,,Co tu dělá tak krásná Omega sama?" Zeptal se mě Hoseok, když si sedl vedle svého přítele, Yoongiho. Asi tak nějak začal náš úžasný, společný večer, na který opravdu nikdy nezapomenu.
Yoongi se ke mně nahnul, pomalu - vyloženě abych se nelekl - si mě prohlédl a políbil mě na tvář. ,,Krásně voníš," bylo to, co mi s úsměvem na tváři řekl. Musel jsem bát rudý jako blázen. Nikdy bych nečekal, že tam za mnou přijdou.
,,Omega Taehyung, máš nějaké večerní plány?" Zeptal se mě znovu Alfa Hosek a druhou Alfu ode mě odtáhl. Asi aby na mě přes něj viděl.
Zamkal jsem. Tuhle šanci si nenechám utéct! Srdce mi u nich buší jako splašené. Být alespoň chvíli s nima a užívat si jejich přítomnost... byl by to pro mě jako sen.
Proto jsem zakýval hlavou a kolena si přitáhl k hrudi. Udělal jsem roztomilý kukuč a odpověděl; ,,ne takové, jako má Princ Jungkook s mým bratrem," zasmál jsem se. Ti dva také. Tiše, samozřejmě, nechtěli jsme, aby na nás někdo přišel. Dvojitý problém za jeden večer si nemůže dovolit.
,,Jungkook se o prince Jimina určitě postará," řekl jeho brát. Já kývnul.
Po chvilince ticha, co si Yoongi a Hoseok vyměnily pohledy, se na mě oba podívali a uculili se.
,,Můžeme se k tobě přidat?" Zeptal se jeden z princů. Jak vůbec dokaží bát Alfy tak rozkošné? Samozřejmě, že jsem je neodmítl. Rukama jsem potlapkal místa vedle sebe a obě Alfy se ke mně hned natulili.
Bože, tohle není jen sen?
Oba tak krásně voněli a kdybych měl jen více odvahy, oba bych je hned zlíbal. Jenže, to jsem si nemohl dovolit. Takovou ostudu jsem nemohl způsobit.
Oba princové si za mnou propojily ruce. Cítil jsem jejich dotek za mými zády. I když jsem měl jen světle modré, saténové noční oblečení a bílý kardigan, nebyla mi zima. Možná to bylo tou úžasnou atmosférou, která mezi námi byla.
Kdyby to bylo možné, zůstal bych takhle opravdu už napořád.
,,Je ti příjemně?" Zamrmlal mi do krku Yoongi. Ah~ jeho horký dech si na něm budu pamatovat ještě dlouho.
,,Hmm," odfrknul jsem si, ,,Při vás to ani nejde jinak," řekl jsem upřímně, žmoulajíc mezi prsty jeden z odpadlých okvětních lístků, které byly sem tam po zemi.
Popravdě, nevěděl jsem jako začít pořádnou konverzaci. I když to pro mě normálně není žádný problém... sedět mezi dvěma princi, po kterých šílíte je prostě moc i na někoho, jako jsem já! A to o sobě mohu tvrdit, že nejsem nijak moc stydlivá Omega.
,,Nepůjdeme se projít?" Nabídl Yoongi. Momentálně jsem je moc nevnímal, takže dufám, že neříkali nic důležitého a nemyslí si, že je chci jen ignorovat.
Proto jsem k nim rychle zvedl hlavu, nasadil čistě okouzlující úsměv a odpověděl; ,,budu moc rád." A vyloženě jsem udělal dobře, protože se ve vzduchu vzneslo nadšení, vycházející z princů.
Moje Omega na to hned zareagovala - jako by něco očekávala. Začala být až netrpělivá a pokaždé, kdy se mě jedna z Alf i letmo dotkla, skoro až vyla na měsíc. Musel jsem se uklidnit, abych opravdu neudělal nějakou scénu. I když by mi to dost možná vůbec nevadilo.
Zvedli jsem se ze země, Alfy kolem mého pasu hned obmotali jejich sexy svalnaté ruce a vedli mě tmavými chodbami. Neměl jsem sebemenší tušení kam míříme. Jen jsem věděl to, že jsem šli úplně na jinou stranu, než kudy jsem přišel.
,,Nemusíš být nervózní," ušklíbl se Hobi a rukou sjel níže k mému citlivému místečku.
,,To se snáze řekne," zamumlal jsem si pod nos doufajíc, že nikdo z nich nic neslyšel. Jenže mě taky mohlo napadlou, že Alfy mají perfektní sluch a něco takového jim opravdu neunikne. Naštěstí se oba jen uculili a přitáhli si mě k sobě snad ještě víc.
A snad jen mrknutím oka, stál jsem uprostřed obrovského pokoje. Většího než toho, v jakém momentálně bydlím já. Pokoj svou princů.
Společně jsme si delší na jejich obrovskou pohovku, já uprostřed. Ruce jsem měl poslušně založené v klíně a dával Alfám prostor.
,,Taehyung," oslovil mě Yoongi. Takže žádné formality. ,,jak se cítíš?" Zeptal se a rukou mi projel po stehně. Kdybych se nedržel, začal bych při jeho doteku kňourat. I moje omega z něj byla netrpělivá. Oba jsem se cítili-
,,Skvěle," opověděl jsem a zkousl si spodní ret. Očima jsem si prohlédl Alfu vedle sebe a zarazil se na jejích rtech. Potom jsem se pomalu podíval do jeho očí, jestli pochopil to, co jsem po něm žádal.
A on pochopil.
Hoseok se nahnul k mému krku, něžně si po něm hledal cestičku k mému uchu a jemně ho zkousl mezi svými zuby. Po těle se mi rozjela husina a kvůli heknutá jsem pootevřel ústa. Ta si hned princ Yoongi přivlastnil.
Jeho rty byly horké a příjemné. Má Omega žádala dotek dvou Alf. Byla po nich hladová.
Ani nevím jak, ale během chvilky jsem líbal Hoseoka... Hobiho. To mu sluší. Zády jsem byl opřený o druhou alfu a rukama nataženýma před sebe se mě dotýkal po už holé kůži na břiše.
Tohle bylo tak špatné, proti všem královským pravidlům. Žádná omega nesmí být pošpiněná Alfou než se vdá. Jenže šlo přestat? Potřeboval jsem je, chtěl jsem je, patřil jsem jim.
,,Ah~" vzdychl jsem. Moje omega toužila po uvolnění, jen jsem jí to stále nebyl schopný povolit. Jedna má část mi říkala, že musíme okamžitě přestat, ale ta druhá byla zase hladová a toužila po-
,,Obojek," vydechl jeden z princů. Zhluboka a přetrhaně dýchal.
,,Nemůžeme riskovat , že-" vrčel druhý z princů, zatímco mi Hobi nandaval tlustý, kožený obojek kolem krku. Nesměli mě označit za svého, to by pro nás mohl být u dvora konec.
Ale co už. Chci je, oni chtějí mě. Pokud budu v budoucnu donucen si vzít někoho jiného, alespoň budu mít vzpomínku na mé milované Alfy. Nikdo mi naše poprvé nikdy nevezme a nikdo se to ani nedozví.
Slova mezi námi nemusela být řečena. Všichni tři jsme chtěli to samé a všichni tři jsme věděli, jak špatné to pro nás nakonec může být.
Nic tak dokonalého jsem nikdy necítil. Alfy mě laskaly po každém kousíčku mého těla. Líbali mě, chválili...
Naše horká těla se třeba o sebe, hluboké zdychání, bručení a sténaní bylo slyšet po celém pokoji.
Naši vlci byli v tu chvíli volní, naše ocasy jsme nechali zamotat do sebe vrněli jsme si vzájemně do našich chlupatých, huňatých uší.
Tuhle pohádku mi nikdo nikdy nevezme, ať už bude mít konec bůh ví jaký.
Srdcem budu patřit jen a jen jim.
ČTEŠ
Our Kingdom //JiKook
FanfictionDOKONČENO Jeon Jungkook je zasnoubený s Princem z vedlejšího kralovství, Park Taehyungem. Proti sňatku nic nemá, protože moc dobře ví, že jeho kralovství bude potřebovat dědice a rodičům vzdorovat nehodlá. Co se ale stane, když se na plese potká jeh...