(Pov Sky)
Nadat al onze magen gevuld zijn met het heerlijke eten, haalt Anne de borden van tafel. Heel het etentje hebben mijn ouders met die van Rosanne gepraat. Natuurlijk ging het alleen maar over geld, werk huizen en zelfs over dat Rosanne en ik een leuk koppel zijn. Rosanne vindt het niet erger om te horen, maar ik kon wel van tafel af rennen. Verder probeerde mijn ouders op te scheppen met hun eigendommen. Nog steeds zijn onze ouders met elkaar aan het praten. Vanuit mijn ooghoek zie ik Rosanne grijnzend naar me kijken.
'Sky en ik gaan even naar zijn kamer.' zegt ze plotseling.
Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan. Ik wil helemaal niet alleen met haar zijn.
Natuurlijk antwoorden mijn ouders meteen: 'Is goed.'
Met een glimlach staat Rosanne op van haar stoel. Ze pakt kijk bovenarm vast en trekt me met tegenzin van de stoel af. Heel de weg naar mijn kamer houdt Rosanne mijn arm vast.
'Waar is je kamer?'
Rosanne kijkt me aan, terwijl ik heel veel moeite doe om niet naar haar te kijken. Ze loopt nu al wankelend naast me. Volgens mij is ze nu al dronken, terwijl ze pas 4 glazen met wijn op heeft. Geïrriteerd wring ik mijn arm uit haar greep.
Na een paar minuten zijn we eindelijk bij mijn kamer aangenomen. Rosanne is niet zo onder de indruk van mijn grote kamer. Meteen loopt Rosanne mijn kamer in en opent elke deur die ze kan vinden. Zodra ze die van de inloopkast opent, zie ik haar grijnzend naar binnen lopen. Meteen loop ik haar achterna. Als ze ook maar iets aanraakt dan zwaait er wat! Natuurlijk zit Rosanne haar neus al in de lades als ik naar binnen loop.
'Waarom heb je deze niet om?'
Ze wijst naar de Tommy Hilfinger horloge.
'Geen zin in...'
Hebberig opent ze de la eronder, waar de helft van mijn schoenen inzit. Met een nog grotere grijns op haar gezicht kijkt ze de la in.
'Hoe duur waren deze?'
Ik wil haar tegenhouden, maar ik ben al te laat. Rosanne tilt één van mijn Gucci schoenen op.
'Dat boeit jou niet.' antwoordt ik ligt gestresst.
'Ik vroeg me het gewoon af hoor...'
Rosanne haalt haar schouders op. Gelukkig zet ze de schoen daarna weer terug en loopt langs me de inloopkast weer uit. Alsof ze thuis is ploft ze op mijn bank. Zuchtend rol ik met mijn ogen en een meter verderop ga ik ook zitten. Wanneer ze haar mobiel tevoorschijn haalt is ze eindelijk stil. Ook ik pak mijn mobiel erbij. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat Rosanne overdreven veel selfie's van zichzelf aan het maken is.
Na een paar minuten staat Rosanne weer op van de bank. Ze loopt richting mijn mini bar.
'Wat ga je doen?' vraag ik meteen.
'Drinken inschenken. Het is hier nogal saai.'
Van de plank boven de bar pakt ze een wijnfles.
'Ik hoef niet.' zeg ik meteen, zodra ze twee wijnglazen pakt.
'Kom op Sky, wees niet zo saai.'
Rosanne komt overdreven naar me toegelopen. Ze duwt een glas in mijn handen en schenkt er rode wijn in. Ook schenkt ze haar eigen glas vol. Meteen gooit ze het vloeistof haar keel in. Betwijfelend kijk ik naar het rode vloeistof
'Je hebt toch niet meer met Leila, dus wat doe je moeilijk?'
Zo hard als ik kan bijt ik om mijn lip om te zorgen dat ik Rosanne niet aanvlieg. Voordat ik ook maar iets verkeerds kan doen gooi ik de wijn mijn keel in. Het vloeistof brand even in mijn keel, maar uiteindelijk proef ik de lekkere smaak. Meteen voel ik dat mijn lichaam ontspannen wordt.
'Beter?' hoor ik Rosanne vragen.
Misschien heeft Rosanne wel gelijk en moet ik er weer even inkomen. Ik heb heel deze week bijna geen alcohol op, op een paar biertjes na dan. Rosanne steekt haar mobiel uit.
'Je hebt een mooie grijze muur. Kan je wat foto's voor me maken?'
Instemmend knik ik. Ik pak haar mobiel aan en loop naar de grijze muur naast mijn bed. Ik richt de mobiel op de muur en Rosanne begint te poseren. Eerst gaat ze overdreven met haar kont naar achter staan. Daarna doet ze haar hand in haar bruine haar en zet ze een dramatisch gezicht op.
Na eindelijk een kwartier zegt Rosanne: 'Dit zijn wel genoeg foto's.'
Rosanne loopt naar me toe en gaat expres dicht bij me staan. Ik weet dat Rosanne met me verkering wilt, maar ik heb gewoon geen zin in al dat arrogante gedoe van haar. Zuchtend geef ik haar mobiel terug. Net voordat ik wil omdraaien voel ik haar nepnagels om mijn pols.
'Laat me los Rosanne. Ik heb hier geen zin in.'
Haar scherpe nagels branden in mijn huid.
'Eerst wilde je met elk meisje naar bed die naar je toe kwam gelopen, waarom nu niet meer?'
Zuchtend antwoordt ik: 'Je gaat nu precies op Ryan lijken...'
'Het gaat zeker over Leila.'
Meteen richt ik mijn ogen naar haar toe.
'Hou je mond over haar!'
Ik wil mijn pols lostrekken, maar door haar nepnagels lukt het niet.
'Sky je moet één ding beseffen, Leila was niet goed genoeg voor je.'
Woedend kijk ik in haar donker bruine ogen.
'Je weet helemaal niet wat goed voor me is!'
'Jawel hoor...'
Rosanne zet een stap naar voren, zodat we recht tegen over elkaar staan. Ook Rosanne moet omhoog kijken om me recht aan te kijken. Fliterig kijken haar bruine ogen me aan. Ik voel dat ze mijn pols loslaat. Haar handen glijden over mijn heupen heen. Ik wil Rosanne wegduwen, maar mijn lichaam verzet zich er tegen. Plotseling gaat Rosanne op haar tenen staan en raken haar lippen die van mij. Meteen proef ik haar lippenstift, maar ik trek mijn lippen niet weg. Haar handen maken de knoop van het pak los en trekt het van me af. Daarna knoopt ze de witte blouse los. Even twijfel ik, maar trek dan de blouse van mijn lichaam af. Meteen glijden haar nepnagels over mijn six-pack heen, waardoor ik kippenvel krijg. Zodra Rosanne haar ogen weer naar mij richt verschijnt er een grote grijns op haar gezicht. Rosanne duwt me naar achter, waardoor ik me op mijn bed laat vallen. Ze komt op me aflopen en gaat boven op me zitten. Ze legt haar lippen op die van mij en langzaam zakt ze naar beneden.Heyy Guys,
Sorry dat ik gisteren niet heb geüpload.
Ik heb het nogal druk op school.
Ik hoop dat jullie het niet erg vonden.Xx Marith
JE LEEST
The Love Shot✔️
RomanceLeila Blome verhuist naar het zonnige Los Angelos, vanwege de scheiding van haar ouders. Het lijkt een saai school jaar te worden, totdat ze plotseling gevraagd wordt voor het basketbal team van de school en daardoor in aanraking komt met de badboy...