(Pov Leila)
Zonder iets tegen Sky te zeggen, loop ik door de gangen van het luxe hotel. Sky volgt me op een afstandje. Ik heb eigenlijk helemaal niet door hoe mooi het hotel eigenlijk is met alle gouden details en het rode tapijt op de grond. Mijn blik blijft op het pasje gericht met ons kamernummers erop, 1218. We lopen al minuten door deze gang heen en nog steeds is ons nummer nog niet voorbij gekomen. Plotseling voel ik een warme hand die mijn pols vast pakt.
'Laat me los!' roep ik iets te hard door de gangen heen.
Boos trek ik me uit Sky zijn greep.
'Ik wilde alleen zeggen dat we misschien die kant op moeten.'
Sky wijst naar een bord waar kamer 1023-1406 staat. Zonder nog iets tegen hem te zeggen, draai ik me om en loop de gang in waar het bordje heen wijst. Wat wil ik graag dat Helena hier nu is. Dan ben ik tenminste niet alleen.
Na een kwartier lopen we eindelijk lopen staan we voor een rode deur met nummer 1218 erop. Met een zucht haal ik het pasje door de scanner heen. Met een klik gaat de deur open. Voorzichtig duw ik de deur open, waardoor het nog spannender is wat er achter de deur is. Het eerste wat we zien zijn onze koffers die midden in de gang staan. Natuurlijk is de donker roze van mij. Ik rol de koffer verder de kamer in. Het eerste wat me opvalt is het grote raam bij de bank. We hebben een mooi uitzicht op Las Vegas. Zodra ik de zwarte klapdeuren open doe, kan ik opgelucht adem halen. Er staan twee twee-persoonsbedden. Heel even dacht ik dat ik samen met hem in één bed moest gaan slapen. Jammer genoeg staan de twee bedden op één kamer, maar ik ben al blij genoeg dat het er twee zijn. Meteen rij ik mijn koffer naar het bed bij een ander groot raam. Ook deze kamer heeft uitzicht op Las Vegas. Je kan de hoge verlichtte gebouwen zien. De meeste zijn casino's, winkels en hotels. Meteen voel ik me iets blijer. Ik laat me naar achter op het bed vallen. Meteen zak ik helemaal weg in het opgemaakte bed. Aan het hoofdeinde liggen wel 4 kussens. Er verlaat een harde zucht van geluk uit mijn mond en starend kijk ik naar het witte plafond. Ik hoor Sky heel even grinniken, maar ik besteedt er weinig aandacht aan.
Plotseling wordt er hard op de deur geklopt. Ik kijk op van mijn koffer. Voor het eerst kijken Sky en ik elkaar recht aan. En nu moet ik ook nog de deur open gaan doen? Wat een echte gentlemen zeg...
'Ja hoor, ik doe de deur wel open...'
Ik leg het shirt, dat ik in mijn handen heb, op het bed en loop de klapdeuren door naar de deur. Voorzichtig doe ik de deur open en steek ik mijn hoofd door de kier. Heel even was ik bang dat er zo'n gastvrouw voor de deur stond met toiletpapier in haar handen, maar gelukkig zijn het Ethan, Tom, Harry, Klaus en Kol.
'Wij gaan zwemmen. Komen jij en Sky mee?' vraagt Harry.
Hij heeft zijn zwembroek aan en zijn bruine haar zit nu nog goed. Waarschijnlijk hebben ze meteen hun zwembroek aan getrokken en zijn ze hier na toe gelopen.
'Ja is goed. Ik ben over een kwartier bij het zwembad.' antwoordt ik de jongens.
'En Sky.' vraagt Klaus.
'Die komt vast ook.'
Meteen sla ik de deur voor hun gezicht dicht.
'Ze willen dat je mee gaat zwemmen.' zeg ik tegen Sky, zodra ik de slaapkamer weer inloop.
Hij kijkt even op van zijn koffer, geeft een kort knikje en gaat daarna weer door met uitpakken. Ik rol met mijn ogen en vis mijn bikini uit mijn koffer. Gelukkig heb ik die op het laatste moment nog ingepakt. Voordat ik de badkamer inloop mompelt Sky nog iets onverstaanbaars.
Om mijn lichaam te beschermen sla ik een witte handdoek van het hotel om mijn blauw, wit gestreept bikini. Ik heb mijn blonde haar in een hoge staart, zodat het niet in de weg zit tijdens het zwemmen. Zodra ik de badkamerdeur open sta ik oog in oog met Sky. Zijn bruine haar zit met gel naar achter en wat ik al verwacht had, is dat hij een six-pack heeft.
'Gaan we?' vraag ik ongemakkelijk, zonder mijn blik naar zijn buik te laten glijden.
Eigenlijk wil ik alleen, maar dan ben ik pas over een uur bij het zwembad.
'Is goed.'
Ik hou mijn handdoek stevig vast, zodra we de kamer uitlopen.
Na een paar minuten door het hotel te hebben rond gedwarreld komen we eindelijk bij het grote buitenzwembad aan. We staan aan de kop van het zwembad en hij is super lang. Het heldere water weerkaatst in het zonlicht. Ineens hoor ik Sky grinniken.
'Wat?!'
'Niks.' antwoordt hij en ik zie dat hij met moeite zijn lach in moet houden.
Ik trek mijn wenkbrauw op en loop naar Harry en de rest van het team, die een stukje verderop liggen. Ze hebben zich allemaal al op de ligstoelen gesetteld. En zoals altijd, waar het team is zijn de cheerleaders. De meeste liggen een stukje verderop te zonnen. Ik leg mijn spierwitte handdoek op de ligstoel naast Ethan. Ik ga op de ligstoel liggen en net voordat ik mijn hoofd ontspannen wil neerleggen, zie ik dat Sky naast me op een ligstoel gaat liggen. Sky zijn ogen glijden over mijn lichaam heen, waardoor ik een koude rilling over me heen voel rollen.
'Heb je het koud?' hoor ik Ethan onbegrijpend vragen, wanneer hij de kippenvel op mijn arm ziet.
'Natuurlijk.'
Weer wil ik mijn hoofd naar achter leggen, maar dit keer word ik tegengehouden door Ethan, die opstaat en met een harde aanloop het zwembad in plonst.
'Is het koud?' vraag ik meteen, zodra hij weer bovenwater is.
Ik loop naar de kant en steek mijn voet voorzichtig in het heldere water. Voordat mijn teen het water aan heeft geraakt voel ik een hand op mijn rug die me naar voren duwt. Proestend kom ik bovenwater en kijk ik naar de lachende brunette die nog helemaal droog op de kant staat.
'Harry!!' zeg ik lacherig en ik spetter water naar hem toe.
Het water is heerlijk, maar wel koud.
'Daar fris je van op.'
Harry neemt een aanloop en springt daarna ook het water in. Ineens dwalen mijn ogen af naar Sky en Ryan. Er staat een heel groepje cheerleaders om hun ligstoel heen. Voordat ik verder kan kijken voel ik twee handen op mijn schouder die me onderwater duwen. Proestend, maar lachend kom ik weer bovenwater.
'Die krijg je terug!' roep ik lachend naar Ethan.
Meteen probeert hij weg te rennen, maar door het water komt hij niet ver. Met een snelle borstcrawl zwem ik naar hem toe, zet mijn handen op zijn schouders en met al mijn kracht duw ik hem onderwater. Happend naar adem kijk hij weer naar boven. Meteen schieten Harry en ik in de lachend. Ethan komt met een grijns op zijn gezicht naar me toe zwemmen. Ik voel zijn handen op mijn heupen en voordat ik het doorheb gooit hij me omhoog. Met een grote plons beland ik een paar meter verderop weer in het water.
(Pov Sky)
Elke keer dwalen mijn ogen af naar Ethan en Leila. Blijkbaar hebben ze erg veel lol. Ik weet niet wat me bezielt, maar elke keer als ik hun samen zie krijg ik een gek gevoel in mijn maag. Voordat ik nog langer naar Leila en Ethan kan kijken wordt ik onderbroken door Rosanne die met haar gehele lichaam voor mijn beeld gaat staan.
'Gaan we zwemmen?' vraagt ze.
Nonchalant veegt ze haar losse bruine krullen naar achter. Ik knik en samen met Ryan lopen we naar de kant van het zwembad. Rosanne en haar vriendinnen laten zich als mietjes in het water zakken. Natuurlijk springen Ryan en ik er gewoon in één keer in. Zodra Rosanne eindelijk het water in is, wil ik haar voor de lol nat spetteren, maar meteen trekt ze een beledigende blik.
'Je moet mijn haar niet nat maken!'
Waarom moeten meiden altijd zo overdreven doen?
Zuchtend zwem ik naar Ryan, die zoals altijd met Naomi, een vriendin van Rosanne, aa het praten is. Volgens mij heeft hij een crush op haar, want elke keer als we het over meiden hebben komt zij in het gesprek voor. Zodra Rosanne naar me toe komt zwemmen merk ik pas wat voor sexy bikini ze aan heeft. De bikini is zwart en in het midden van de bikini zitten gouden veters, die zorgen dat de bikini bij elkaar wordt gehouden. Plotseling slaat Rosanne haar armen om mijn nek en haar benen vouwt ze om mijn heupen. Haar lange blauwe nepnagels gaan langs mijn wang. Zonder te aarzelen geef ik haar wat ze wilt. Ik druk mijn lippen op die van haar. Ik voel dat Rosanne haar handen door mijn natte bruine haar heen gaan. Ineens merk ik dat Leila naar me kijkt, waardoor ik bijna mijn evenwicht verlies. Met moeite blijf ik overeind staan.Heyyy guys,
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vond.
Ik had het erg druk met school, dus was even gestopt met het herschrijven, maar ik ga weer door.
Nu ben ik bij hoofdstuk 20, dus ik ben bijna bij.
Ik zie jullie weer op dinsdag!!
Xx Marith
JE LEEST
The Love Shot✔️
RomantizmLeila Blome verhuist naar het zonnige Los Angelos, vanwege de scheiding van haar ouders. Het lijkt een saai school jaar te worden, totdat ze plotseling gevraagd wordt voor het basketbal team van de school en daardoor in aanraking komt met de badboy...