49 Nechutná slova

1.5K 138 32
                                    

Někdo zaklepal na dveře. Jungkook od Jimina okamžitě zvedl hlavu a zavrčel na znamení toho, že osoba za dveřmi může vstoupit. Nechtěl vzbudit jeho milovanou Omegu, proto zůstal na místě a čekal, až k němu Taemin dojde sám.

,,Výsosti," uklonil se. Malinko se zalekl Jungkookovou podobou. Ještě nikdy prince jako vlka neviděl. Když teda nepočítá plakáty u něj doma. Nebo momentálně u něj v pokoji v královském sídle.

Jungkook se zadíval do Taeminových očí. Jimin stále spal a neměl žádné tušení o okolním světě. Min hned pochopil, že má pokračovat v tom, proč k nim zavítal.

,,Vaše výsosti, váš královsky otec vás chce vidět," řekl. Stál v pozoru. Jungkookova silná aura na jeho Omegu značně působila. I když věděl, že se nemá čeho bát, princ je princ. A jeho vlk vypadá už od přírody dominantně a agresivně. Především před Jimin, který je značně menší, než on. A protože je Jimin také královské krve, jeho vlk je stále větší jak Taemina. Ten si mohl jen představit, jak mrňavě by vedle něj mohl vypadat.

Jungkook si odfrknul. Zrovna vážně nechtěl odejít, když měl vedle sebe těhotnou omegu, která po jejich bláznem odpolední odpočinek opravdu potřebovala. A před jeho dlouhé přemýšlení co udělat dál, jeho pár se jemně zavrtěl a otevřel oči. Možná ho rozrušila nová vůně, která v jejich pokoji přibyla.

Jimin zamrkal a trochu se protáhl. Oči mu zazářili hned jak jeho milovanou dvorní dámu uviděl. Zvedl hlavu, zavrtal jeho vlhký čumák do Jungkookova krku pro jeho svolení, jestli může vstát a jít za jeho přítelem. Princ znovu zabručel na povolení. Jimin tedy vstal, znovu se po jeho odpočinku protáhl a obtočil se Taeminovi kolem nohou.

Taemin se zasmál, klekl si na kolena na zem a začal Omegu drbat za ušima. Jimin hned začal spokojeností vrnět.

Jungkook se mezitím sám odebral do jejich soukromého šatníku, kde se dal znovu do kupy a slušně se oblékl pro setkání s jeho otcem. Netušil, co by po něm mohl chtít, každopádně to chtěl mít rychle za sebou. Dlouhé dny nedělá nic jiného, než jen pracuje a pracuje, až na svůj těhotný pár nemá skoro vůbec žádný čas.

,,Taemin, mohu ti tu Jimina přenechat?" Zeptal se Jungkook hned po tom, co byl upravený a připravený odejít. Jeho vlasy voněli po kvalitním laku na vlasy a jeho košile vypadala, jako kdyby akorát přišla z čistírny.

,,Samozřejmě!" Odpověděl Taemin ze země a nepřestával vlka u jeho nohou drbat.

,,Jestli si hodláte hrát, tak jen na teplém koberci. Ne na chladné zemi. Taemin, dbej na to, prosím," usmíval se Jungkook a sám přišel svého manžela políbit na tlamičku. Jimin nad slovem hra zavrtěl ocasem, jako kdyby toho ještě neměl za celé odpoledne dost. ,,A taky dbej na to, aby si Jimin hlídal břicho. Večeři si nechte poslat."

Taemin všechno odkýval a s úsměvem se s princem rozloučil. Jungkook za sebou s klapnutím kliky zavřel dveře a mířil si to do pracovny jeho papá.

,,Princi, jdeme si... hrát?" Zamumlal Taemin. Takový nápad ani jemu samotnému nepřišel špatný. A samozřejmě, Jimin začal nedočkavě poskakovat kolem něj. Proto dvorní dáma nečekala dlouho a na čtyři nohy si po chvilce stoupla taky. Jeho vlk byl menší jak princův, ale stále stejně krásný. Hnědý s bílýma packama.

Jimin pak už déle nečekal a zakousl se omeze předním do ucha.

———————————

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat