,,Jimin, necukej se, jinak ti ten cop nikdy neupletu!" Pokáral svého bratra Taehynug. Oba muži seděli na Taeho posteli, s dvojčatama a Riem kousek od nich. Suo je na rozkaz maminky hlídal jako správný velký bratříček. Všechny děti si spolu hráli v koutku, který pro ně měl Taehynug udělaný ve svém pokoji. Všem malým dětem byli už tři roky. Vážně, ti prcci vyrostli z plenek až moc rychle.
Ze Sua rostla nádherná Omega. Jeho řasy začínaly být dlouhé a zatočené a jeho vlášky se malinko vlnily. Jimin si ho představoval jako tu nejkrásnější Omegu pod sluncem, kterou budou muset Alfy chránit, i když se starší jak ony. Za pár let to skoro ani nebude poznat. Suovi bylo dvanáct a rostl jako z vody. Byl zdravý a své mamince a Taehyunovi rád pomáhal, když něco potřebovali s dětmi. Oh, a k Jiminově neštěstí, stále se mu ho nepovedlo přesvědčit, že mít děti je vlastně nádherná věc. Sueljin si radši vzal helmu na hlavu, meč do ruky a neustále otravoval Jungkooka při práci. Ale ne, že by si stěžoval. Jakého si ho vychoval, takového ho má.
Jimin si zase až moc rozmazluje Ria. Když jeho muž může z Omegy trénovat Alfu, proč by si Jimin nemohl z jejich Alfyčky dělat miloučkou a rokošnou Omegu. Proto ho rád oblékal do růžového oblečení, protože se mu líbilo víc, jak to modré. A i když Jungkook měl proti tomu všechno na světě, raději se s jeho párem nakonec nehádali. Za to Tae se třeba uchyluje nejčastěji ke světle zelené, kterou na jeho dvojčatech má nejraději.
,,Když... podívej se na ně. Nejsou spolu rozkošní? Co budeme dělat, až nám všichni vyrostou?" Špulil rty Jimin, když se znovu otočil směrem k dětem. Přišlo mu, jako by to bylo včera, co se do jejich rodiny přidal drahý Sueljin a narodin se Rionell. Jako by to bylo včera, co se narodil Hwa s Elim.
Taehyung se tiše zasmál, položil hřeben vedle nich, políbil Jimina do vlasů o objal ho. Prsty si propletl na jeho bříšku, kde na prince Jungkooka čekalo překvapení. Jungkook měl dnes své narozeniny, na které byla připravena malá oslava v kruhu jeho nejbližších. Všechny formality jsou připravené až na další den, ze kterých budou všichni opět šíleně unavení.
,,Můžeš si jich přeci nechat udělat kolik jen budeš chtít," smála se starší z Omeg. Bradu si položila na rameno jeo bratříčka, který stále špulil pusu. ,,Pojďme ti dodělat vlasy," řekl po chvilce ticha Taehynug. Znovu vzal hřeben, učesal Jiminovy vlasy a když byl spokojený, vrhl se na zaplétání copu. Už na několikátý pokus.
Jiminovy vlasy za ta léta vyrostly opravdu hodně. Sahaly mu skoro až po pas a Taehyngu si s nimi rád hrál. A Jimin nenamítal, protože neznal nic příjemnějšího, než když mu je někdo česal, lasil ho po nich nebo mu dělal různé culíčky. Jen Suo v česání malinko vázne. Více vlasů mu vytrhá, než že mu z nich udělá culíček. Jednou se to ale rozhodně naučí perfektně a bude z něj mistr.
,,Tak co myslíš, jak se bude tvé Alfě líbit tvé narozeninové překvapení?" Zeptal se s úšklebkem Taehnyung.
,,Jsem si jistý, že bude Jungkookie skákat do vzduchu."
_______________
Člověk by se ani nenadál a během pouhých tří let se toho změnilo tolik! Hanz minulé jaro poslal na královský dvůr dopis předně pro jeho výsost Jimina s pozvánkou na jeho vlastní svatbu. Jimin samozřejmě nemohl takovou úžasnou pozvánku zavrhnout. Společně s Jungkookem se jí tedy zúčastnili v celé své parádě. A utajili to tak, že se nic nedostalo do světa médií. Vidět bylo jen to, co dal Hanz na svůj soukromý účet na instraramu.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...