.' zegt Tiffany, en er verschijnt een grijns op haar gezicht.
Ik haal mijn hand door mijn bruine haar en kijk even omlaag. Natuurlijk komt ze weer naast me zitten omdat ik populair ben... Niet dat ik het heel erg vindt, nu dat het met Montana uit is, maakt het niet meer uit met wie ik om ga. Zodra ik opkijk, kijken haar grijze ogen dicht me doordringend aan. Zonder haar ogen van me af te halen, zet ze haar bierglas terug op de tafel. Voorzichtig schuift ze dichter naar me toe. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat ze haar hand op mijn been wit leggen, maar voordat ze ze me aanraakt, trekt ze haar hand terug.
'Hey Sky, zullen we naar huis? Ik voel me dronken genoeg.'
Van schrik draai ik me om en zie ik Ryan achter me staan. Zijn bruine haar zit verward en zijn ogen zijn hand dicht.
'Ehm, ik ben nog even bezig, maar je mag mijn Tesla wel lenen. Als je hem morgen wel weer terug geeft.'
Ik gooi mijn autosleutels naar hem toe en verbazend genoeg vangt hij ze op.
Ryan draait zich om en voordat hij de kroeg uit loopt hoor ik hem nog zeggen 'Veel plezier.'
Zodra Ryan de kroeg uit is gelopen, draai ik mijn hoofd weer richting Tiffany.
Grijnzend kijkt ze me aan.
'Dus je hebt een tesla?'
'Jep, en een BMW, Ferarri en motor.'
Langzaam beginnen haar ogen te glinsteren, zoals elk meisje. Aan haar mond zie ik dat ze nog meer wilt zeggen, maar dat sta ik niet toe. Zonder te twijfelen duw ik mijn lippen op die van haar. Meteen zoent ze terug. Mijn handen glijden door haar krullende zwarte haar. Ik duw haar voorzichtig naar haar, waardoor ze op de bank gaat liggen. Net voordat mijn lippen naar haar nek gaan wordt ik onderbroken door onbekende mannenstem.
'We gaan zo sluiten.'
Ik haal mijn lippen van Tiffany af en draai mijn hoofd geïrriteerd naar de man toe. Achter de bank staat de barkeeper met zijn armen over elkaar naar ons te kijken.
'Zie je niet dat we bezig zijn?!'
Verbazend genoeg blijft de man rustig en zegt: 'Willen jullie nu weggaan en mijn bank niet vervuilen met speeksel en meer...'
Er verlaat een zucht mijn mond en ik rol met mijn ogen. De man geeft me nog een vriendelijk glimlach en draait zich daarna om. Eigenlijk wil ik in woede uitbarsten, maar ik besteed liever mijn aandacht aan Tiffany. Ik steek mijn hand uit naar Tiffany, zodat ze zich op kan trekken. Ze steekt haar arm in de mijne en samen lopen we de kroeg uit.
We staan bij de poort van mijn huis. Tiffany haar ogen beginnen te stralen, zodra ze het verlichtte huis ziet.
'Is dit jou huis?' vraagt ze, zonder haar ogen ervan af te halen.
'Jep.'
Vindt ze het huis nu leuker dan mij? Aan haar arm sleep ik haar het erf op.
Als een real gentlemen open ik de voordeur voor haar. Haar ogen worden nog groter, zodra ze de hal ziet met in het midden de grote kroonluchter die aan het plafond hangt.
'Ben je alleen thuis?'
'Jazeker.'
Mijn hand streelt haar nek, waardoor haar aandacht voor het huis eindelijk verdwenen is. Meteen druk ik mijn lippen weer op die van haar. Ik voel haar handen die door mijn haar gaan. Ik duw Tiffany tegen de muur aan en met mijn handen ga ik langzaam naar haar schouders. Ik laat de mouwen van haar jurkje zakken, zodat de hele jurk van haar lichaam afglijdt. Grijnzend glijden mijn ogen over haar lichaam. Tiffany haar handen knopen gierig alle knoppen van mijn blouse los. Ze trekt de blouse van mijn lichaam af en haar vingers glijden over mijn six-pack. Meteen druk ik mijn lippen weer op die van haar. Zonder onze lippen van elkaar af te halen lopen we door de hal en de gang, naar de woonkamer.
Zodra we bij de bank zijn laat ik Tiffany voorzichtig naar achter vallen. Mijn lippen glijden naar haar nek en haar nagels grijpen mijn schouderbladen vast.
JE LEEST
The Love Shot✔️
RomanceLeila Blome verhuist naar het zonnige Los Angelos, vanwege de scheiding van haar ouders. Het lijkt een saai school jaar te worden, totdat ze plotseling gevraagd wordt voor het basketbal team van de school en daardoor in aanraking komt met de badboy...