Hoofdstuk 19

593 14 0
                                    

(Pov Sky)

Nog snel haal ik mijn hand door mijn bruine haar. Zoals altijd geeft Stefan weer een feest. Hij is altijd de gene die feestjes organiseert, en meestal zijn ze super leuk. Er is altijd alcohol, meiden en een zwembad. Ik twijfelde even, omdat ik geen zin meer had in het meiden gedoe, maar toen bedacht ik me dat het een goede afleiding is. Ik heb mijn blauwe zwembroek aan en de witte handdoek hangt om mijn schouders heen. Ik druk op de sleutels, zodat de witte Ferarri deuren opvliegen. Ik stap in en met een knetterend geluid rij ik de zonsondergang tegemoet.

Meteen komt Ryan naar me toe rennen, zodra ik de Ferarri uit stap. Hij heeft net als mij alleen zijn zwembroek aan.
'Hey bro.' zegt hij begroetend en hij geeft me en high five.
Samen lopen we het erf op van Stefan, richting de voordeur. Het huis is best wel groot, wat ook niet gek is want Stefan zijn ouders zijn ook erg rijk. We lopen het huis naar de woonkamer, waar het erg druk is en overal ruikt het naar rook.
Ryan trekt me door de schuifdeuren, waardoor we in de tuin belanden. Het is hier nog drukker dan binnen. Iedereen is aan het dansen, zwemmen en drinken. Ik wist geen eens dat Stefan zoveel vrienden had. Zodra we ons team zien zitten, lopen we naar ze toe. Met zijn alle zitten ze aan de buiten bar. Zelfs Ethan zit erbij. Hij drinkt niet zoveel en houdt ook niet zo heel veel van feestjes, dus het is best buitengewoon.
Ik wordt begroet door iedereen en neem plaats aan de bar. Stefan zelf staat achter de zelf gemaakte bar. Hij schuift twee Wodka's naar ons toe.
'Gratis drinken gaat er altijd in.' zeg ik lachend.
Ik pak het wodka glas op en breng het naar mijn lippen. Meteen stroomt de lekkere zoete smaak mijn keel in. Ryan en ik zijn de enige die nog nuchter zijn. Tom ligt plat met zijn hoofd op de bar, terwijl hij keihard aan het lachen is om de grappen van Kol. Harry, Nathan, Simon en Chad zijn aan het lachen om niks en allemaal hebben ze een leeg bierglas in hun handen. De enige die een meid op zijns schoot heeft is Klaus. Misschien moet ik mijn haar ook maar iets langer laten groeien, zodat ik binnen 1 seconden een meid fixt. Blijkbaar vindt iedereen het leuk als iets langer haar hebt.
'Nog één?' bied Stefan me aan en schuift een vol bierglas naar me toe.
'Ik denk dat ik even wat rustiger aan ga doen met drinken vandaag.'
Ineens stopt iedereen met lachen. Ze hebben allemaal gehoord wat ik net zei.
'Gaat het wel goed met je Sky?' vraagt Ethan op een serieuze toon.
'Ja hoezo?'
'Nou rustig aandoen is net echt jou ding. Meestal gooi je 10 drankjes naar achter en daarna lig je alweer met een nieuwe meid in bed.'
Plotseling schiet ik in de lach.
'Het was maar een grapje jongens.'
Ik grijp het bierglas vast en giet alles in één keer mijn mond in. Meteen voel ik mijn hoofd lichter worden en dat betekent, feesten!! Stefan biedt me een sigaret aan, die ik natuurlijk niet afwijs. Ik neem een groot trekje.
Nathan, Kol, Klaus en Ethan staan op en lopen richting het zwembad.
'Zullen we ook gaan zwemmen?' vraagt Ryan aan mij.
'Ja is goed.'
Snel neem ik nog een trekje van de sigaret en daarna doof ik hem in de as bak. Het is best druk in het zwembad, maar dat houdt ons niet tegen voor een bommetje. Ik kijk Ryan grijnzend aan en hij weet precies wat ik bedoel. We zetten ons af van de grond en springen tegelijk het water in. Lachend kom ik weer boven. Het warme water kabbelt wild om ons heen. Ik wil iets gaan zeggen tegen Ryan, maar ineens wordt ik tegengehouden door een groep meiden die achter me staan.
'Hey.' zeggen ze alle 5 tegelijk.
Met een grijns en kijken ze me alle 5 aan. Dit bedoel ik nou met afleiding en mijn ogen glijden over hun lichaam. Alle 5 zijn ze dun en hebben ze hun haar omgeslagen. Ineens strekt één van de meiden haar hand naar me uit. Haar tedere vingers glijden langs mijn wang.
Haar licht groen ogen kijken me nog steeds grijnzend aan. Ik pak het biertje uit haar handen en neem een grote slok. Ineens duwt de meid me op de verhoging van het zwembad. Ze gaat om mijn schoot zitten en ik gooi nonchalant het bekertje met bier naar achter. Ik voel dat haar warme handen de mijne pakken. Mijn vinger spelen speels met haar donker bruine haar. Om haar knappe lichaam te verbergen heeft ze een spierwitte bikini aan.
'Wie ben je eigenlijk?' vraag ik, zonder mijn ogen van haar lichaam af te halen.
'Doet dat er toe?'
Haar handen pakken mijn gezicht vast en meteen drukt ze haar lippen op die van mij. Ik proef de smaak van bier op haar volle lippen. Mijn tong gaat bij haar naar binnen. Zachtjes kibbelt het water langs ons heen.
'Jij ook hier.' hoor ik ineens een schorre stem achter me zeggen.
Zonder mijn lippen van haar af te halen, kijk ik naast me. Met een chagrijnige blik kijkt Chad mij aan. Zuchtend haal ik mijn lippen van haar af.
'Helaas ben jij ook hier...'
Ineens glijdt de meid van mijn schoot af en zwemt weg. Wat is dit nou weer?
'Waarom moest je ons nou verstoren?' vraag ik geïrriteerde aan hem.
'Gewoon, ik wilde Cooper even vriendelijk gedag zeggen.'
Er verschijnt een grijns op zijn gezicht. Net voordat ik op hem af wil springen en onderwater wil duwen, zwemt hij weg. Ineens zit er een andere meid naast me.
'Jij bent Sky toch?'
Ik knik. Nonchalant veeg ik mijn natte bruine haar van mijn voorhoofd af.
'Klopt het dat het alweer uit is met je nieuwe vriendin?'
Haar blonde haar hangt losjes over haar schouders heen.
'Ja, ze gebruikte me.' zeg ik, zonder weg te kijken van haar fel blauwe ogen.
Opeens schuift ze op mijn schoot. Zonder enige twijfeling duw ik mijn lippen op die van haar. 















The Love Shot✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu