(Pov Leila)
Zodra ik op mijn mobiel kijk zie ik dat ik al 2 uur niks aan het doen ben. Ik dacht dat het deze keer misschien anders zou zijn, omdat Ethan me persoonlijk meevroeg, maar het is precies hetzelfde als alle andere feestjes. Iedereen is dronken en heeft het naar zin zin, behalve ik. Ethan heeft inmiddels al 4 glazen met alcohol op. De jongens gingen met zijn alle zwemmen, dus ik ging maar op de ligstoelen liggen aan de kant. Simon, Stefan, en Chad zijn zoals gewoonlijk weer met meiden aan het flirten. Sommige zijn van het cheerleader team, terwijl andere onbekende zijn die ze net hebben ontmoet. Ethan is ook in het water, maar hij is een gek spel aan het spelen met Kol en Klaus. Elke keer als ik op mijn mobiel kijk wordt ik vol gespamd door Helena. Elke keer stuurt ze hetzelfde berichtjes: ga nou gewoon drinken, je vindt het vast lekker. Het wordt dan vanzelf gezellig.
Zuchtend zet ik mijn geluid op zacht, stop ik mijn mobiel weg en sta op van de ligstoel. Zonder ook maar iemand gedag te zeggen, loop ik terug de zaal in. Ik kan beter terug naar mijn kamer gaan zodat ik daar een leuke Netflix serie kan gaan kijken. Met moeite prop ik mezelf door de menigte heen naar de uitgang van de zaal. Ik loop langs de bewaker terug de gouden wenteltrap op. Zodra ik boven ben zie ik meteen het bordje met toilet erop. Ik moet wel erg nodig naar het toilet, dus kan ik beter even snel hier gaan, voordat ik heel het hotel door moet lopen. Met moeite volg ik op mijn hakken het bordje van het toilet. Ik loop een hoek om, duw een klapdeur open en beland weer in een gang. Aan het einde van die gang zie ik eindelijk de deuren van het toilet. Er is letterlijk niemand hier. Eindelijk is het een keer ergens rustig.
Nadat ik mijn handen heb gewassen loop ik weer de verlaten gang in. Net wanneer ik naar de klapdeuren wil lopen hoor ik voetstappen achter me. Ik draai me even om, om te kijken wie het is, maar zodra ik Chad zie staan sta ik versteend aan de vloer. Zijn bruine haar zit verwilderd en in zijn hand heeft hij een bierflesje.
'Kijk wie we daar hebben.' zegt hij op een toon waardoor ik meteen hoor dat ik dronken is.
Ook staat hij erg wankeling op zijn benen. Er verlaat een harde zucht mijn mond en ik wil me weer omdraaien, maar ineens voel ik zijn hand om mijn pols. Met een harde ruk trekt hij me terug, zodat ik oog in oog met hem sta.
'Waar denk jij heen te gaan?'
'Ik ga gewoon terug.' antwoordt ik geïrriteerd.
Met heel veel moeite probeer ik mijn hartslag onder controle te houden.
'Jij gaat nergens heen.'
Er verschijnselen vieze grote grijn op zijn gezicht. Plotseling duwt hij met één hand tegen mijn borst, waardoor ik tegen de grijze muur aanbotst.
'Chad laat me gewoon gaan.'
Maar hij luistert niet naar mijn trillende stem. Met al mijn kracht bijt ik op mijn lip, zodat ik mijn tranen binnen hou. Ik wil Chad zijn arm wegduwen, waardoor ik weg zou kunnen rennen, maar Chad is 2 keer sterker dan mij.
'Ben je bang? Je trilt.'
Zijn groene ogen kijken me doordringen en groot aan. Stevig hou ik mijn lippen op elkaar en adem snel door mijn neus heen.
'Geeft antwoordt tript!'
Meteen voel ik een klap op mijn wang. Chad kijkt me woedend aan en hij zet nog een stap dichterbij. Mijn ogen richten zich op de half open zwarte blouse.
'Laat me los!' zeg ik verdedigend.
Weer wil ik zijn arm weg duwen, maar inplaats daarvan duwt hij mijn arm tegen de muur aan. Ineens is Chad zo dichtbij dat ik mijn ogen dichtknijp en dan voel ik ineens zijn koude droge lippen op die van mij. Met al mijn kracht hou ik mijn lippen op elkaar. Ik voel dat zijn tong naar binnen wilt, maar ik hou mijn lippen op elkaar. Langzaam voel ik een traan naar beneden glijden. Hij duwt zijn lichaam tegen me en begint te schuren.
'Je moest eens weten hoelang ik dit al had willen doen.' fluistert hij in mijn oor, waardoor er een koude rilling over me heen rolt.
Voorzichtig open ik mijn ogen. Zonder Chad aan te kijken duw ik mijn knie in zijn ballen. Meteen begint hij te kreunen van de pijn. Hij wilt zijn lippen weer op die van mij doen, maar voordat hij me nog een keer aanraakt duw ik mijn knie weer in zijn ballen. Dit keer kramp hij in één en begint hij te jammeren. Zonder na te denken zet ik het op een rennen, maar voordat ik een meter verder ben voel ik zijn hand om mijn been. Hij trekt me onderuit en met een harde klap beland ik op de zwarte tegels.
'Waar denk jij heen te gaan.' hoor ik hem zeggen.
Ik naar voren kruipen, maar met zijn hand trekt hij me terug en draait hij me om op mijn rug. Chad zet zijn bierflesje naast me neer en zijn handen houden stevig mijn heupen vast. Ik probeer me uit zijn greep te wurmen, maar met weinig succes. Ik knijp mijn ogen stevig dicht en bijt hard op mijn lip. Weer voel ik de tranen in mijn ogen prikkelen en dit keer stromen ze er allemaal te gelijke tijd uit. Ik voel dat zijn koude handen onder mijn jurk glijden en mijn slipje wilt vastpakken. Net voordat hij het slipje naar beneden kan trekken, stribbel ik achteruit.
'Trut!' schreeuwt hij naar me.
Ik duw mezelf weer omhoog en wil wegrennen, maar ver kom ik niet. Net voordat ik me wil omdraaien zie ik dat Chad zijn bierflesje weer in zijn handen heeft. De fles klapt nog net niet in zijn eigen handen. Ik zie het glazen flesje in slow-motion naar me toe vliegen. Ik wil omdraaien, maar het bierflesje raakt mijn schouder aan en klapt uit elkaar. Chad plant zijn vingers weer in mijn schouder en met één duw zak ik naar de grond. Wanneer ik op mijn knieën zak voel ik de glasscherven in branden. Chad duwt me naar achter, zodat ik met mijn rug in de glasscherven beland. Uitgeput blijf ik liggen. Als ik ook maar één beweging maak voel ik elke glasscherven in mijn lichaam steken. Weer voel ik Chad zijn handen onder mijn jurk glijden. Ik snik en alle tranen rollen over mijn wangen. Ik zet mijn tanden stevig op elkaar en sluit mijn ogen.
'Blijf van me af!!' hoor ik Chad ineens schreeuwen.
Meteen open ik mijn ogen. Tot mijn grote verbazing zie ik Sky staan. Hij heeft Chad bij zijn kraag vast en duwt hem met een harde klap tegen de muur aan. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat Sky er is. Plotseling wordt het wazig voor mijn ogen en kan ik nauwelijks het gevecht volgen. Chad probeert tegen te stribbelen, maar Sky is te sterk voor hem. Sky balt zijn vuisten en geeft Chad een harde klap op mijn slaap. Daarna trapt hij hem in zijn ballen en gooit hij hem tegen de muur aan. Er druipt bloed langs zijn slaap en heel zijn oog is blauw. Zodra Sky zijn kraag loslaat rent Chad zo snel als hij kan weg. Opgelucht haal ik adem, maar daardoor voel ik elk individueel glasscherf in mijn lichaam steken. Meteen verlaat er een kreun mijn mond. Meteen kijkt Sky naar me.
'Gaat het?'
Zijn stem klinkt lief. Met al mijn kracht schudt ik mijn hoofd. Zonder te aarzelen loopt Sky met zijn slippers over de glasscherven naar me toe. Met zijn blote handen veegt hij de glasscherven om me heen weg en knielt hij naast me.Heyyy guys,
Ik heb dit hoofdstuk al herschrijven, dus ik hoop dat jullie dat gemerkt hebben😊
Verder heb ik niet zo veel te zeggen.
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden!!
Xx Marith
JE LEEST
The Love Shot✔️
RomanceLeila Blome verhuist naar het zonnige Los Angelos, vanwege de scheiding van haar ouders. Het lijkt een saai school jaar te worden, totdat ze plotseling gevraagd wordt voor het basketbal team van de school en daardoor in aanraking komt met de badboy...