29 Nedočkavý Jimin

1.9K 149 22
                                    

,,Jsem za tebe tak šťastný," řekl Jimin, když ležel svému bratrovi na stehnech. Jeho hlavu krázně zdobila jeho nová korunka, kterou jako provdaná omega musí povině nosit. Jako gesto věrnosti království a svému páru.

,,Já jsem šťastný za tebe," odpověděl mu. Jimin byl posledná dny v pěkném stresu. Dělal si starosti kvůli každé maličkosti. O jeho rodině, o reakce rodiny Park... starosti o jeho novém životě. A nakonec to bylo všechno skoro zbytečně.

Král Jeon Jimin přijal do rodiny s otevřenou náruči s tím, že jeho syna jen zkoušel. Jako budoucí král se bude muset sám a dobře rozhodovat. Stejně tak udělal i s Taehyungem.

Tae a jeho dvě Alfy byly sami nadšeni z jejich schválení sňatku. Namjoon a Jin neměli také nic proti. Ba naopak, Seokjin za ně nemohl být šťastnější. A samozřejmě, o jeho těhotenství nikomu neřekl ani slovo. Tedy - rodině Park a rodině Jeon. On i společně s Hobim a Sugou dohodli na tom, že jejich těhotenství nechají do svatby jako tajemství. Potom se nikdo nemusí ptát, kdy přesně k tomu došlo.

Rodina Park po následujících svou dnech odjela, protože království nemůže být takovou dobu bez hlav. Tae měl původně odjet s nimi, ale jeho štěněčí oči jeho rodiče přesvědčili o tom, aby mohl zůstat. Jeoni neměli sebemenší námitky. I Král Kim s jeho Betou se vrátili, ale dali ve své zemi vše do pořádku s tím, že se co nejdříve zase vrátí.

A teď je to přesně týden, co je Jimin oficiálně Jeonem a jeho krk zdobí Jungkookova značka.

,,Jak se má štěně?" Zeptal se Jimin, otočil se na bok a políbil Taeho bříško. Jungkook byl celý den zaměstnaný jeho otcem kvůli jistým úpravám v zákonech. Omega k něčemu takovému neměla přístup, proto našla pohodlí v pokoji jeho milovaného bratříčka.

,,Výborně," uculil se Tae. Nemohl se dočkat, až se s ním - nebo s nimi - setká. Jeho krásné oči se vždy začaly lesknout, když o jeho malém začala řeč.

,,Kolik myslíš, že jich bude? Jeden, dva? Nebo tři?! A bude to holčička, nebo chlapeček? OH! A co teprve ABO?! Co myslíš, co myslíš?!" Křenil se Jeon. Nemohl se přestat usmívat.

,,Oh, tady by už někdo potřeboval svoje vlastní!" Štípl Jimina do tváře. Ten na to stuhnul.

Jimin s Jungkookem měli sex už vícekrát za celý týden. Co jiného od novomanželů očekávat, ale zatím žádné známky po těhotenství neměl. Sice, byl to jen týden a u některých Omeg se změna vůně může projevit později, ale i tak si byl nejistý.

Jeho bratr byl těhotný hned na poprvé a ještě se o to ani nesnažil. Jimin začal mít strach, že je s ním něco špatně. I když se o tom před Alfou nezmínil a snažil se před ním zakrýt jeho pocity v jeho pachu, bylo mu jasné, že si toho Jungkook už brzy všimne.

Věděl, že to není nic špatného otěhotnět hned na první pokus a někomu to trvá klidně i několik pokusů, ale Chim chtěl miminko pro Alfu už teď. Hned.

,,Hej," poplácal Taehynug svého bratra na zadku. Všiml si jeho našpulených rtů a myšlenek někde na Marsu. ,,Co se dějě?"

Jimin si oddechnul. Posadil a přitulil se k taeho krku. Miloval jeho vůni a dokázala ho hned uklidnit. ,,Kdy budu mít svoje miminko?" Brblal. Tae měl chuť si ho přehnou přes kolena a naplácat mu jako malému dítěti.

Our Kingdom //JiKookKde žijí příběhy. Začni objevovat