(Pov Leila)
Samen lopen we naar de koelkast.
'Mijn ouders komen morgenavond pas terug, dus als je wilt kan je hier vanavond blijven slapen.' zegt Sky.
Hij geeft me een cola en zelf maakt hij er ook één open. Ik heb het gevoel alsof hij speciaal voor mij geen alcohol neemt. Hij weet dat ik dat niet drink. Ik heb nog wel een raar gevoel over het slapen, maar ik moet mezelf niet zo gek maken. Zijn warme hand pakt de mijne vast en samen lopen we de deur door naar boven. Hoe moet ik in hemelsnaam de weg in dit huis gaan weten? Het is letterlijk een doolhof. Overal zijn er deuren en trappen. Elke keer als er een deur op een kier staat, dan kijk ik nieuwsgierig naar binnen. Bij de meeste deuren kan ik net niet zien wat er achter zit.
De butler is drek bezig met Sky zijn kamer aan het stofzuigen. Wanneer ze ons in de deuropening zit staan zet ze de stofzuiger uit en richt ze haar onschuldige blik naar Sky.
'Anne, ga beneden verder met stofzuigen.' commandeert Sky.
Dit keer klinkt hij wel een stuk aardiger tegen de butler dan de vorige keer. De butler genaamd Anne geeft hem een goedkeurend knikje. Ze pakt de stofzuiger op en loopt meteen de kamer uit. Zodra de deur achter ons dichtvalt, richt Sky zijn blik naar mij. Als hij me zo aankijkt ziet hij er zo onschuldig uit.
'Vindt je het echt niet erg als ik vanavond naar dat feest ga?'
'Nee joh, je vindt feesten toch leuk? Ga maar gewoon.'
'Ik vond feesten leuk. Nu ik jou heb is het elke dag een feest.'
Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. Sky slaat zijn sterke armen om me heen. Ik leg mijn kin op zijn schouder en zo blijven we even een tijdje staan. Het enige wat te horen is, is onze ademhaling.
'Volgens mij gaat Ethan ook naar het feest, dan kan ik hem vragen of je de verleiding van al die meiden hebt weerstaan.'
Plotseling glijden Sky zijn armen van me af. Zuchtend draait hij zich om en loopt naar de mini bar. Verward kijk ik hem aan. Hij doet de mini bar open en pakt er een blikje cola uit. Met zijn rug naar me toe gedraaid zegt hij: 'Ik ga echt niet vreemd.'
Sky heeft mijn hand vast en sleurt me naar de deur die tegen over de bar staat. Sky opent de deur en meteen valt mijn mond open. Dit had ik kunnen verwachten... Er is een grote inloopkast te zien, met aan allebei de kanten kasten. In het midden is een gangpad met twee zwarte leren poefjes. Aan het einde van de inloopkast hangt een grote spiegel die heel de muur bedekt. Ik laat mijn vingers tussen die van Sky glijden en voorzichtig loop ik de inloopkast in. Het tapijt op de vloer is nog zachter dan de kussens in het hotel. Ik schuif één van de lastdieren open. De kast hangt helemaal vol met blouses, leren jasjes en shirts. Dit is nog maar één van de kastdeuren. Helemaal onderaan in de kast staan een paar chique schoenen. Ook staat er een paar sneakers onder.
'Ik wil er vanavond leuk uitzien. Kies maar wat uit.'
Glimlachend kijk ik Sky aan. Hij weet dat het me niet zo uitmaakt wat voor kleding iemand draagt, maar ik vindt het wel leuk om iets voor hem uit te kiezen. Sky wijst naar een andere kastdeur, waar de broeken liggen. Ik pak er een zwarte broek met gaten uit. Onder alle kasten staan schoenen rekken met heel veel schoenen erop. Daaruit pak ik een paar witte sneakers. Uit een andere kast pak ik een simpel grijs shirt en natuurlijk een leren jasjes. Ik hou van leren jasjes.
'Dit mag je aantrekken.'
Ik geef hem de stapel met kleding. Zijn ogen glijden over de stapel kleding, maar hij ziet er wel tevreden uit.
'Je hebt best wel smaak hoor.'
Hij legt de stapel op één van de poefjes. Vloeiend trekt hij zijn shirt over zijn hoofd heen. Mijn ogen glijden over zijn six-pack. Ik wist dat hij een six-pack had, maar niet zo erg.
Plotseling wordt ik uit mijn gedachten gehaald door Sky zijn stem: 'Valt er wat te zien?'
Automatisch richt ik mijn ogen naar de grond.
'Je hoeft niet weg te kijken hoor. Je bent mijn vriendin, je mag zo vaak kijken als je wilt.'
Verlegen kijk ik in zijn bruine ogen. Er verlaat nog een grinnik en daarna trekt hij het grijze shirt aan. Ook trekt hij de broek en schoenen aan. Als laatste doet hij het leren jasje aan. Goedkeurend bekijkt hij zichzelf in de grote spiegel.
'Kan je nog wat voor me pakken?'
Ik knik en loop naar de kast toe naar waar Sky wijst. Ik trek een lade open, die helemaal vol zit met horloges.
'Welke?' vraag ik, zonder mijn ogen van de horloges af te halen.
Dit zou wel een bedrag hebben gekost.
'Kies maar uit.'
Mijn handen glijden over de horloges heen. Uiteindelijk stop ik bij de gouden. Deze heeft hij bijna altijd om en ik vindt hem ook best wel leuk. Sky legt zijn hand op de mijne en ik doe de gouden horloge om zijn pols. Met wat gel doe ik zijn bruine haar naar achter. Hij is gewoon perfect. Zodra hij helemaal klaar is lopen we weer terug zijn kamer in. In het midden van de kamer blijven we stilstaan.
'Weet je zeker dat je niet mee wilt naar het feest?' vraagt Sky.
Zijn handen vouwen zich om die van mij. Ik schudt mijn hoofd.
'Ten eerste, ik ben niet uitgenodigd en ten tweede, ik haat feestjes.'
Zijn handen laten me los en pakken mijn wangen vast. Zijn chocolade ogen kijken me recht aan.
'Oké, dan zie ik je vanavond.'
Hij buigt omlaag, zodat zijn zachte lippen die van mij raken. Al snel haalt hij zijn lippen van me af. Sky wilt omdraaien, maar meteen grijp ik naar zijn pols. Met een vragende blik kijkt hij me aan.
'Sky.'
'Ja?'
Met een opgetrokken wenkbrauw kijkt hij me aan.
'Ik wil alleen zeggen dat, ik je niet kwijt wil door de drank of een ander meisje. I want a clean Sky.'
Gelukkig verschijnt er meteen een glimlach op zijn gezicht. Sky slaat zijn armen om me heen en geeft me een zoen.
'Ik beloof je dat ik niet ga drinken, roken of vreemd ga. Je hebt mijn woord.'
Zijn armen laten we weer los. Voordat hij zich omdraait geeft hij me nog een kus op mijn voorhoofd.
'Ik zie je over vier uurtjes.' zegt Sky, voordat hij zijn kamer verlaat.
Zodra de deur achter hem dicht valt, verlaat er een harde zucht mijn mond.
Met mijn armen over elkaar, kijk ik starend uit het grote raam. Het erf van het huis is echt super groot. Het is me eigenlijk nog niet opgevallen hoe groen het gras eigenlijk is en het asfalt is super schoon. Met een hard gegrom komt de glimmende groene BMW de garage uitrijden. Zodra de auto niet meer te zien is, plof achterover op zijn bed. Ik hou mijn mobiel omhoog en scroll wat door Instagram heen. De meeste verhalen gaan over Rosanne haar feest, waar Sky nu heen gaat. Ik weet dat ik Sky moet vertrouwen op dat hij niet gaat drinken of vreemd gaat, maar we hebben nog maar een paar dagen. Zou hij dat echt voor me over hebben? Als ik zeker weet dat hij helemaal geen druppel heeft gedronken en zich niet heeft laten verleiden, dan vertrouw ik hem 100 procent. Misschien was dit toch geen goed idee. Misschien hadden we beter gewoon samen een film kunnen kijken. Plotseling wordt ik uit mijn gedachten gehaald door het geklop op de deur.
'Ja?'
Zodra de deur wordt open gedaan, zie ik dat de butler Anne in de deuropening staat. In haar hand heeft ze nog steeds de stofzuiger.
'Sorry dat ik u stoor. Ik dacht dat u mee was naar het feest.'
Ze heeft precies dezelfde outfit aan als gisteren, de zwarte jurk met de witte schort om haar middel.
'Ik hou niet zo van feestjes.'
Blijkbaar is Anne verbaasd van mijn antwoordt, want ze tilt verbaasd haar wenkbrauwen op. Ze is natuurlijk gewent dat elke vriendin van Sky van feesten houdt.
'Zou ik de kamer verder mogen stofzuigen?' vraagt ze op een nette toon.
Instemmend knik ik. Anne komt de kamer inlopen en begint te stofzuigen. Ik richt mijn blik weer op Instagram.
'Mevrouw?' vraagt Anne ineens boven het geluid uit.
Met haar voet drukt ze de stofzuiger uit. Vragend kijk ik Anne aan.
'Staat de stofzuiger te hard?'
'Eh, nee hoor.'
De butler wilt de stofzuiger weer aanzetten, maar ik houd haar tegen.
'Hoelang werkt u al voor de familie Cooper?'
Anne lijkt verbaasd over het feit dat ik deze vraag stel.
'Ongeveer een jaar.' antwoordt ze.
Aan haar gezicht kan ik zien dat ze het fijn vindt om met iemand te praten. Ze ziet er een stuk zelfverzekerder uit, nu Sky er niet is. De angst in haar ogen lijkt verdwenen.
Ondanks ik het al weet, vraag ik: 'Wat is je naam?'
'Mijn naam is Anne.'
'Wil je wat drinken Anne?' vraag ik beleefd.
'Ehm.'
Aan haar gezicht kan ik zien dat ze nee wilt zeggen, maar het eigenlijk een ja is. Om haar een beetje te helpen, loop ik naar de mini bar.
'Je moet vast dorst hebben van al dat werk.'
Nog steeds staat Anne met mond vol tanden naar me te kijken. Ik open de volle mini koelkast, die vol zit met drinken van bier tot gewoon spa blauw.
'Wil je een biertje?' vraag ik en ik richt mijn blik weer op Anne.
'Dat mag ik niet van de familie Cooper...'
'Maar van mij wel.'
Ik pak een biertje uit de koelkast en voor mezelf een cola.
'Ga zitten.'
Ik wijs naar de grijze bank. Zelf plof ik op de bank. Voorzichtig komt Anne naast me zitten. Langzaam beginnen Anne haar lippen te bewegen.
'Ben jij de nieuwe vriendin van Sky?' vraagt ze voorzichtig.
'Ja.'
Heel zacht zegt ze: 'Ik wist niet dat Sky zo'n aardige vriendin kon krijgen.'
Er verlaat een grinnik mijn mond.
'Ik wist niet dat ik ooit verkering zou krijgen met een badboy.'
Langzaam, maar eindelijk verschijnt er een glimlach op Anne haar gezicht.
'Normaal gesproken komt Sky alleen maar thuis et golddigers en rijke meiden.'
'En dan?' vraag ik nieuwsgierig.
Ik weet dat de informatie niet voor mij bedoelt is, maar toch...
'Normaal gesproken gaan ze meteen door naar zijn kamer en dan hangt er een niet storen bordje aan de deurklink. Meestal worden ze eerst dronken en daarna kan je het zelf wel afmaken...'
'En wanneer ze klaar zijn mag jij de troep opruimen?'
Zachtjes knikt Anne.
'Vertrouw me maar, zo iemand ben ik niet.'
'Laatst was er een meid die vreemd ging met iemand anders en Sky gooide heel zijn trofeeën kast naar haar toe.' zegt Anne.
Plotseling schiet me wat te binnen. Montana ging vreemd en toen hadden Sky en Montana knallende ruzie.
'Wil je een film kijken?' vraag ik om snel van onderwerp te wisselen.
'Eigenlijk moet ik doorgaan met stoffen en opruimen.'
'Maakt niet uit. Ik zorg er wel voor dat je geen straf krijgt.'
Anne zucht en zegt dan: 'Maar er mag niemand op zijn film accounts.'
Ik dacht dat ik me altijd aan de regels hielt, maar zij is pas braaf.
'Sky zei net dat ik alles mag doen in het huis, dus dit mag vast ook.'
'Welke film wil je kijken?'
Anne begint hard na te denken. Blijkbaar kijkt ze nooit films.
'Ik ben een grote Harry Potter fan, maar omdat ik hier geen films mag kijken, heb ik ze al in geen 5 jaar meer gezien.'
Ik vindt het echt zielig voor Anne. Ze wordt hier behandeld als afval.
'Dat komt mooi uit, ik ben ook een Harry Potter fan.'
Ik klik de Apple TV aan en meteen krijg ik allemaal verschillende streamingdiensten te zien, Netflix, Disney+, Quibi en nog veel meer. Ik zet de vertrouwde Netflix aan en klik op de eerste Harry Potter film. Met popcorn op ons schoot en drinken, beginnen we de film avond.
Heyyy guys,
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden.
Eindelijk heb ik een keer vroeg geupload :)
Ik ben nu bezig om alles in word te zetten en daarna ga ik het uitprinten en weer verbeteren.
Meer heb ik niet te vertellen, dus ik ga weer door.
Xx Marith
JE LEEST
The Love Shot✔️
RomansaLeila Blome verhuist naar het zonnige Los Angelos, vanwege de scheiding van haar ouders. Het lijkt een saai school jaar te worden, totdat ze plotseling gevraagd wordt voor het basketbal team van de school en daardoor in aanraking komt met de badboy...